- Oslo, Oslo, Norwegia
- Bergen, Vestland, Norwegia
- Jessheim, Akershus, Norwegia
- Stavanger, Rogaland, Norwegia
- Kristiansand, Agder, Norwegia
- Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
- Trondheim, Trøndelag, Norwegia
- Brønnøysund, Nordland, Norwegia
- Mo i Rana, Nordland, Norwegia
- Bodø, Nordland, Norwegia
- Sandnes, Rogaland, Norwegia
- Fredrikstad, Østfold, Norwegia
- Drammen, Buskerud, Norwegia
1 NOK
-
Czat Ai
-
ogłoszenia
-
Praca
-
Forum
-
Usługi
Zaloguj się
Logowanie poprzez BankID lub Bank på mobil jest wystarczającą weryfikacją tożsamości. Radzimy, aby wysłał Pan ze swojego konta zapytanie do NAV na jakim etapie jest sprawa rozpatrywania wniosku, ponieważ od 8 miesięcy nie dostał Pan żadnej odpowiedzi zwrotnej. Urząd powinien udzielić odpowiedzi w ciągu kilku dni roboczych.
Co dokładnie muszę zamieścić w tej wiadomości? Wystarczy moje ID norweskie? Są może gdzieś wzory takich pism? No i oczywiście NAV ma pewnie swoj czas na odpowiedź na taką wiadomość...
Proponujemy wysłać zapytanie do NAV przez stronę nav.no. Jest to możliwe po zalogowaniu się do swojego konta przy pomocy BankID lub Bank på mobil.