Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

10
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Aktualności

Nie strać pieniędzy za niewykorzystany bilet: Norwegian i SAS przedstawiły warunki zwrotu

Emil Bogumił

20 marca 2020 08:00

Udostępnij
na Facebooku
56
Nie strać pieniędzy za niewykorzystany bilet: Norwegian i SAS przedstawiły warunki zwrotu

Kwota za niewykorzystane bilety zostanie przekazana pasażerom pod postacią vouchera lub tzw. CashPoints.

SAS oraz Norwegian przedstawiły pasażerom warunki zwrotów tanich biletów, za których stratę nie otrzymuje się refundacji w normalnych warunkach. Linie przekażą niewykorzystane środki w postaci specjalnych bonów lub punktów.
Zarówno w przypadku linii Norwegian, jak i SAS, chodzi o bilety nieubezpieczone, których nie można zwrócić na tradycyjnych warunkach. Jak przyznają przedstawiciele przewoźników, rozwiązanie to jest elastyczne oraz korzystne dla obu stron. Nie narazi firm na utratę środków oraz zapewni możliwość przelotu pasażerom, gdy sytuacja z koronawirusem zostanie opanowana.
Kwota za niewykorzystane bilety zostanie przekazana pasażerom pod postacią vouchera lub tzw. CashPoints. Jest to cyfrowa waluta linii lotniczych Norwegian. 1 CP odpowiada 1 koronie norweskiej. Możemy za nią wykupić przeloty, bagaż, zarezerwować miejsce oraz dokonać innych transakcji w serwisie internetowym linii lotniczych. 

SAS przekaże klientom środki za niewykorzystane bilety w postaci voucherów, które będzie można wykorzystać w przyszłości. Rzecznik prasowy John Eckhoff zauważył, że rozwiązanie to będzie wymagało czasu, jednak pomoc klientom będzie dla przewoźnika priorytetem.

Poniżej: Norwegian zaprasza na konferencję dotyczącą zapewnienia środków rządowych
Znajdujące się w trudnej sytuacji finansowej linie lotnicze wesprze norweski rząd. Udzielił warunkowej gwarancji pożyczki państwowej dla przemysłu lotniczego w wysokości 6 mld NOK. Połowa tej kwoty trafi do Norwegiana, a 1,5 mld NOK do SAS. Pozostałe środki otrzymają linie lotnicze Widerøe oraz inne podmioty.
Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych


Joanna Kuchnicka

06-04-2020 22:36

SzymonFrankiewicz napisał:
Witam serdecznie, przez przypadek udało mi się tutaj znaleźć coś o odwołanych lotach linii Norwegian. Może jest ktos z Państwa kto mógłby mi pomoc lub doradzić. Będę wdzięczny za każda rade. A wiec kilka tygodni temu dostałem e-mail iż mój lot z Los Angeles do Krakowa (z przesiadka w Oslo) na 8 kwietnia został odwołany i mam opcje anulować ten bilet i zwrot w formie Cash Points. Niby była tez opcja zmiany terminu lotu, ale chyba to był jakiś błąd w systemie u nich bo finalnie wrocilem do Polski tylko dzięki #LOTdodomu. Po powrocie do Polski próbując dołączyć do Norwegian Reward, aby uzyskać ten zwrot mając u nich konto ciagle wyskakuje błąd i informacja aby dzwonić na infolinie. Próbowałem dzwonić na nią zarówno z Polski jak i z USA i niestety połączenie nie może być zrelizowane. Czy ktos z Państwa był w podobnej sytuacji i wie jak mogę rozwiązać ten problem?
Pozdrawiam

Cześć, sprawdzałeś na stronie norwegian.no to www.norwegian.no/ruteinformasjon/updates/ ? Może pomoże.

Szymon Frankiewicz

06-04-2020 21:53

Witam serdecznie, przez przypadek udało mi się tutaj znaleźć coś o odwołanych lotach linii Norwegian. Może jest ktos z Państwa kto mógłby mi pomoc lub doradzić. Będę wdzięczny za każda rade. A wiec kilka tygodni temu dostałem e-mail iż mój lot z Los Angeles do Krakowa (z przesiadka w Oslo) na 8 kwietnia został odwołany i mam opcje anulować ten bilet i zwrot w formie Cash Points. Niby była tez opcja zmiany terminu lotu, ale chyba to był jakiś błąd w systemie u nich bo finalnie wrocilem do Polski tylko dzięki #LOTdodomu. Po powrocie do Polski próbując dołączyć do Norwegian Reward, aby uzyskać ten zwrot mając u nich konto ciagle wyskakuje błąd i informacja aby dzwonić na infolinie. Próbowałem dzwonić na nią zarówno z Polski jak i z USA i niestety połączenie nie może być zrelizowane. Czy ktos z Państwa był w podobnej sytuacji i wie jak mogę rozwiązać ten problem?
Pozdrawiam

Przedstawiciel 007

02-04-2020 17:53

Stwierdzam że nie chce mi się pisać z pustymi bezwarosciowymi ludźmi

Przedstawiciel 007

02-04-2020 16:15

Prawdziwa dama się znalazła przyznaj się lepiej ile dostajesz za krytykę ludzi.

Joanna Kuchnicka

02-04-2020 01:31

Przedstawiciel 007 napisał:
Prawdziwa patola społeczna mająca się za wyższa sferę a słoma z butów wystaje
Prawdziwy dżentelmen próbuje \"błysnąć\" od kilkunastu postów.

Przedstawiciel 007

01-04-2020 09:16

Prawdziwa patola społeczna mająca się za wyższa sferę a słoma z butów wystaje

Przedstawiciel 007

01-04-2020 09:14

Ty tam mart i ta justyna ale z was buraki i patologia społeczna

mart enty

31-03-2020 23:04

plus i minus to jedyne, co widzę...

Joanna Kuchnicka

31-03-2020 22:55

Kamil2323 napisał:
flustracje
* frustracje

mart enty

31-03-2020 22:35

Kamil2323 napisał:
Już nie mam co innego do roboty tylko tworzyc jakies drugie konta i pisać z kims kto ma problemy z własnym ego i zaburzenia
emocjonalne psychiczne. Który przeżywa ekstytacje dodając minusika ,schodzi już na poziomy polityczne .Przedstawilem swoje zdanie i opinie w tym forum na temat traktowania swoich pasażerów przez linie Norwegian ich oszustwo I manipulacje . Pisanie i odpowiadanie na twoje komentarze jest dla mnie jest stratą czasu Nie chce tez pogłębiać twoja flustracje .Tak ze pozdrawiam.i życzę jednemu i drugiemu powodzenia


Ić stont

Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok