kuba75

kuba75  (kuba75)
  • Miejscowość
    w Polsce
    -
  • Miejscowość
    w Norwegii
    -
  • Znajomi 0
  • Odsłony profilu 563
  • Posty 9
  • :)
  • ;)
  • B)
  • :lol:
  • :laugh:
  • :cheer:
  • :kiss:
  • :silly:
  • :ohmy:
  • :woohoo:
  • :whistle:
  • :(
  • :angry:
  • :blink:
  • :sick:
  • :unsure:
  • :dry:
  • :huh:
  • :pinch:
  • :side:
  • :evil:
  • :blush:
  • :S
  • :P
wyślij
Ehh, nikt jeszcze nie skomentował
tego profilu ...
0
kuba75 - dodał(a) post do tematu
10-06-2017 20:36

SPACER

Witam może ma jakaś dziewczyna ochotę na spacer dziś wieczorem po oslo by zabić codzienną nudę i pogadać, zawsze lepiej i miłej zleci czas a nie tylko praca i cztery ściany ,jak by co to mój nr.48622935

Victoria Victoriss
10-06-2017 21:39

szkoda, że nie Drammen : x

ryszek rogucki
10-06-2017 20:48

Dobra propozycja dla Tomaszka ,którego cycki swędzą !!!hahaha,

kuba75
10-06-2017 20:35

Panowie jest na to rada. Jak dziewczyny nie chcą, to może razem się wybierzcie na spacer, jak z was tacy spacerowicze..hahahaha

Zobacz więcej komentarzy
kuba75 - dodał(a) post do tematu
04-06-2017 19:24

założenie warsztatu w norwegii

witam wszystkich
mam takie pytanie do tych którzy coś wiedzą lub przechodzili przez procedury założenia warsztatu w norwegi jak to wygląda gdzie i co trzeba zapukać i dostarczyć ogólnie chciałbym się dowiedzieć co nie co na ten temat.......

Andy pstryczek21
04-06-2017 20:56

To widocznie naprawdę jakiś wybitny kretyn jak napisałem a może ma problemy typu brak odczytu informacji ze zrozumieniem a nie potrafi się pogodzić z tym kim jest tak naprawdę a może to taki frajer pragnący być w centrum uwagi krótko mówiąc jak na wstępie kr.\'.....

kuba75
04-06-2017 19:23

pstryczek21 napisał:
jak masz walić takie głupoty i pisać takie bzdury to pomyliłeś forum zgłoś się do działu kretynów

Jak poczytasz, co ten koleś wypisuje na każdy inny temat, to tylko stek bzdur i głupot. A za chwile jak coś co napisał skomentujesz, to jeszcze na priv Cię wyzwie i zablokuje. Masakra

Andy pstryczek21
01-06-2017 22:17

jak masz walić takie głupoty i pisać takie bzdury to pomyliłeś forum zgłoś się do działu kretynów

Zobacz więcej komentarzy
kuba75 - dodał(a) post do tematu
09-05-2017 08:15

Gdzie ubezpieczyc najlepiej samochod na norweskich numerach

prosze o jakies inf na temat jaka ubezpieczalnia jest dobra dla OC w Norwegii

Kasia K
09-05-2017 08:28

Tomas145 napisał:
prosze o jakies inf na temat jaka ubezpieczalnia jest dobra dla OC w Norwegii

Polecam! www.mojanorwegia.pl/ubezpieczenia/ubezpieczenie_samochodu_w_norwegii.html

kuba75
09-05-2017 08:14

napisał:
nie rozumiem twego oburzenia przecież zacytowałem TWOJE słowa..

ps: napisz mi jeszcze kilka wiadomości na PW z wyzwiskami i wtedy zablokuj
idz do lekarza


Dokładnie!!! To jego stary numer, wyzwiska na priv, a potem blokowanie. I dziwi się taki, że żadna dziewczyna nie chce się z nim spotkać.

Zobacz więcej komentarzy
kuba75 - dodał(a) post do tematu
07-03-2017 08:35

Szukam pracy sezonowej

Hej, poszukuję pracy sezonowej w okolicach Oslo, Bergen, Stavanger, Haugesund,Trondheim. Gdzie polecacie(na jakich stronach) szukać żeby nie zostać oszukanym?

czesio. oj tam nazwisko...
08-03-2017 20:14

Chuck Norris napisał:
dark70 napisał:
Pisiorami sie podotykajcie za drobne buhahah
Zrobmy zrzutke na zabawki dla zalewskiego zeby sie dzieciak nie nudzil przed komputerem.
Jakies propozycje?
Myslalem o klockach, ale bedzie bral do buzi. Cos wiekszego musi byc.


Jakbyście byli tak poniewierani w pracy jak ten biedny chłopak to byście zrozumieli że musi się wyładować a i na mieszkaniu nie ma lekko...tyle poniżenia od rodaków
Skąd w was ten brak empatii???

dark70 Zalewski
08-03-2017 19:19

Pisiorami sie podotykajcie za drobne buhahah

Zobacz więcej komentarzy
kuba75 - dodał(a) post do tematu
08-02-2017 14:42

witam szukam przyjaciol

Czesc jest tu ktos z Narvika lub okolice ?

1707
10
kat2603 Nolty
08-03-2017 20:29

Narvik logiczne chyba

Rafał30
08-02-2017 16:40

a ktos w oslo jest )))??

chodzi ktos na siłownie ..))

jest ktos kto nie pije i nie pali i ma jakies pasje ..?

kuba75
08-02-2017 14:41

toms709 napisał:
chodzi ci o Narvik czy Narvika??


Właśnie...? A na dodatek pisze się pójdę!!!!!!!!!!!!!!

Zobacz więcej komentarzy
kuba75 - dodał(a) post do tematu
25-01-2017 13:29

???

Szukam pracy Wie ktoś coś okolice Tonsberg

kuba75
25-01-2017 13:28

Chuck Norris napisał:
tomso napisał:
Dlaczego ludzie chcac znalesc prace w norwegii opieraja sie o polakow?? to chore..wiemy jak jest z polakami i ich pomoca za granica..cos za cos,a inaczej nic...ja zawsze szukam prace w norweskich firmach i poprzez norweskie portale i wiesz co...to wg mnie jedyna sluszna droga. No chyba ze nie znasz ani troche angielskiego czy norwekiego-to nie masz po prostu wyjscia.
A dlaczego nie mozna szukac pracy przez Polakow i norweskie portale? Jest bardzo ciezko znalezc kobiecie prace. Faceci maja znacznie prosciej. Ty tomso tez moglbys sie postarac a nie stac przy myjce w Tesli i sie zloscic ze ktos Cie podpiernicza. Zreszta nie dziwie sie bo prywatnie jestes pewno taki sam dupek jak na forum.


PRYWATNIE TO NA BANK JESZCZE WIĘKSZY..

Marcino Kobinski
22-01-2017 00:55

dla wiedzy tych wszystkich sfrustrowanych i szydzacych z Polakow ze nie pomagaja rodakom : dupek , materialista , snob i idioci to zjawiska miedzy narodowe wiec nie przypisujcie ich tylko Polakom , idac takim tokiem rozumowania , mozna by powiedziec ze norwedzy to pedofile i mordercy a przeciez nie wszyscy ! dla zrozumienia zlozonego sposobu myslenia Polakow polecam ksiazke Romana Dmowskiego ,,mysli nowoczesnego Polaka ,,

Zobacz więcej komentarzy
kuba75 - dodał(a) post do tematu
16-01-2017 19:24

Norsk

Hej szukam kogoś kto chciałby się uczyć wspólnie norweskiego, chodzi mi bardziej o to ,żeby ćwiczyć konwersacje.
Mieszkam w No a nie mam zbyt częstej sposobności ,żeby używać języka...parodia

1880
12
kuba75
16-01-2017 19:23

tomso napisał:
Uwaga na te pania..jest psychicznie niezrownowazona!!
Sprawdziłeś to osobiście??

tomso Zalewski
15-01-2017 21:22

Uwaga na te pania..jest psychicznie niezrownowazona!!

Zobacz więcej komentarzy
kuba75 - dodał(a) post do tematu
12-01-2017 10:08

Koleżanka szuka koleżanek :D Oslo

Hejka ! Dziewczyny ! Chciałabym poznać koleżankę / kumpelę która miałąby ochotę wyskoczyć czasem razem na zakupy , pogaduchy, piwko , spacer czy cokolwiek, poznać się trochę , nawiązać nowe znajomości, tak jak ja Jeśli któraś z Was ma ochotę proszę napisz . Oslo

4363
35
kuba75
12-01-2017 10:07

mikalka napisał:
Serial pod tytułem desperacja tomso ciąg dalszy.....

Oj przycisnęło chłopa... haha. Nowy profil, żadnych głupich komentarzy do profili, artykułów, a nóż jakaś koleżanka się nabierze na takie miłe usposobienie

Zobacz więcej komentarzy
kuba75 - dodał(a) post do tematu
10-01-2017 07:51

Poszukuje

Hej
Poszukuje mezczyzny o imieniu Piotr. Mowia na niego Cieslu, czy ktos zna??? Ma tutaj profil Piotr Cieslakiewicz.Ponoc przebywa w Bergen. Jesli ktos z was zna Piotra to przekazujcie ta inf i niech wejdzie w swoj profil☺ Nie jestem desperatka

2789
14
Anula 8
10-01-2017 23:50

Dziekuje ale ten którego szukam jest z Gdyni

Anula 8
10-01-2017 19:21

Ludzie weźcie się ogarnijcie! Nie chodzi o żadne alimenty ani o nic konkretnego. Poprostu szukam dawno nie widzianego znajomego, jesli nie znacie nie piszcie tu bzdur, jesli znacie podajcie info ze ktos szuka. Tyle w temacie

Zobacz więcej komentarzy
Polecane profile

Bliżej nas