Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Życie w Norwegii

Norwescy klienci są najbardziej zadowoleni z Flytoget

Udostępnij
na Facebooku
Norwescy klienci są najbardziej zadowoleni z Flytoget

Norwegowie znowu oceniali firmy działające na tamtejszym rynku. Najlepiej w zestawieniu wypadł Flytoget.


Flytoget, czyli firma obsługująca pociągi kursujące między lotniskiem Gardemoen a centrum Oslo, zwyciężyła w zestawieniu już trzeci rok z rzędu. W całej swojej karierze firma zwyciężyła aż pięć razy. W tym roku Flytoget zdobył 86,2 punktów na sto możliwych, co jest również najwyższym rezultatem w historii.

Badania od ponad 20 lat przeprowadza Handelshøyskolen BI - nazywają się Kundebarometer i badają poziom zadowolenia z usług i jakości towarów.

Ponad 7000 norweskich konsumentów wzięło udział w tegorocznym badaniu, oceniali 180 firm, działających w 30 różnych branżach.

Toyota
geograph.co.uk

Usługi na najwyższym poziomie


- Bardzo się cieszymy, że klienci docenili nas już trzeci raz pod rząd. Wygrywamy, bo robimy to, co do nas należy.  - powiedziała prasie Lena Nesteby, która pracuje we Flytoget.

Przedsiębiorstwem, które zwyciężyło więcej razy, niż Flytoget, bo aż sześć, jest Toyota.

- Nie osiądziemy na laurach. Naszym celem jest to, aby podróż między lotniskiem a centrum Oslo była jak najmniej stresująca. Obecnie staramy się o zgodę władz na zwiększenie częstotliwości kursowania pociągów z Lysaker, Skøyen i Nationaltheateret. Chcemy, by pociągi odjeżdżały sześć razy w ciągu godziny, zamiast trzech - dodaje Nesteby.

Na drugim miejscu w tegorocznym odcinku znalazła się księgarnia internetowa Haugenbok.no z wynikiem 84,1 punktów. Ostatnie miejsce na podium zajęła Toyota (83,3), czwarte operator telefonii komórkowej OneCall (83,1).

Dalsze miejsca zajęły firmy działające w ośmiu różnych branżach: Gudbrandsdals Energi (dostawca energii), Skandiabanken, BMW, Spotify (serwis udostępniający muzykę), Skoda i Vinmonopolet.

Największy skok zanotowała firma Verisure (produkująca alarmy domowe itp.) - rok temu była na 106 miejscu, teraz jest na 26.

McDonald's słabo


McDonald's w tym roku zdobył ostatnie miejsce. Sieć zdobyła tylko 58,9 punktów (w zeszłym roku było to 61,9 punktów), czyli klienci są niezbyt zadowoleni z usług giganta.

McDonald\\\'s
geograph.co.uk

W niechlubnej grupie znalazły się również Rimi, ODIN Forvaltning, Bunnpris i Lindex.

Słabo w zestawieniu wypadł również bank DNB, który z 88 miejsca spadł na 143.

A jak wy oceniacie jakoś usług wymienionych w artykule firm?

Źródło: e24.no, zdjęcie frontowe: commons.wikipedia.org



Gość
Wyślij


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok