Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

4
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Sprzedaz polskich warzyw i owocow w norwegi - Norwegia

4 Posty

(TomaszParcinski)
Wiking
Witajcie rodacy. Przegladalem ostatnio ceny zywnosci za granica i zauwazylem ze w Norwegi przebitka jest niezla np. ziemniaki w polsce kosztuja 0.50zl/kg a w norwegi 7zl/kg . W polsce moj ojciec uprawia duzo ziemniakow marchwi cebuli kapusty i chcialbym wejsc na ten rynek ale jestem zielony w temacie . Z tego co wyczytalem do norwegi nie mozna przywiesc ziemniakow bez jakiegos papieru ze te ziemniaki sa zdrowe , nie wiem jak z reszta warzyw czy tak samo ten papier trzeba miec . Dodatkowo trzeba zaplacic cło nie wiem jak duze . Przewoz promem pojazdu ciezarowego zaladowanego to okolo 3000zl do szwecji , w google pierwszy lepszy prom wpisalem moze sa tansze ale nie sadze by wiele. Myslalem nad sprzedaza towaru przy marketach gdzie duzo osob sie przewija , w polsce tak robilem i sprzedawalem na jarmarkach nie wiem czy takie sa w norwegi . Ogolnie rzecz biorac nie jestem obeznany w temacie i jesli ktos moze mi udzielic informacji to bede wdzieczny .
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
3258 Postów
boj fra oszlo
(bojfraoszlo)
Maniak
TomaszParcinski napisał: