Tomas145

Tomas145  (Tomas145)
  • Miejscowość
    w Polsce
    -
  • Miejscowość
    w Norwegii
    -
  • Znajomi 0
  • Odsłony profilu 1588
  • Posty 31
  • :)
  • ;)
  • B)
  • :lol:
  • :laugh:
  • :cheer:
  • :kiss:
  • :silly:
  • :ohmy:
  • :woohoo:
  • :whistle:
  • :(
  • :angry:
  • :blink:
  • :sick:
  • :unsure:
  • :dry:
  • :huh:
  • :pinch:
  • :side:
  • :evil:
  • :blush:
  • :S
  • :P
wyślij
  • inka44  (inka44)
    inka44 2 lata temu
    Chyba Pan nie czytał Koranu. To nie Koran stanowi problem. Kobiety mogą czytać Koran, tylko, że im nie pozwalają no to ich mężowie, bo wtedy dowiedziałby się jakie mają prawa. Problem jest zawsze w odchyleniach i wypaczeniach nie tylko na tle religijnym ale w każdej innej dziedzinie. Potrzeba dialogu a nie przepychanek.
0
Tomas145 - dodał(a) post do tematu
21-06-2017 21:22

Dania

Czy orientujecie sie czy moge przejechac na dowod do Dani ,czy musi byc paszport ?

Tomas145
21-06-2017 21:21

A dania jest w Schengen?? wstydzila bys sie zadawac takie pytanie.

Tomas145 - dodał(a) post do tematu
21-06-2017 21:22

Bagaż podreczny

Czy można zabrać do samolotu wykrywacz metali w bagażu podręcznym ? Orientuje się ktoś ?

Eliza K
21-06-2017 22:23

Ondejos napisał:
Czy można zabrać do samolotu wykrywacz metali w bagażu podręcznym ? Orientuje się ktoś ?
Jeżeli ocenia, że możesz tym dać komuś po głowie, to nie pozwolą ci to wziąść z sobą na pokład. Oczywiście można dyskutować, że laptopem tez można rozbić komuś czaszkę, ale wątpię czy taka dyskusje wygrasz. Wiec w sumie wychodzi na to, jakie będziesz miał szczęście.

Tomas145
21-06-2017 21:21

Mozna..jezeli nie ejst to zadna bron,ani np cos z kwasem,olejem itd to mzona

Tomas145 - dodał(a) post do tematu
21-06-2017 18:35

Bank dnb Problemy

Witam. wyskakuje mi takie coś w banku dnb i nie moge sprawdzic stanu konta. Może ktoś będzie wiedział o co chodzi.

Tomas145
21-06-2017 18:34

Po prostu nie masz kasy na koncie-dlatego pokazuje ci zero!!

Tomas145 - ma nowego znajomego
18-06-2017 14:30
Michał Graszek
Oslo Stovner, Tczew
Znajomi: 4
Posty: 10
Z nami od: 17-06-2017
Tomas145 - dodał(a) post do tematu
15-06-2017 20:10

Wyjazd do Norwegii w ciemno. Jest sens?

Cześć,

Powiedzcie mi, proszę, czy w obecnej sytuacji na rynku pracy (której nie znam, dlatego pytam) jest sens wybrać się do Norwegii w ciemno w celu poszukiwania pracy na miejscu?

Mam 26 lat, norweskiego nie znam (choć z uwagi na zdolności językowe byłbym w stanie dość szybko poznać ten język choćby na poziomie średniozaawansowanym), mój angielski jest płynny. W grę wchodzą, m.in. z uwagi na brak znajomości norweskiego, głównie prace fizyczne, w magazynach, z użyciem wózka widłowego lub gdzieś na produkcji. Mam kilka lat doświadczenia w wykończeniówce, 2 lata kierowałem wspomnianym wyżej wózkiem widłowym (połączone było to z obsługą klienta, ale w Irlandii). W Polsce zajmuję się m.in. nauczaniem angielskiego i tłumaczeniami w parze polski-angielski, ale to chyba w Norwegii średnio przydatne.

Napiszcie mi, proszę, co myślicie o wyjeździe w ciemno, bez kontaktów i znajomości języka. Jest sens ryzykować? Jaka jest szansa na znalezienie pracy? Kilka lat temu w Irlandii mi się udało, ale to jednak inna sytuacja, choćby dlatego, że już wtedy płynnie władałem lokalnym językiem. Interesuje mnie raczej coś więcej niż 2-3 miesiące pracy wakacyjnej, ale na start i taką okazję chętnie bym wziął. Czy przełom czerwca i lipca to dobry moment na przyjazd czy to może już za późno, aby złapać pracę sezonową? Może lepiej będzie np. we wrześniu lub październiku, kiedy studenci wrócą na uczelnie i będzie więcej wakatów?

Dzięki za poświęcony czas, liczę na Waszą pomoc!

Tomasz Nowak
16-06-2017 00:08

Powiem tak,jesli nauczysz sie podstaw norweskiego plus angielski komunikatywny to prace znajdziesz,jadąc w ciemno nie polecam,mialem te przyjemnosc wynajmowac pokoj parze ktora jezdzila na tirach,szukali pracy trzy miesiace,wydali na czynsz,ona zarabiala niancząc dziecko akurat na czynsz a on zrobil norweskie uprawnienia na wozek po angieslku a potem mu powiedzieli naucz sie jezyka i masz prace,duzy plus jesli znasz kogoś kto wynajmie Ci pokoj na czas szukania pracy a mysle ze to okolo 3tys koron styknie plus jedzenie okolo 2tys nok więc to minimum na miesiac procz tego bilet miesieczny 720nok jesli w Stavanger a jeszcze lepiej poznac kogos kto zna miasto i ma auto wtedy i w dwa tygodnie obskoczysz firmy.

Zobacz więcej komentarzy
Tomas145 - dodał(a) post do tematu
12-06-2017 16:43

[TRANSPORT] Przejazd z Hirtshals do Polski. Paliwo na pół

Cześć, planujemy (2 osoby) powrót do Polski (południe) z Hirtshals w dniu 09 lipca 2017. Jeśli ktoś płynie też tym promem z samochodem, szukamy możliwości zaczepienia się, bo loty drogie. Dorzucamy się do połowy paliwa. Jeśli jest ktoś, proszę o info

Tomas145
12-06-2017 16:42

Tankujcie i nie płaćcie w ogole to wyjdzie jeszcze taniej.

Tomas145 - dodał(a) post do tematu
12-06-2017 16:30

Basen royken

Kto się wybiera.?

Tomas145
12-06-2017 16:29

Idz smialo-salmonella i dur brzuszny juz tam sa!!

Tomas145 - dodał(a) post do tematu
12-06-2017 16:28

POLITI

Potrzebuję osoby do tłumaczenia na policji.Sprawa Pilna!!!

MODELFM
13-06-2017 14:48

A nie przyszło ci do głowy że chodzi o co innego ...... Ale widzę że masz już wprawę w temacie donosów skoro wiesz jak to się robi .Pozdrawiam

Tomas145
12-06-2017 16:27

A nie mozesz donosu napsiac po polsku a oni sobie jakos przetlumacza?? kapusiu badz lekko operatywny!!

Tomas145 - dodał(a) post do tematu
11-06-2017 21:35

zapytanie

Jak zmienić numer telefonu w DNB. Bo nie moge sie zalogować na konto

Tomas145
11-06-2017 21:35

Jak bedziesz hakowal czyjes konta to cie w koncu zawina synek

Tomas145 - dodał(a) post do tematu
11-06-2017 21:34

Zasiłek

Witam mam pytanie odnośnie zasiłku na dziecko. Sprawa wygląda ta. Pracuje w norwegi od3 miesięcy mam legalną pracę. W Polsce mam żonę i 12-mieseczna córkę i pytanie:czy jeśli żona i córka sazameldowane w Polsce należy mi się zasiłek. Z góry dziękuję za pomoc.

w m
11-06-2017 22:24

należy Ci się zasiłek rodzinny i opiekuńczy.

Tomas145
11-06-2017 21:33

3 miesiace pracujesz i juz chceszwyludzac swiadczenia?? szybko zaczynasz lolek

Tomas145 - dodał(a) post do tematu
10-06-2017 19:40

SPACER

Witam może ma jakaś dziewczyna ochotę na spacer dziś wieczorem po oslo by zabić codzienną nudę i pogadać, zawsze lepiej i miłej zleci czas a nie tylko praca i cztery ściany ,jak by co to mój nr.48622935

Victoria Victoriss
10-06-2017 21:39

szkoda, że nie Drammen : x

ryszek rogucki
10-06-2017 20:48

Dobra propozycja dla Tomaszka ,którego cycki swędzą !!!hahaha,

kuba75
10-06-2017 20:35

Panowie jest na to rada. Jak dziewczyny nie chcą, to może razem się wybierzcie na spacer, jak z was tacy spacerowicze..hahahaha

Zobacz więcej komentarzy
Tomas145 - dodał(a) post do tematu
01-06-2017 20:18

założenie warsztatu w norwegii

witam wszystkich
mam takie pytanie do tych którzy coś wiedzą lub przechodzili przez procedury założenia warsztatu w norwegi jak to wygląda gdzie i co trzeba zapukać i dostarczyć ogólnie chciałbym się dowiedzieć co nie co na ten temat.......

Andy pstryczek21
04-06-2017 20:56

To widocznie naprawdę jakiś wybitny kretyn jak napisałem a może ma problemy typu brak odczytu informacji ze zrozumieniem a nie potrafi się pogodzić z tym kim jest tak naprawdę a może to taki frajer pragnący być w centrum uwagi krótko mówiąc jak na wstępie kr.\'.....

kuba75
04-06-2017 19:23

pstryczek21 napisał:
jak masz walić takie głupoty i pisać takie bzdury to pomyliłeś forum zgłoś się do działu kretynów

Jak poczytasz, co ten koleś wypisuje na każdy inny temat, to tylko stek bzdur i głupot. A za chwile jak coś co napisał skomentujesz, to jeszcze na priv Cię wyzwie i zablokuje. Masakra

Andy pstryczek21
01-06-2017 22:17

jak masz walić takie głupoty i pisać takie bzdury to pomyliłeś forum zgłoś się do działu kretynów

Zobacz więcej komentarzy
Tomas145 - dodał(a) post do tematu
29-05-2017 18:27

okres wypowiedzenia

Witam mam pytanie odnośnie okresu wypowiedzenia umowy o pracę względem pracownika i pracodawcy. Biorąc pod uwagę że umowa jest na okres próbny.

Kuba Rzetelny
03-06-2017 10:24

W okresie probnym obowiazuje krotszy czas wypowiedzenia, na ogol 2 tygodnie. W umowie powinno byc napisane. Po okresie probnym jest to najczesciej albo miesiac albo trzy miesiace.

Lili1
29-05-2017 20:23

Jeszcze nikt mnie tak ładnie nie nazwał. Dziękuję. Przyjacielu, następnym razem spróbuj odpowiadać na pytania.

Tomas145
29-05-2017 18:26

Jak patzre na focie misiaczku jaka wstawiles to dalbym ci ze 3 min okresu wypowiedzenia!

Tomas145 - dodał(a) post do tematu
28-05-2017 22:07

Pokój do wynajęcia

Potrzebny pokój do wynajęcia w centrum Oslo dla dziewczyny. Z góry dzięki za wszystkie informacje

Kasia K
29-05-2017 13:46

Emila25 napisał:
Potrzebny pokój do wynajęcia w centrum Oslo dla dziewczyny. Z góry dzięki za wszystkie informacje

zajrzyj do ogłoszeń : www.mojanorwegia.pl/ogloszenia/dom+i+mieszkanie

Tomas145
28-05-2017 22:06

bedzie pokoj za 4800NOK od lipca

Tomas145 - dodał(a) post do tematu
28-05-2017 11:08

gdzie znajde fryzjera

potrzebuję frajerki na dzisiaj na teraz może ktoś coś wie?

595
2
Tomas145
28-05-2017 11:07

najpredzej w jakims zakladzie fryzjerskim..ale mozesz tez probowac w innych miejscach hahaha

Tomas145 - dodał(a) post do tematu
28-05-2017 11:03

Szukam kumpla

szukam kolegi z ktorym mógłbym wyskoczyc w week. wieczorem na miasto ...impreze ...pozdrawiam.

Tomas145
28-05-2017 11:02

To dlugo bedxiesz szukal..tu na forum sami meliniarze i bajkopisarze.

Tomas145 - dodał(a) post do tematu
28-05-2017 11:02

Interesujące zajęcia fit

Witam , mam pytanko do Kobiet są jakieś fajne zajęcia np. fitness na trampolinach, taneczne, ( oprócz zumby) aerobowe , ketle itp.? Pilnie czegoś potrzebuje Stavanger Sandnes I okolice.

1643
4
Ludmiła P
15-12-2017 19:59

Witam Polecam Pole dance na Mariero w trening senter 24/7

Anita Łężak
28-05-2017 11:26

Pewnie często na nich bywasz .

Zobacz więcej komentarzy
Tomas145 - dodał(a) post do tematu
26-05-2017 22:16
4461
47
Tomas145
26-05-2017 22:15

Dobrze ze nie łomiarz z Bytomia

Zobacz więcej komentarzy
Polecane profile

Bliżej nas