• Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Reju ,

Reju , (ArekReju), Leirvik, Malbork
  • Miejscowość
    w Polsce
    Malbork
  • Miejscowość
    w Norwegii
    Leirvik
  • Znajomi 0
  • Odsłony profilu 572
  • Posty 2
0
Reju , (Leirvik, Malbork) - dodał(a) post do tematu
19-09-2018 13:40

Zasiłek opiekuńczy i rodzinny

Złożyłem wnioski do NAVu o zasiłki rodzinny rodzinny i opiekuńczy. Dostałem pismo w którym NAV poinformował mnie o tym że w ciągu 6 miesięcy otrzymam decyzje. Mineło już 8 miesięcy a ja nadal nie otrzymałem żadnej informacji. Co mogę zrobić? Napisać pismo? Zadzwonić? Mogę jakoś sprawdzić na jakim etapie są te wnioski?

MultiNOR Konsultant
20-09-2018 15:20

Logowanie poprzez BankID lub Bank på mobil jest wystarczającą weryfikacją tożsamości. Radzimy, aby wysłał Pan ze swojego konta zapytanie do NAV na jakim etapie jest sprawa rozpatrywania wniosku, ponieważ od 8 miesięcy nie dostał Pan żadnej odpowiedzi zwrotnej. Urząd powinien udzielić odpowiedzi w ciągu kilku dni roboczych.

Reju ,
19-09-2018 13:39

Co dokładnie muszę zamieścić w tej wiadomości? Wystarczy moje ID norweskie? Są może gdzieś wzory takich pism? No i oczywiście NAV ma pewnie swoj czas na odpowiedź na taką wiadomość...

MultiNOR Konsultant
19-09-2018 09:23

Proponujemy wysłać zapytanie do NAV przez stronę nav.no. Jest to możliwe po zalogowaniu się do swojego konta przy pomocy BankID lub Bank på mobil.

Reju , (Leirvik, Malbork) - dodał(a) nowy wątek
19-09-2018 01:11

Zasiłek opiekuńczy i rodzinny

Złożyłem wnioski do NAVu o zasiłki rodzinny rodzinny i opiekuńczy. Dostałem pismo w którym NAV poinformował mnie o tym że w ciągu 6 miesięcy otrzymam decyzje. Mineło już 8 miesięcy a ja nadal nie otrzymałem żadnej informacji. Co mogę zrobić? Napisać pismo? Zadzwonić? Mogę jakoś sprawdzić na jakim etapie są te wnioski?

MultiNOR Konsultant
20-09-2018 15:20

Logowanie poprzez BankID lub Bank på mobil jest wystarczającą weryfikacją tożsamości. Radzimy, aby wysłał Pan ze swojego konta zapytanie do NAV na jakim etapie jest sprawa rozpatrywania wniosku, ponieważ od 8 miesięcy nie dostał Pan żadnej odpowiedzi zwrotnej. Urząd powinien udzielić odpowiedzi w ciągu kilku dni roboczych.

Reju ,
19-09-2018 13:39

Co dokładnie muszę zamieścić w tej wiadomości? Wystarczy moje ID norweskie? Są może gdzieś wzory takich pism? No i oczywiście NAV ma pewnie swoj czas na odpowiedź na taką wiadomość...

MultiNOR Konsultant
19-09-2018 09:23

Proponujemy wysłać zapytanie do NAV przez stronę nav.no. Jest to możliwe po zalogowaniu się do swojego konta przy pomocy BankID lub Bank på mobil.

Polecane profile

Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok