Reju ,

Reju , (ArekReju), Leirvik, Malbork
  • Miejscowość
    w Polsce
    Malbork
  • Miejscowość
    w Norwegii
    Leirvik
  • Znajomi 0
  • Odsłony profilu 448
  • Posty 2
0
Reju , (Leirvik, Malbork) - dodał(a) post do tematu
19-09-2018 13:40

Zasiłek opiekuńczy i rodzinny

Złożyłem wnioski do NAVu o zasiłki rodzinny rodzinny i opiekuńczy. Dostałem pismo w którym NAV poinformował mnie o tym że w ciągu 6 miesięcy otrzymam decyzje. Mineło już 8 miesięcy a ja nadal nie otrzymałem żadnej informacji. Co mogę zrobić? Napisać pismo? Zadzwonić? Mogę jakoś sprawdzić na jakim etapie są te wnioski?

MultiNOR Konsultant
20-09-2018 15:20

Logowanie poprzez BankID lub Bank på mobil jest wystarczającą weryfikacją tożsamości. Radzimy, aby wysłał Pan ze swojego konta zapytanie do NAV na jakim etapie jest sprawa rozpatrywania wniosku, ponieważ od 8 miesięcy nie dostał Pan żadnej odpowiedzi zwrotnej. Urząd powinien udzielić odpowiedzi w ciągu kilku dni roboczych.

Reju ,
19-09-2018 13:39

Co dokładnie muszę zamieścić w tej wiadomości? Wystarczy moje ID norweskie? Są może gdzieś wzory takich pism? No i oczywiście NAV ma pewnie swoj czas na odpowiedź na taką wiadomość...

MultiNOR Konsultant
19-09-2018 09:23

Proponujemy wysłać zapytanie do NAV przez stronę nav.no. Jest to możliwe po zalogowaniu się do swojego konta przy pomocy BankID lub Bank på mobil.

Reju , (Leirvik, Malbork) - dodał(a) nowy wątek
19-09-2018 01:11

Zasiłek opiekuńczy i rodzinny

Złożyłem wnioski do NAVu o zasiłki rodzinny rodzinny i opiekuńczy. Dostałem pismo w którym NAV poinformował mnie o tym że w ciągu 6 miesięcy otrzymam decyzje. Mineło już 8 miesięcy a ja nadal nie otrzymałem żadnej informacji. Co mogę zrobić? Napisać pismo? Zadzwonić? Mogę jakoś sprawdzić na jakim etapie są te wnioski?

MultiNOR Konsultant
20-09-2018 15:20

Logowanie poprzez BankID lub Bank på mobil jest wystarczającą weryfikacją tożsamości. Radzimy, aby wysłał Pan ze swojego konta zapytanie do NAV na jakim etapie jest sprawa rozpatrywania wniosku, ponieważ od 8 miesięcy nie dostał Pan żadnej odpowiedzi zwrotnej. Urząd powinien udzielić odpowiedzi w ciągu kilku dni roboczych.

Reju ,
19-09-2018 13:39

Co dokładnie muszę zamieścić w tej wiadomości? Wystarczy moje ID norweskie? Są może gdzieś wzory takich pism? No i oczywiście NAV ma pewnie swoj czas na odpowiedź na taką wiadomość...

MultiNOR Konsultant
19-09-2018 09:23

Proponujemy wysłać zapytanie do NAV przez stronę nav.no. Jest to możliwe po zalogowaniu się do swojego konta przy pomocy BankID lub Bank på mobil.


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok