Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

4
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Różnice kulturowe - PROŚBA O OPINIĘ - Norwegia

Czytali temat:
Pawel x A B Więcej Nie podam! Eterni Norge AS Eterni (2937 niezalogowanych)
5 Postów

(Clarice)
Wiking
Jestem studentką Uniwersytetu Jagiellońskiego i piszę pracę na temat różnic kulturowych między Polską a Norwegią. Będę niezmiernie zobowiązana, jeśli zechce Pani/Pan poświęcić dwie minuty na odpowiedź na 8 pytań (ankieta anonimowa)

1. Przed wyjazdem z Polski, z czym kojarzyła się Pani/Panu Norwegia?
2. Przed wyjazdem z Polski, jakimi osobami - Pana/Pani zdaniem - byli Norwegowie? Jacy okazali się w rzeczywistości?
3. Skąd czerpał(a) Pan/Pani swoją wiedzę o Norwegii?
4. Jak wyobrażał(a) sobie Pan/Pani typowy dzień pracy w Pana/Pani zawodzie w Norwegii? Czy realia to potwierdziły?
5. Jak przewidywał(a) Pana/Pani rozwój swojej kariery w Norwegii?
6. Jak długo planowała Pani/Pan wyjazd do Norwegii?
7. Jeśli może Pani / Pan powiedzieć, to proszę powiedzieć, jakie były powody wyjazdu.
8. Jakie były negatywne strony związane z wyjazdem z Polski?

Dziękuję!
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -11  
Odpowiedz   Cytuj
862 Posty

(maciejko)
Maniak
1. z państwem prawa gdzie je mozna egzekwować
2. okazali sie małomiasteczkowymi zakłamanymi oszustami, miłymi tylko na początku
3. z nikąd, po prostu tu przyjechałem
4. Typowy dzien..praca od 7 do 11, póznij przerwa poł godzina, 'praca' do 15, póznij szef jedzie do domu i cała budowa staje zbierając sie na fajke gadając o dupie marynie
5. Chciałbym moc przewidywac ale to mało daje
6. Ja długo z kazdą duperelą bo przeciez lepszy człowiek przygotowany