Mariusz 1901, (40 l.)

  • Miejscowość
    w Polsce
    ......
  • Miejscowość
    w Norwegii
    Oslo
  • Znajomi 0
  • Odsłony profilu 1988
  • Posty 8

Wpisy na forum (8)

Pokaż więcej wpisów
  • :)
  • ;)
  • B)
  • :lol:
  • :laugh:
  • :cheer:
  • :kiss:
  • :silly:
  • :ohmy:
  • :woohoo:
  • :whistle:
  • :(
  • :angry:
  • :blink:
  • :sick:
  • :unsure:
  • :dry:
  • :huh:
  • :pinch:
  • :side:
  • :evil:
  • :blush:
  • :S
  • :P
wyślij
Ehh, nikt jeszcze nie skomentował
tego profilu ...
0
Mariusz 1901 (Oslo, ......) - dodał(a) zdjęcie
08-08-2018 08:59
Mariusz 1901
0.0
Wyślij
Mariusz 1901 (Oslo, ......) - dodał(a) zdjęcie
08-08-2018 08:56

Pozdrowienia z trasy 38 Pielgrzymki

Mariusz 1901
0.0
Wyślij
Mariusz 1901 (Oslo, ......) - dodał(a) nowy wątek
16-07-2018 08:20

Wspólna Podróż

Oslo -Dęblin.20/07/18
Wyjazd godzina 13:30
Trasa Oslo-Ystad-Świnoujście -Dęblin
Nr.tel 93926274 Pozdrawiam Mariusz.

Mariusz 1901 (Oslo, ......) - dodał(a) nowy wątek
03-07-2018 13:47

Klima do auta

Hei.
Mam pytanko,gdzie w Oslo można nabić klimatyzacje do samochodu?
Pozdrawiam Mariusz

193
1
Mariusz 1901 (Oslo, ......) - dodał(a) zdjęcie
21-05-2018 19:17
Mariusz 1901
0.0
Wyślij
Mariusz 1901 (Oslo, ......) - dodał(a) nowy wątek
24-04-2018 22:21

Pytanie?

Hei.
Czy może mi ktoś podpowiedzieć jak zamówić parking na Lotnisku Oslo Torp,żeby był o połowę taniszy,kiedyś to robiłem ale wyleciało mi.
Pozdrawiam Mariusz

ja ja
25-04-2018 06:14

Rezerwujesz przez internet i wpisujesz kod rabatowy, ostatnio dzialal drammen15

Mariusz 1901 (Oslo, ......) - dodał(a) nowy wątek
29-03-2018 09:47

Wspólna podróż

Hei.
Jadę samochodem w piątek 30/03/18 z Oslo na lotnisko Sandefjord Torp na lot Torp-Warszawa Modlin lot o godz 8:55 i mam jeszcze jedno wolne miejsce.Miejsce i godzina wyjazdu do uzgodnienia.Pozdrawiam Mariusz.
Nr.tel 93926274

Mariusz 1901 (Oslo, ......) - ma nowego znajomego
24-03-2018 22:17
TRANSPORT PACZEK PRZEWÓZ PACZEK
Goteborg, Oslo, Trondheim, Bielsk Podl, Białystok, Mława, Gdynia
Znajomi: 241
Posty: 0
Z nami od: 16-01-2018
Mariusz 1901 (Oslo, ......) - dodał(a) zdjęcie
12-11-2017 22:31

A to nasz Konsul w Oslo.

Mariusz 1901
0.0
Wyślij
Mariusz 1901 (Oslo, ......) - skomentował(a) zdjęcie użytkownika
12-11-2017 22:28

ŚWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI 11-LISTOPADA W OSLO.

Mariusz 1901
5.0 (1 głos)
4
Mariusz 1901
12-11-2017 22:27

Imprezka była dla wszystkich. Ksiądz ogłaszał w Kościele.

Amadeusz G'style
12-11-2017 22:24

A co to za Pani tam sama taka 'rodzynka'

krzysiek ;-)
12-11-2017 22:21

impreza V.I.P.

Zobacz więcej komentarzy
Wyślij
Mariusz 1901 (Oslo, ......) - dodał(a) zdjęcie
12-11-2017 22:09

ŚWIĘTO NIEPODLEGŁOŚCI 11-LISTOPADA W OSLO.

Mariusz 1901
5.0 (1 głos)
4
Mariusz 1901
12-11-2017 22:27

Imprezka była dla wszystkich. Ksiądz ogłaszał w Kościele.

Amadeusz G'style
12-11-2017 22:24

A co to za Pani tam sama taka 'rodzynka'

krzysiek ;-)
12-11-2017 22:21

impreza V.I.P.

Zobacz więcej komentarzy
Wyślij
Mariusz 1901 (Oslo, ......) - skomentował(a) zdjęcie użytkownika
19-10-2017 17:35
Monika Belica
5.0 (6 głosów)
1
Mariusz 1901
19-10-2017 17:34

Wyślij
Mariusz 1901 (Oslo, ......) - dodał(a) post do tematu
13-07-2017 15:36

Danske Bank

Mam pytanko?Czy ma ktos z was konto w Danske bank,mam problem.Nie mogę zrobić przelewu do polski z mojego konta Norwegii.Czy moze mi ktoś pomóc,podpowiedzieć .

Mariusz 1901
13-07-2017 15:35

Jeszcze nie bo w pracy jestem ale dzięki że się ineteresujesz

Mariusz 1901
13-07-2017 13:14

Dziękuję bardzo za informację i pozdrawiam

Zobacz więcej komentarzy
Mariusz 1901 (Oslo, ......) - dodał(a) post do tematu
13-07-2017 13:15

Danske Bank

Mam pytanko?Czy ma ktos z was konto w Danske bank,mam problem.Nie mogę zrobić przelewu do polski z mojego konta Norwegii.Czy moze mi ktoś pomóc,podpowiedzieć .

Mariusz 1901
13-07-2017 15:35

Jeszcze nie bo w pracy jestem ale dzięki że się ineteresujesz

Mariusz 1901
13-07-2017 13:14

Dziękuję bardzo za informację i pozdrawiam

Zobacz więcej komentarzy
Mariusz 1901 (Oslo, ......) - dodał(a) nowy wątek
13-07-2017 11:42

Danske Bank

Mam pytanko?Czy ma ktos z was konto w Danske bank,mam problem.Nie mogę zrobić przelewu do polski z mojego konta Norwegii.Czy moze mi ktoś pomóc,podpowiedzieć .

Mariusz 1901
13-07-2017 15:35

Jeszcze nie bo w pracy jestem ale dzięki że się ineteresujesz

Mariusz 1901
13-07-2017 13:14

Dziękuję bardzo za informację i pozdrawiam

Zobacz więcej komentarzy

Bliżej nas