Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

• Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Czytali temat:
banditoz08 (1298 niezalogowanych)
463 Posty
Przemysław xxx
(Przemko)
Wyjadacz
mari66 napisał:
A jak ja Nie znam się na hokeju to można z wami spróbować?

Pewnie że można nie widzę żadnych przeszkód zapraszam na łyżwy wszystkich chętnych

lizzi bilet masz załatwiony
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
65 Postów

(limonka)
Początkujący
dzisiaj szłam na swój pierwszy spacer po Oslo, jestem tu całkiem nowa i akurat widziałam dzieciaki śmigające na łyżwach, gapiłam się jak nienormalna, może to banalne i śmieszne, ale chyba w życiu nie miałam styczności z tym sportem, ani osobiście, ani jako widz
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
463 Posty
Przemysław xxx
(Przemko)
Wyjadacz
limonka napisał:
dzisiaj szłam na swój pierwszy spacer po Oslo, jestem tu całkiem nowa i akurat widziałam dzieciaki śmigające na łyżwach, gapiłam się jak nienormalna, może to banalne i śmieszne, ale chyba w życiu nie miałam styczności z tym sportem, ani osobiście, ani jako widz

To nie takie trudne trzeba tylko troszkę chęci więc polecam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
1189 Postów

(Izzy)
Maniak
Przemko napisał:
limonka napisał:

To nie takie trudne trzeba tylko troszkę chęci więc polecam

już się widzę na takim dzikim lodzie jak ja na lodowisku padam na śledzia