
Kto zyska, kto straci
Dla samochodów o emisji poniżej 125g/km opłata rejestracyjna nie wzrośnie.
Samochodem, który po zmianach stawek będzie najbardziej obciążony opłatami, jest Mazda pickup BT-50.
- Nowe stawki opłat mają być sygnałem, że kładziemy nacisk na to, by samochody były przyjazne dla środowiska, zarówno jeśli chodzi o emisję CO2 , jak i pozostałych gazów – mówi sekretarz stanu w ministerstwie finansów, Kjetil Lund i dodaje, że projekt przyszłorocznego budżetu zakłada łączną obniżkę opłat dla posiadaczy samochodów o 400 milionów koron, z czego właściciele samochodów hybrydowych zaoszczędzą około 4000 koron rocznie.
Lista samochodów, dla których opłaty wzrosną najbardziej i dla których najbardziej się obniżą znajduje się pod artykułem
Tańsze przerejestrowanie
Osoby, które planują zakup samochodu używanego, prawdopodobnie mogą już zacząć się cieszyć, gdyż opłaty za przerejestrowanie pojazdu spadną.
Obecnie przerejestrowanie rocznego dużego samochodu rodzinnego może kosztować nawet do 21 860 koron.
W przyszłym roku opłaty za przerejestrowanie mają spaść o 12%, a w przypadku tak zwanych pojazdów gospodarczych (næringskjøretøy: samochody ciężarowe, dostawcze, przyczepy i naczepy) nawet o 40%.
Opłaty paliwowe
Opłaty paliwowe za benzynę i olej napędowy pozostaną niezmienione, co oznacza, że samochody z silnikiem diesla wciąż będą bardziej ekonomiczne od samochodów benzynowych, ponieważ opłaty nałożone na olej napędowy i pojazdy nim napędzane są niższe, niż opłaty na benzynę i pojazdy napędzane benzyną.
Opłata za złomowanie
Projekt nowego budżetu zawiera też propozycję podniesienia opłaty za złomowanie pojazdu o taką samą kwotę, jak w tym roku, czyli o 500 koron. Oznacza to, że jeśli propozycja budżetowa zostanie przyjęta w obecnym kształcie, opłata za złomowanie wyniesie w przyszłym roku 2 500 koron.
100 samochodów, które najbardziej zdrożeją
(Wyliczone kwoty dotyczą jedynie jednorazowej opłaty rejestracyjnej (engangsavgift), a nie obejmują opłaty za złomowanie (vrakpant), opłaty rocznej (årsavgift), ani opłaty ekologicznej za gazy cieplarniane w klimatyzacji (særavgift på klimagass i aircondition/klimaanlegg)).
Marka |
Paliwo |
Typ |
Emisja CO2 |
Emisja NOx |
Obecna cena |
Obecna opłata rejestracyjna |
Propozycja opłaty w 2013 roku |
Różnica NOK + |
Mazda BT-50 2,5 Diesel 143hk Double Cab Premium |
D |
PIC |
244 |
0,322 |
603 877 |
364 590 |
383 129 |
18 539 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,0 Ekstra Lang 4Matic aut |
D |
FLE |
240 |
0,211 |
808 300 |
378 179 |
396 200 |
18 021 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,0 Lang 4Matic aut |
D |
FLE |
240 |
0,211 |
797 400 |
373 503 |
391 435 |
17 932 |
Ssangyong Rexton RX 270 Xdi aut TopLine |
D |
SUV |
250 |
0,310 |
739 900 |
411 520 |
428 848 |
17 328 |
Ssangyong Rodius SV 270 XDI TopLine aut. |
D |
FLE |
249 |
0,270 |
707 400 |
434 374 |
451 632 |
17 258 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,2 Ekstra Lang 4Matic aut |
D |
FLE |
240 |
0,211 |
835 300 |
396 079 |
412 000 |
15 921 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,2 Lang 4Matic aut |
D |
FLE |
240 |
0,211 |
824 400 |
391 403 |
407 235 |
15 832 |
Ford Transit 350L 2,2 TDCi 125 hk Base RWD |
D |
FLE |
219 |
0,234 |
865 300 |
325 336 |
338 194 |
12 858 |
Ford Transit 300M 2,2 TDCi 100 hk Base |
D |
FLE |
192 |
0,250 |
537 700 |
258 515 |
271 286 |
12 771 |
Ford Transit 300S 2,2 TDCi 100 hk Base |
D |
FLE |
189 |
0,250 |
526 700 |
257 716 |
270 473 |
12 757 |
Ford Transit 350M 2,2 TDCi 125 hk Trend RWD |
D |
FLE |
219 |
0,234 |
739 400 |
319 911 |
332 667 |
12 756 |
Ford Transit 350L 2,2 TDCi 125 hk Base |
D |
FLE |
197 |
0,268 |
599 500 |
287 111 |
299 682 |
12 571 |
Ford Transit 350M 2,2 TDCi 125 hk Base |
D |
FLE |
197 |
0,268 |
588 800 |
282 060 |
294 535 |
12 475 |
Volkswagen Multivan 2,0 TDI 140hk 4Motion BMT Comf.line L |
D |
FLE |
206 |
0,251 |
799 000 |
353 206 |
365 459 |
12 253 |
Nissan Pathfinder 2,5 dCi SE Aut. |
D |
SUV |
238 |
0,350 |
790 100 |
437 027 |
449 048 |
12 021 |
Nissan Pathfinder 2,5 dCi LE Aut. |
D |
SUV |
238 |
0,350 |
834 400 |
437 027 |
449 048 |
12 021 |
Ford Transit 300L 2,2 TDCi 125 hk Base |
D |
FLE |
192 |
0,250 |
568 400 |
270 396 |
282 412 |
12 016 |
Volkswagen Multivan 2,0 TDI 140hk 4Motion BMT Comfortline |
D |
FLE |
206 |
0,251 |
731 100 |
340 299 |
352 307 |
12 008 |
Volkswagen Multivan 2,0 TDI 140hk 4Motion BMT Highline |
D |
FLE |
206 |
0,251 |
815 000 |
340 299 |
352 307 |
12 008 |
Ford Transit 300M 2,2 TDCi 125 hk Trend |
D |
FLE |
192 |
0,250 |
574 500 |
265 345 |
277 266 |
11 921 |
Ford Transit 300S 2,2 TDCi 125 hk Trend |
D |
FLE |
189 |
0,250 |
558 300 |
264 546 |
276 453 |
11 907 |
Mercedes-Benz Geländewagen G350 BlueTEC |
D |
SUV |
295 |
0,123 |
1 431 000 |
704 890 |
716 796 |
11 906 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,0 Lang |
D |
FLE |
195 |
0,297 |
661 200 |
281 095 |
292 941 |
11 846 |
Volkswagen Caravelle 2,0 TDI 140hk 4-Motion BMT 7-s lang |
D |
FLE |
206 |
0,251 |
717 200 |
329 450 |
341 251 |
11 801 |
Ford Transit 280S 2,2 TDCi 125 hk Trend |
D |
FLE |
189 |
0,250 |
524 500 |
254 818 |
266 541 |
11 723 |
Fiat Scudo 2,0 Multijet 128hk Executive 9 seter |
D |
FLE |
183 |
0,266 |
569 900 |
224 402 |
236 087 |
11 685 |
Volkswagen Caravelle 2,0 TDI 140hk 4-Motion BMT 7-s kort |
D |
FLE |
206 |
0,251 |
696 400 |
317 478 |
329 052 |
11 574 |
Ford Transit 350L 2,2 TDCi 140 hk Trend |
D |
FLE |
197 |
0,268 |
638 800 |
296 956 |
308 372 |
11 416 |
Volkswagen Multivan 2,0 TDI 140hk DSG BMT Comf.line lang |
D |
FLE |
203 |
0,223 |
769 400 |
324 502 |
335 871 |
11 369 |
Ford Transit 350M 2,2 TDCi 140 hk Trend |
D |
FLE |
197 |
0,268 |
627 900 |
291 905 |
303 225 |
11 320 |
Opel Vivaro 2,0 CDTi ecoFLEX 114hk L1H1 |
D |
FLE |
180 |
0,213 |
477 900 |
229 220 |
240 515 |
11 295 |
Opel Vivaro 2,0 CDTi ecoFLEX 114hk L2H1 |
D |
FLE |
180 |
0,213 |
487 900 |
228 284 |
239 562 |
11 278 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,0 Ekstra Lang aut |
D |
FLE |
216 |
0,190 |
732 100 |
320 418 |
331 643 |
11 225 |
Volkswagen Multivan 2,0 TDI 140hk DSG BMT Comfortline |
D |
FLE |
203 |
0,223 |
705 300 |
314 588 |
325 769 |
11 181 |
Volkswagen Multivan 2,0 TDI 140hk DSG BMT Highline |
D |
FLE |
203 |
0,223 |
793 800 |
314 588 |
325 769 |
11 181 |
Volkswagen Amarok 2.0 122 TDI Basis DC 4M-innk |
D |
PIC |
199 |
0,174 |
499 300 |
263 022 |
274 196 |
11 174 |
Volkswagen Amarok 2.0 122 TDI Trendline DC 4M-innk |
D |
PIC |
199 |
0,174 |
507 200 |
263 022 |
274 196 |
11 174 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,0 Lang aut |
D |
FLE |
216 |
0,190 |
721 000 |
315 742 |
326 877 |
11 135 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,0 Kort aut |
D |
FLE |
216 |
0,190 |
709 800 |
311 065 |
322 112 |
11 047 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,0 Ekstra Lang |
D |
FLE |
195 |
0,226 |
672 400 |
284 187 |
295 187 |
11 000 |
Opel Vivaro 2,0 CDTi ecoFLEX 114hk Techshift L1H1 |
D |
FLE |
180 |
0,187 |
485 900 |
228 648 |
239 605 |
10 957 |
Opel Vivaro 2,0 CDTi ecoFLEX 114hk Techshift L2H1 |
D |
FLE |
180 |
0,187 |
495 900 |
227 712 |
238 652 |
10 940 |
Volkswagen Amarok 2.0 122 TDI BMT Basis DC 4M-perm |
D |
PIC |
190 |
0,174 |
487 500 |
247 155 |
258 032 |
10 877 |
Volkswagen Amarok 2.0 122 TDI BMT Trendline DC 4M-perm |
D |
PIC |
190 |
0,174 |
494 100 |
247 155 |
258 032 |
10 877 |
Ford Transit 300L 2,2 TDCi 140 hk Trend |
D |
FLE |
192 |
0,250 |
589 200 |
280 241 |
291 102 |
10 861 |
Ford Transit 300M 2,2 TDCi 140 hk Trend |
D |
FLE |
192 |
0,250 |
572 400 |
275 190 |
285 956 |
10 766 |
Ford Transit 300S 2,2 TDCi 140 hk Trend |
D |
FLE |
189 |
0,250 |
569 500 |
274 391 |
285 143 |
10 752 |
Nissan Navara Double Cab 2,5 dCi SE Aut. |
D |
PIC |
238 |
0,260 |
687 372 |
429 436 |
440 180 |
10 744 |
Nissan Navara Double Cab 2,5 dCi LE Aut. |
D |
PIC |
238 |
0,260 |
695 672 |
429 436 |
440 180 |
10 744 |
Volkswagen Caravelle 2,0 TDI 140hk DSG BMT 7-s lang |
D |
FLE |
198 |
0,223 |
678 500 |
291 182 |
301 922 |
10 740 |
Volkswagen Caravelle 2,0 TDI 140hk DSG BMT 7-s kort |
D |
FLE |
198 |
0,223 |
661 100 |
282 577 |
293 153 |
10 576 |
Ford Transit 280S 2,2 TDCi 140 hk Trend |
D |
FLE |
189 |
0,250 |
546 600 |
264 663 |
275 231 |
10 568 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,0 Kort |
D |
FLE |
195 |
0,197 |
650 000 |
274 218 |
284 676 |
10 458 |
Volkswagen Multivan 2,0 TDI 140hk BMT Comfortline lang |
D |
FLE |
189 |
0,181 |
719 800 |
296 629 |
306 935 |
10 306 |
Volkswagen Multivan 2,0 TDI 140hk BMT Comfortline |
D |
FLE |
189 |
0,181 |
655 700 |
286 715 |
296 833 |
10 118 |
Volkswagen Multivan 2,0 TDI 140hk BMT Highline |
D |
FLE |
189 |
0,181 |
744 300 |
286 715 |
296 833 |
10 118 |
Volkswagen Caravelle 2,0 TDI 140hk BMT 7-s lang |
D |
FLE |
184 |
0,181 |
631 900 |
265 554 |
275 272 |
9 718 |
Volkswagen Caravelle 2,0 TDI 140hk BMT 7-s kort |
D |
FLE |
184 |
0,181 |
612 300 |
254 705 |
264 217 |
9 512 |
Volkswagen Multivan 2,0 TDI 180hk DSG 4M Comf.line L |
D |
FLE |
232 |
0,216 |
919 900 |
431 556 |
440 945 |
9 389 |
Volkswagen Caddy Caddy 2.0 110 TDI 4Motion Comfortline |
D |
STV |
171 |
0,127 |
379 900 |
173 687 |
183 001 |
9 314 |
Volkswagen Multivan 2,0 TDI 180hk DSG 4M Highline |
D |
FLE |
232 |
0,216 |
942 600 |
418 649 |
427 793 |
9 144 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,2 Ekstra Lang aut |
D |
FLE |
216 |
0,190 |
759 400 |
338 318 |
347 443 |
9 125 |
Volkswagen Caravelle 2,0 TDI 180hk DSG 4-M 7-s lang |
D |
FLE |
232 |
0,216 |
847 200 |
414 533 |
423 600 |
9 067 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,2 Kort aut |
D |
FLE |
216 |
0,190 |
737 100 |
333 642 |
342 677 |
9 035 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,2 Lang aut |
D |
FLE |
216 |
0,190 |
748 300 |
333 642 |
342 677 |
9 035 |
Volkswagen Caravelle 2,0 TDI 180hk DSG 4-M 7-s kort |
D |
FLE |
232 |
0,216 |
826 400 |
402 561 |
411 401 |
8 840 |
Suzuki Grand Vitara 1,9 DDiS Pluss |
D |
SUV |
179 |
0,151 |
404 900 |
172 224 |
180 772 |
8 548 |
Suzuki Grand Vitara 1,9 DDiS JX |
D |
SUV |
179 |
0,151 |
401 900 |
172 224 |
180 772 |
8 548 |
Suzuki Grand Vitara 1,9 DDiS Pluss (Kampanje) |
D |
SUV |
179 |
0,151 |
384 900 |
172 224 |
180 772 |
8 548 |
Volkswagen Multivan 2,0 TDI 180hk 4M Comf-line lang |
D |
FLE |
221 |
0,182 |
875 600 |
409 170 |
417 712 |
8 542 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,2 Ekstra Lang |
D |
FLE |
195 |
0,197 |
690 300 |
301 471 |
310 007 |
8 536 |
Volvo XC60 D3 Kinetic aut |
D |
SUV |
178 |
0,176 |
488 900 |
186 897 |
195 429 |
8 532 |
Volvo XC60 D3 Momentum aut |
D |
SUV |
178 |
0,176 |
503 900 |
186 897 |
195 429 |
8 532 |
Volvo XC60 D3 Summum aut |
D |
SUV |
178 |
0,176 |
518 900 |
186 897 |
195 429 |
8 532 |
Volvo XC60 D3 Momentum R-Design aut |
D |
SUV |
178 |
0,176 |
535 900 |
186 897 |
195 429 |
8 532 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,2 Lang |
D |
FLE |
195 |
0,197 |
688 500 |
296 795 |
305 241 |
8 446 |
Mercedes-Benz Viano CDI 2,2 Kort |
D |
FLE |
195 |
0,197 |
677 300 |
292 118 |
300 476 |
8 358 |
Volkswagen Multivan 2,0 TDI 180hk 4Motion Highline |
D |
FLE |
221 |
0,182 |
898 400 |
393 831 |
402 082 |
8 251 |
Nissan Pathfinder 2,5 dCi XE |
D |
SUV |
224 |
0,360 |
731 000 |
403 212 |
411 462 |
8 250 |
Nissan Pathfinder 2,5 dCi SE |
D |
SUV |
224 |
0,360 |
756 500 |
403 212 |
411 462 |
8 250 |
Nissan Pathfinder 2,5 dCi LE |
D |
SUV |
224 |
0,360 |
800 800 |
403 212 |
411 462 |
8 250 |
Volkswagen Caravelle 2,0 TDI 180hk 4-Motion 7-s lang |
D |
FLE |
221 |
0,182 |
803 600 |
392 148 |
400 366 |
8 218 |
Volkswagen Multivan 2,0 TDI 180hk DSG Comf.line lang |
D |
FLE |
214 |
0,199 |
839 300 |
376 626 |
384 768 |
8 142 |
Opel Antara 2.2 CDTi 163hk aut Cosmo |
D |
SUV |
208 |
0,172 |
489 000 |
296 904 |
305 032 |
8 128 |
Ford Kuga 2,0 TDCi 140hk Trend Aut. |
D |
SUV |
179 |
0,172 |
415 200 |
181 156 |
189 162 |
8 006 |
Ford Kuga 2,0 TDCi 140hk Titanium S Aut. |
D |
SUV |
179 |
0,172 |
438 300 |
181 156 |
189 162 |
8 006 |
Ford Kuga 2,0 TDCi 140hk Individual Aut. |
D |
SUV |
179 |
0,172 |
458 300 |
181 156 |
189 162 |
8 006 |
Volkswagen Caravelle 2,0 TDI 180hk 4-Motion 7-s kort |
D |
FLE |
221 |
0,182 |
782 800 |
380 176 |
388 167 |
7 991 |
Volkswagen Multivan 2,0 TDI 180hk DSG Highline |
D |
FLE |
214 |
0,199 |
867 100 |
367 273 |
375 237 |
7 964 |
Mercedes-Benz GL-klasse GL 350 BlueTEC 4Matic |
D |
SUV |
244 |
0,056 |
1 171 100 |
540 431 |
548 357 |
7 926 |
Volkswagen Caravelle 2,0 TDI 180hk DSG 7-s lang |
D |
FLE |
214 |
0,199 |
768 100 |
359 604 |
367 422 |
7 818 |
Kia Sportage 2,0 CRDi Classic 4WD Aut. |
D |
SUV |
179 |
0,131 |
386 900 |
178 317 |
186 119 |
7 802 |
Kia Sportage 2,0 CRDi Comfort 4WD Aut. |
D |
SUV |
179 |
0,131 |
406 900 |
178 317 |
186 119 |
7 802 |
Kia Sportage 2,0 CRDi Exclusive 4WD Aut. |
D |
SUV |
179 |
0,131 |
437 900 |
178 317 |
186 119 |
7 802 |
Honda CR-V 2,2 i-DTEC Executive 5AT |
D |
SUV |
195 |
0,136 |
506 000 |
235 413 |
243 135 |
7 722 |
Honda CR-V 2,2 i-DTEC Executive Advance 5AT |
D |
SUV |
195 |
0,136 |
556 000 |
235 413 |
243 135 |
7 722 |
Citroën C-Crosser HDi 156 Exclusive Aut |
D |
SUV |
189 |
0,172 |
588 000 |
241 909 |
249 612 |
7 703 |
Citroën C-Crosser HDi 156 Exclusive Aut (K) |
D |
SUV |
189 |
0,172 |
499 000 |
241 909 |
249 612 |
7 703 |
Nissan Navara Double Cab 2,5 dCi XE |
D |
PIC |
224 |
0,320 |
618 454 |
399 526 |
407 203 |
7 677 |
Nissan Navara Double Cab 2,5 dCi SE |
D |
PIC |
224 |
0,320 |
644 554 |
399 526 |
407 203 |
7 677 |
Nissan Navara Double Cab 2,5 dCi LE |
D |
PIC |
224 |
0,320 |
652 854 |
399 526 |
407 203 |
7 677 |
100 samochodów, które najbardziej stanieją
(Wyliczone kwoty dotyczą jedynie jednorazowej opłaty rejestracyjnej (engangsavgift), a nie obejmują opłaty za złomowanie (vrakpant), opłaty rocznej (årsavgift), ani opłaty ekologicznej za gazy cieplarniane w klimatyzacji (særavgift på klimagass i aircondition/klimaanlegg)).
Marka |
Paliwo |
Typ |
Emisja CO2 |
Emisja NOx |
Obecna cena |
Obecna opłata rejestracyjna |
Propozycja opłaty w 2013 roku |
Różnica NOK - |
BMW M6 Coupe |
B |
CUP |
232 |
0,012 |
1 992 700 |
968 606 |
901 024 |
-67 582 |
Mercedes-Benz SL AMG SL63 AMG |
B |
CAB |
231 |
0,054 |
2 298 000 |
903 839 |
840 693 |
-63 146 |
BMW M6 Cabrio |
B |
CAB |
239 |
0,012 |
2 092 500 |
1 005 265 |
942 723 |
-62 542 |
Mercedes-Benz E-klasse AMG E63 AMG |
B |
SED |
230 |
0,037 |
1 866 200 |
892 032 |
831 180 |
-60 852 |
Mercedes-Benz CLS AMG CLS63 AMG |
B |
CUP |
231 |
0,037 |
1 915 600 |
899 407 |
838 694 |
-60 713 |
Mercedes-Benz Geländewagen G65 AMG |
B |
SUV |
397 |
0,035 |
3 916 000 |
1 648 283 |
1 587 888 |
-60 395 |
Mercedes-Benz E-klasse AMG E63 AMG T |
B |
STV |
234 |
0,037 |
1 916 200 |
918 725 |
858 378 |
-60 347 |
Porsche Panamera Turbo S PDK |
B |
COM |
270 |
0,031 |
2 465 000 |
1 079 582 |
1 021 900 |
-57 682 |
Mercedes-Benz S-klasse AMG S63 AMG |
B |
SED |
244 |
0,037 |
2 311 400 |
1 004 435 |
946 918 |
-57 517 |
Mercedes-Benz S-klasse AMG S63 AMG Lang |
B |
SED |
244 |
0,037 |
2 378 900 |
1 013 788 |
956 448 |
-57 340 |
BMW X5 M |
B |
SUV |
325 |
0,024 |
2 399 600 |
1 299 671 |
1 245 190 |
-54 481 |
BMW X6 M |
B |
SUV |
325 |
0,024 |
2 450 400 |
1 299 671 |
1 245 190 |
-54 481 |
BMW 7-Serie 760i |
B |
SED |
299 |
0,028 |
2 393 700 |
1 171 033 |
1 116 570 |
-54 463 |
BMW 7-Serie 760Li |
B |
SED |
303 |
0,028 |
2 444 600 |
1 195 444 |
1 141 444 |
-54 000 |
Mercedes-Benz Geländewagen G63 AMG |
B |
SUV |
322 |
0,035 |
2 496 000 |
1 319 496 |
1 267 945 |
-51 551 |
Mercedes-Benz M-klasse ML 63 AMG 4Matic |
B |
SUV |
276 |
0,047 |
2 028 700 |
1 120 221 |
1 069 267 |
-50 954 |
Audi R8 5,2 FSI quattro R tronic |
B |
CUP |
326 |
0,050 |
2 475 400 |
1 127 032 |
1 076 248 |
-50 784 |
Jaguar XF XFR 5,0 V8 S/C |
B |
SED |
268 |
0,027 |
1 711 600 |
984 788 |
934 321 |
-50 467 |
Audi R8 Spyder 5,2 FSI quattro R tronic |
B |
CAB |
332 |
0,050 |
2 635 400 |
1 162 712 |
1 112 607 |
-50 105 |
Audi R8 5,2 FSI quattro |
B |
CUP |
346 |
0,035 |
2 445 900 |
1 182 346 |
1 132 430 |
-49 916 |
Audi R8 Spyder 5,2 FSI quattro |
B |
CAB |
349 |
0,035 |
2 605 900 |
1 209 539 |
1 160 140 |
-49 399 |
Porsche Panamera Turbo PDK |
B |
COM |
270 |
0,031 |
2 152 000 |
992 765 |
944 615 |
-48 150 |
Porsche Cayenne Turbo Tiptronic S |
B |
SUV |
270 |
0,020 |
2 013 000 |
1 029 935 |
982 352 |
-47 583 |
BMW 6-Serie 650i Coupe Sportsautomat |
B |
CUP |
199 |
0,025 |
1 486 200 |
718 385 |
671 007 |
-47 378 |
BMW 6-Serie 650i Gran Coupe Sportsautomat |
B |
CUP |
199 |
0,025 |
1 542 300 |
731 479 |
684 350 |
-47 129 |
Audi A8 6,3 FSI W12 LWB quattro tiptronic |
B |
SED |
290 |
0,016 |
2 277 300 |
1 064 915 |
1 017 952 |
-46 963 |
BMW 7-Serie 750i |
B |
SED |
199 |
0,024 |
1 537 700 |
745 486 |
698 611 |
-46 875 |
BMW 7-Serie 750Li |
B |
SED |
199 |
0,024 |
1 581 500 |
749 228 |
702 423 |
-46 805 |
BMW 6-Serie 650i xDrive Coupe Sportsautomat |
B |
CUP |
213 |
0,025 |
1 551 100 |
754 290 |
707 588 |
-46 702 |
BMW 6-Serie 650i Cabrio Sportsautomat |
B |
CAB |
208 |
0,025 |
1 606 100 |
761 375 |
714 810 |
-46 565 |
BMW 6-Serie 650i xDrive Gran Coupe Sportsautomat |
B |
CUP |
215 |
0,025 |
1 614 900 |
773 716 |
727 382 |
-46 334 |
Aston Martin V12 Vantage Coupè |
B |
CUP |
388 |
0,009 |
2 753 800 |
1 298 496 |
1 252 282 |
-46 214 |
Aston Martin V12 Vantage Carbon Edition |
B |
CUP |
388 |
0,009 |
2 791 200 |
1 298 496 |
1 252 282 |
-46 214 |
BMW 6-Serie 650i xDrive Cabrio Sportsautomat |
B |
CAB |
217 |
0,025 |
1 658 300 |
784 725 |
738 598 |
-46 127 |
BMW 7-Serie 750i xDrive |
B |
SED |
217 |
0,024 |
1 609 900 |
788 444 |
742 376 |
-46 068 |
BMW 7-Serie 750Li xDrive |
B |
SED |
219 |
0,025 |
1 660 300 |
798 539 |
752 674 |
-45 865 |
BMW 5-Serie 550i Gran Turismo |
B |
COM |
214 |
0,033 |
1 482 400 |
796 447 |
750 645 |
-45 802 |
BMW 5-Serie 550i xDrive Gran Turismo |
B |
COM |
224 |
0,033 |
1 548 900 |
827 171 |
781 948 |
-45 223 |
Mercedes-Benz SL SL500 |
B |
CAB |
212 |
0,032 |
1 735 800 |
703 358 |
658 799 |
-44 559 |
Land Rover Range Rover Sport 5,0 V8 S/C Autobiography |
B |
SUV |
348 |
0,021 |
2 039 900 |
1 343 602 |
1 299 894 |
-43 708 |
Land Rover Range Rover Sport 5,0 V8 S/C |
B |
SUV |
348 |
0,021 |
1 999 900 |
1 343 602 |
1 299 894 |
-43 708 |
Land Rover Range Rover 5,0 V8 S/C Autobiography |
B |
SUV |
348 |
0,014 |
2 399 900 |
1 353 010 |
1 309 405 |
-43 605 |
Mercedes-Benz SLK AMG SLK55 AMG |
B |
CAB |
195 |
0,010 |
1 271 400 |
617 967 |
574 540 |
-43 427 |
Aston Martin Virage Touchtronic 2 |
B |
CUP |
368 |
0,006 |
2 769 900 |
1 228 191 |
1 185 131 |
-43 060 |
Mercedes-Benz S-klasse S500 4Matic |
B |
SED |
228 |
0,035 |
1 726 400 |
785 901 |
742 952 |
-42 949 |
Mercedes-Benz S-klasse S500 4Matic Lang |
B |
SED |
230 |
0,035 |
1 807 200 |
801 586 |
758 933 |
-42 653 |
Audi S6 Avant |
B |
STV |
226 |
0,027 |
1 351 400 |
748 404 |
707 954 |
-40 450 |
Mercedes-Benz C-klasse AMG C63 AMG |
B |
SED |
280 |
0,034 |
1 497 000 |
891 179 |
850 823 |
-40 356 |
Mercedes-Benz C-klasse Coupe C 63 AMG |
B |
CUP |
280 |
0,034 |
1 517 600 |
905 209 |
865 119 |
-40 090 |
Mercedes-Benz C-klasse AMG C63T AMG |
B |
STV |
285 |
0,034 |
1 547 500 |
917 483 |
877 628 |
-39 855 |
BMW 5-Serie M550d xDrive Sportsautomat |
D |
SED |
165 |
0,063 |
1 204 900 |
572 020 |
532 334 |
-39 686 |
Aston Martin DB9 Coupe Touchtronic 2 |
B |
CUP |
368 |
0,006 |
2 587 500 |
1 197 697 |
1 158 590 |
-39 107 |
Aston Martin DB9 Volante Touchtronic 2 |
B |
CAB |
368 |
0,006 |
2 715 000 |
1 197 697 |
1 158 590 |
-39 107 |
Porsche 911 Carrera S PDK |
B |
CUP |
205 |
0,031 |
1 467 000 |
580 343 |
541 307 |
-39 036 |
Porsche 911 Carrera S Cabriolet PDK |
B |
CAB |
210 |
0,031 |
1 589 000 |
600 416 |
561 760 |
-38 656 |
Porsche 911 Carrera S |
B |
CUP |
224 |
0,022 |
1 468 000 |
610 805 |
572 213 |
-38 592 |
Mercedes-Benz CLS CLS500 4Matic |
B |
CUP |
224 |
0,028 |
1 447 000 |
709 020 |
670 555 |
-38 465 |
Porsche 911 Carrera S Cabriolet |
B |
CAB |
229 |
0,022 |
1 590 000 |
630 477 |
592 256 |
-38 221 |
BMW 7-Serie 750d xDrive |
D |
SED |
169 |
0,025 |
1 412 400 |
592 914 |
557 249 |
-35 665 |
Porsche Panamera GTS PDK |
B |
COM |
251 |
0,046 |
1 777 000 |
814 551 |
778 913 |
-35 638 |
BMW 7-Serie 750Ld xDrive |
D |
SED |
169 |
0,025 |
1 457 100 |
597 590 |
562 015 |
-35 575 |
Lexus LS 600h 5,0 V8 D-4S Hybrid ECVT |
H |
SED |
219 |
0,016 |
1 650 600 |
711 038 |
675 484 |
-35 554 |
BMW 5-Serie M550d xDrive Touring |
D |
STV |
169 |
0,063 |
1 242 900 |
592 814 |
557 626 |
-35 188 |
Lexus LS 600hL 5,0 V8 D-4S Hybrid ECVT |
H |
SED |
219 |
0,016 |
1 807 200 |
734 607 |
699 501 |
-35 106 |
BMW M3 Coupe Sportsautomat |
B |
CUP |
263 |
0,039 |
1 408 900 |
772 946 |
738 548 |
-34 398 |
Audi R8 4,2 FSI quattro R tronic |
B |
CUP |
310 |
0,043 |
1 946 200 |
914 990 |
881 238 |
-33 752 |
BMW M3 Cabriolet Sportsautomat |
B |
CAB |
269 |
0,039 |
1 529 500 |
832 944 |
799 687 |
-33 257 |
Audi R8 Spyder 4,2 FSI quattro R tronic |
B |
CAB |
315 |
0,043 |
2 106 200 |
947 841 |
914 714 |
-33 127 |
BMW M3 Coupe |
B |
CUP |
290 |
0,030 |
1 439 300 |
845 412 |
812 297 |
-33 115 |
Audi R8 4,2 FSI quattro |
B |
CUP |
332 |
0,040 |
1 916 700 |
976 227 |
943 606 |
-32 621 |
BMW 5-Serie 550i Automat |
B |
SED |
242 |
0,022 |
1 287 400 |
736 207 |
703 611 |
-32 596 |
BMW 5-Serie 550i Sportsautomat |
B |
SED |
242 |
0,022 |
1 292 400 |
736 207 |
703 611 |
-32 596 |
Audi R8 Spyder 4,2 FSI quattro |
B |
CAB |
337 |
0,040 |
2 076 700 |
1 009 078 |
977 082 |
-31 996 |
BMW 5-Serie 550i Touring Automat |
B |
STV |
249 |
0,022 |
1 335 900 |
769 104 |
737 134 |
-31 970 |
BMW 5-Serie 550i Touring Sportsautomat |
B |
STV |
249 |
0,022 |
1 340 900 |
769 104 |
737 134 |
-31 970 |
BMW M3 Cabriolet |
B |
CAB |
297 |
0,030 |
1 562 700 |
908 239 |
876 319 |
-31 920 |
BMW 5-Serie 550i xDrive Automat |
B |
SED |
256 |
0,025 |
1 362 800 |
788 973 |
757 420 |
-31 553 |
BMW 5-Serie 550i xDrive Sportsautomat |
B |
SED |
256 |
0,025 |
1 367 800 |
788 973 |
757 420 |
-31 553 |
BMW X5 M50d |
D |
SUV |
199 |
0,180 |
1 376 300 |
677 201 |
646 099 |
-31 102 |
BMW X6 M50d |
D |
SUV |
204 |
0,180 |
1 390 100 |
686 016 |
655 079 |
-30 937 |
Porsche Panamera S PDK |
B |
COM |
247 |
0,029 |
1 566 000 |
731 596 |
700 828 |
-30 768 |
Porsche Panamera 4S PDK |
B |
COM |
254 |
0,029 |
1 632 000 |
762 623 |
732 445 |
-30 178 |
Porsche Cayenne S Tiptronic S |
B |
SUV |
245 |
0,013 |
1 391 000 |
775 135 |
744 978 |
-30 157 |
Porsche 911 Carrera PDK |
B |
CUP |
194 |
0,018 |
1 245 000 |
476 111 |
446 118 |
-29 993 |
Porsche Panamera S Hybrid |
H |
COM |
167 |
0,039 |
1 359 000 |
440 832 |
410 981 |
-29 851 |
Porsche 911 Carrera Cabriolet PDK |
B |
CAB |
198 |
0,018 |
1 365 000 |
494 422 |
464 774 |
-29 648 |
Porsche 911 Carrera |
B |
CUP |
212 |
0,021 |
1 246 000 |
506 303 |
476 912 |
-29 391 |
Porsche 911 Carrera Cabriolet |
B |
CAB |
217 |
0,021 |
1 367 000 |
524 768 |
495 726 |
-29 042 |
BMW X5 xDrive50i |
B |
SUV |
292 |
0,018 |
1 587 300 |
944 910 |
916 240 |
-28 670 |
BMW X6 xDrive50i |
B |
SUV |
292 |
0,018 |
1 604 200 |
944 910 |
916 240 |
-28 670 |
Porsche Panamera S |
B |
COM |
293 |
0,023 |
1 654 000 |
855 986 |
827 517 |
-28 469 |
Audi TT RS Coupé 2.5 TFSI quattro S tronic |
B |
CUP |
197 |
0,006 |
1 039 100 |
477 659 |
449 658 |
-28 001 |
BMW 3-Serie ActiveHybrid 3 aut |
H |
SED |
139 |
0,004 |
790 400 |
353 388 |
325 438 |
-27 950 |
BMW 3-Serie ActiveHybrid 3 Sportsautomat |
H |
SED |
139 |
0,004 |
795 400 |
353 388 |
325 438 |
-27 950 |
Audi TT RS Roadster 2.5 TFSI quattro S tronic |
B |
CAB |
199 |
0,006 |
1 081 600 |
491 753 |
464 019 |
-27 734 |
Jaguar XK-Serie XK 5,0 V8 Coupe |
B |
CUP |
264 |
0,019 |
1 537 800 |
728 839 |
701 208 |
-27 631 |
Jaguar XK-Serie XK 5,0 V8 Portfolio Coupe |
B |
CUP |
264 |
0,019 |
1 607 400 |
728 839 |
701 208 |
-27 631 |
Audi TT RS Coupé 2.5 TFSI quattro |
B |
CUP |
209 |
0,020 |
1 054 200 |
495 080 |
467 568 |
-27 512 |
Jaguar XK-Serie XK 5,0 V8 Convertible |
B |
CAB |
264 |
0,019 |
1 612 000 |
735 573 |
708 070 |
-27 503 |
Jaguar XK-Serie XK 5,0 V8 Convertible Portfolio |
B |
CAB |
264 |
0,019 |
1 681 600 |
735 573 |
708 070 |
-27 503 |
Mercedes-Benz C-klasse Coupe C350 aut. |
B |
CUP |
159 |
0,020 |
792 100 |
378 031 |
350 743 |
-27 288 |
Na podstawie: abcnyheter, BilNorge
To może Cię zainteresować
11-10-2012 00:16
0
-1
Zgłoś