TheBlueStar

TheBlueStar  (TheBlueStar)
  • Miejscowość
    w Polsce
    -
  • Miejscowość
    w Norwegii
    -
  • Znajomi 0
  • Odsłony profilu 828
  • Posty 3
0
TheBlueStar - dodał(a) post do tematu
17-07-2017 22:42

Samotność. Szukam koleżanki/kolegi

Tak jak w temacie szukam jakiś znajomych w wieku od 18 do 30 lat w Oslo

4336
11
Patryk Anie podam
18-07-2017 12:39

Siema, ja tez jestem tu sam - , jak masz ochote - pisz - mozna w pilke zagrac lub wyjsc gdzies na piwo czy herbate. Pozdro

TheBlueStar
17-07-2017 22:41

Cześć

sweet man
10-07-2017 12:56

Mam tu dla ciebie kandydata . Ja niestety nie moge mu nic zaproponowac bo mnie wzial za kobiete ( na zdjeciu profilowym ja z kolezanka w indiach, moj nick znaczy tylko ze lubie slodkie owoce, sam jestem bardzo gorzki \"trujacy\" dla gejow i polskiej patologii budowlanej)
Damian C taki pm napisal mi:

Witam Cie...

Tak jak napisałaś większość osób opiera przyjaźń tylko na wykorzystywaniu ach...coz takie realia... no wiec dla tego takich ludzi niestety unikać i to szerokim lukiem..ja wychodzę z założenia że lepiej mieć kilku znajomych ale konkretnych niż 100 ale nic nie wartych heh \"
Jak miała byś tam kiedyś czas z chęcią możemy wyskoczyć np na kręgle czy coś \"

Z chęcią bym pobrał w tenisa...ale nigdy przedtem nie miałem okazji, przykre trochę ale cóż tylko się nie śmiej heh


Mam to skomentowac? Moze ty na forum napisz cos wiecej polskiej patologii.

Zobacz więcej komentarzy
TheBlueStar - dodał(a) post do tematu
09-07-2017 16:30

Samotność. Szukam koleżanki/kolegi

Tak jak w temacie szukam jakiś znajomych w wieku od 18 do 30 lat w Oslo

4336
11
Patryk Anie podam
18-07-2017 12:39

Siema, ja tez jestem tu sam - , jak masz ochote - pisz - mozna w pilke zagrac lub wyjsc gdzies na piwo czy herbate. Pozdro

TheBlueStar
17-07-2017 22:41

Cześć

sweet man
10-07-2017 12:56

Mam tu dla ciebie kandydata . Ja niestety nie moge mu nic zaproponowac bo mnie wzial za kobiete ( na zdjeciu profilowym ja z kolezanka w indiach, moj nick znaczy tylko ze lubie slodkie owoce, sam jestem bardzo gorzki \"trujacy\" dla gejow i polskiej patologii budowlanej)
Damian C taki pm napisal mi:

Witam Cie...

Tak jak napisałaś większość osób opiera przyjaźń tylko na wykorzystywaniu ach...coz takie realia... no wiec dla tego takich ludzi niestety unikać i to szerokim lukiem..ja wychodzę z założenia że lepiej mieć kilku znajomych ale konkretnych niż 100 ale nic nie wartych heh \"
Jak miała byś tam kiedyś czas z chęcią możemy wyskoczyć np na kręgle czy coś \"

Z chęcią bym pobrał w tenisa...ale nigdy przedtem nie miałem okazji, przykre trochę ale cóż tylko się nie śmiej heh


Mam to skomentowac? Moze ty na forum napisz cos wiecej polskiej patologii.

Zobacz więcej komentarzy
Polecane profile
Filtr wyszukiwań
Pokazuj mi:
Wiek osób: 18 - 35
Z miejscowości:
Wyszukiwanie zaawansowane
OK

Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok