- Oslo, Oslo, Norwegia
- Bergen, Vestland, Norwegia
- Jessheim, Akershus, Norwegia
- Stavanger, Rogaland, Norwegia
- Kristiansand, Agder, Norwegia
- Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
- Trondheim, Trøndelag, Norwegia
- Brønnøysund, Nordland, Norwegia
- Mo i Rana, Nordland, Norwegia
- Bodø, Nordland, Norwegia
- Sandnes, Rogaland, Norwegia
- Fredrikstad, Østfold, Norwegia
- Drammen, Buskerud, Norwegia
1 NOK
-
99
Raport
-
Czat Ai
-
ogłoszenia
-
Praca
-
Usługi
Zaloguj się
Jeśli wracasz do polski to najlepiej opłaca się sprowadzić jako mienie przesiedleńcze .
wtedy opłaty celno- skarbowe to 0zł.
koszty jakie poniesiesz to koszt transportu auta do polski + koszt usługi agencji celnej za pomoc z papierologią (polecam) + tłumaczenie norweskich dowodów rejestracyjnych
reszta opłat rejestacynych w polsce ok300 zł + przegląd + oc
Ważne !!!!!!
musisz być włascicielem samochodu w norwegii przez 2 lata przed sprowadzeniem ( nie jestem pweien tych 2 lat dlatego doczytaj o mieniu przesiedleńczym nie chce wprowadzać w bład)
Ważne !!!!!
jak juz ogarniesz rejestracje w polsce to nie możesz sprzedać samochodu w polsce przez rok od importu bo bedziesz zmuszony zapłacic nalezne cło i akcyze z których zostałeś zwolniony!!!!! odpowiedni wpis w dowodzie rejestracyjnym też będzie CŁO i data do kiedy obowiązują cię ograniczenia po tej dacie sprawa jest zakończona i możesz sprzedawać bez obaw.
Zatrzymujesz się na granicy po stronie szwedzkiej i tam zgłaszasz wwiezienie towaru na teren unii europejskiej warto aby auto miało ważny przegląd na granicy bo jeśli nie ma to moga zakwalifikować jako transport wraku z przeznaczeniem wyłącznie na częsci bez prawa rejestracji czyli import śmieci !!!!!!!
moga pobrać od ciebie kaucję na tranzyt czyli cło które ci zwrócą jak ogarniesz sprawy celne
w polsce . Sprowadzenie auta normalnie to 10%VAT + akcyza od wartosci auta więc sporo