leszek gniedziejko

leszek gniedziejko (leszek05)
  • Miejscowość
    w Polsce
    -
  • Miejscowość
    w Norwegii
    -
  • Znajomi 1
  • Odsłony profilu 351
  • Posty 3

Znajomi (1)

  • :)
  • ;)
  • B)
  • :lol:
  • :laugh:
  • :cheer:
  • :kiss:
  • :silly:
  • :ohmy:
  • :woohoo:
  • :whistle:
  • :(
  • :angry:
  • :blink:
  • :sick:
  • :unsure:
  • :dry:
  • :huh:
  • :pinch:
  • :side:
  • :evil:
  • :blush:
  • :S
  • :P
wyślij
Ehh, nikt jeszcze nie skomentował
tego profilu ...
0
leszek gniedziejko - ma nowego znajomego
09-04-2019 21:00
Mateusz Kiński
Oslo, Częstochowa
Znajomi: 13
Posty: 1
Z nami od: 03-11-2017
leszek gniedziejko - dodał(a) post do tematu
04-10-2016 16:27

telenor ma za nic klijentów

Od 30 sierpnia dostawca internetu telenor nie reaguje na moje prożby o usunięcie awarii .
Jestem bez internetu od ponad pięciu tygodni, za taki czas można położyć nową linię a nie mówiąc o usunięci u awarii.
Proszę o interwencję bo jestem bezradny .

473
2
leszek gniedziejko
04-10-2016 16:26

leszek05 napisał:
leszek05 napisał:
Od 30 sierpnia dostawca internetu telenor nie reaguje na moje prożby o usunięcie awarii .
Jestem bez internetu od ponad pięciu tygodni, za taki czas można położyć nową linię nie mówiąc o usunięciu awarii.
Proszę o interwencję bo jestem bezradny .

leszek gniedziejko
04-10-2016 16:25

leszek05 napisał:
Od 30 sierpnia dostawca internetu telenor nie reaguje na moje prożby o usunięcie awarii .
Jestem bez internetu od ponad pięciu tygodni, za taki czas można położyć nową linię a nie mówiąc o usunięciu awarii.
Proszę o interwencję bo jestem bezradny .

leszek gniedziejko - dodał(a) nowy wątek
04-10-2016 16:25

telenor ma za nic klijentów

Od 30 sierpnia dostawca internetu telenor nie reaguje na moje prożby o usunięcie awarii .
Jestem bez internetu od ponad pięciu tygodni, za taki czas można położyć nową linię a nie mówiąc o usunięci u awarii.
Proszę o interwencję bo jestem bezradny .

473
2
leszek gniedziejko
04-10-2016 16:26

leszek05 napisał:
leszek05 napisał:
Od 30 sierpnia dostawca internetu telenor nie reaguje na moje prożby o usunięcie awarii .
Jestem bez internetu od ponad pięciu tygodni, za taki czas można położyć nową linię nie mówiąc o usunięciu awarii.
Proszę o interwencję bo jestem bezradny .

leszek gniedziejko
04-10-2016 16:25

leszek05 napisał:
Od 30 sierpnia dostawca internetu telenor nie reaguje na moje prożby o usunięcie awarii .
Jestem bez internetu od ponad pięciu tygodni, za taki czas można położyć nową linię a nie mówiąc o usunięciu awarii.
Proszę o interwencję bo jestem bezradny .


Bliżej nas