Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

1
DZIEŃ

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

odzywki - Norwegia

Czytali temat:
Jacek Lisowski bartłomiej bartłomiej Patryk Sasin Marta Bethke Andy $ Krzysztof Krzysztof Paweł K. Rafał W Stanley25 Tomek Tomek Kristofferson Bullet (4460 niezalogowanych)
46 Postów
Kamil Kamil
(tadziksc)
Nowicjusz
orjentuje sie ktos czy mozna sobie przywozic do norwegi z polski odzyweczki na silownie??... moze ktos z Was juz kiedys tak sobie umilil norweskie zycie... sa jakies limity placi sie cło?? niewiem ja jestem zielony hehe
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
455 Postów
Wojtek B.
(DZIKI)
Wyjadacz
tadziksc napisał:
orjentuje sie ktos czy mozna sobie przywozic do norwegi z polski odzyweczki na silownie??... moze ktos z Was juz kiedys tak sobie umilil norweskie zycie... sa jakies limity placi sie cło?? niewiem ja jestem zielony hehe
Wiem że przywożą, ale czy to legalne/???????????
Tu też można kupić, to po co kombinować????????
No chyba że nie o odżywki chodzi
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
555 Postów
inga s.
(limetka81)
Wyjadacz
odżywki = używki
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
46 Postów
Kamil Kamil
(tadziksc)
Nowicjusz
no wiem ze tutaj tez mozna kupic ale nie takie same ,nie no legal legalne oczywiscie tak to bym nie pytal ,a pisales ze wiesz ze przywoza,znasz jakas osobe co by mi mogla pomoc?? bo w sumie troche to sobie wazy wiec do samolotu mi sie nie oplaca i niewiem czy sie nie beda pruc...
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
46 Postów
Kamil Kamil
(tadziksc)
Nowicjusz
zycie bez nalogow nie ma sensu koleżanko
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
455 Postów
Wojtek B.
(DZIKI)
Wyjadacz
tadziksc napisał: