
Pracownicy Departamentu ds. Cudzoziemców (UDI) zainteresowali się sprawą na skutek powtarzających się skarg od użytkowników i przekonali się, że napływają one od osób, posiadających konta mailowe w określonych serwisach.
Poniżej zamieszczamy informację, jaką w związku z tym otrzymała nasza czytelniczka:
"Zauważyliśmy, że część osób, posługujących się pewnymi rodzajami adresów mailowych, nie dostaje maili zwrotnych z potwierdzeniem. Nie jesteśmy pewni, z czego to wynika, ale wygląda na to, że nie jesteśmy w stanie nic na to poradzić. Maile są wysyłane, ale nie docierają do odbiorcy. Możliwą przyczyną jest to, że zostają one odfiltrowane przez dostawcę jako maile wygenerowane automatycznie.
Zauważyliśmy, że przeważająca większość użytkowników, których dotknął ten problem korzysta z polskich dostawców poczty elektronicznej (np. onet.pl lub o2.pl)
Jeśli posiadają Państwo przykładowo konto G-mail, proszę spróbować skorzystać z niego. Najpierw jednak radzimy sprawdzić filtr antyspamowy.
Jeśli nie znajdą Państwo maila potwierdzającego w spamie i będą musieli Państwo stworzyć nowego użytkownika [przy użyciu nowego adresu e-mail - przyp.red.], proszę pamiętać o konieczności wyboru innej nazwy użytkownika, niż dotychczasowa."
Powyższa informacja została również umieszczona w dziale najczęściej zadawanych pytań (FAQ) na portalu aplikacyjnym UDI (tutaj).
Nie zdziwiłabym się, gdyby to maile z onetu i o2 były odfiltrowywane jako spam (zważywszy na wybitnie tabloidowy charakter tych portali), ale w drugą stronę?
To może Cię zainteresować
15-04-2013 21:37
0
0
Zgłoś
15-04-2013 20:01
1
0
Zgłoś