grzesiek55 Tentyp, (32 l.)

grzesiek55 Tentyp (grzesiek55), Oslo, Glo
  • Miejscowość
    w Polsce
    Glo
  • Miejscowość
    w Norwegii
    Oslo
  • Znajomi 0
  • Odsłony profilu 844
  • Posty 24
  • :)
  • ;)
  • B)
  • :lol:
  • :laugh:
  • :cheer:
  • :kiss:
  • :silly:
  • :ohmy:
  • :woohoo:
  • :whistle:
  • :(
  • :angry:
  • :blink:
  • :sick:
  • :unsure:
  • :dry:
  • :huh:
  • :pinch:
  • :side:
  • :evil:
  • :blush:
  • :S
  • :P
wyślij
Ehh, nikt jeszcze nie skomentował
tego profilu ...
0
grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) nowy wątek
01-07-2017 21:16

Tworzenie stron internetowych

Witam. Znacie jakieś firmy które tworzą strony internetowe w języku norweskim i polskim ?

grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) nowy wątek
22-04-2017 18:30

Impregnat . olej

Witam, jakie polecacie oleje lub impregnaty do drewna. Chodzi o pomalowanie plotu .
szukam czegos z najdluzsza gwarancja trwalosci . ?

grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) nowy wątek
17-03-2017 13:35

Pranie tapicerki samochodowej.

Witam, wie ktos gdzie moge wyprac tapicerke w aucie . Zna ktos jakies miejsce lub osobe w okolicahc Oslo ?

grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) nowy wątek
13-03-2017 18:05

statens vegvesen

Witam do ktore go punktu States Vegvesen mam się udać żeby przerejstrowac auto w Oslo lub Lillestrom?

grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) post do tematu
09-03-2017 15:12

Przerejstrowanie samochodu

Witam, gdzie musze sie udac zeby przerejstrowac kupiony samochod i jakie dokumenty potrzebuje ?
Czy moge wykupic ubezpieczenie przez internet ?
Jak mam oplacic podatek drogowy i do kiedy ?

Dima Dima
10-03-2017 21:13

Co do podatku drogowego jeżeli samochód kupiłeś po pierwszym stycznia to w trakcie podpisywania umowy kupna - sprzedaży zaznacza się kto opłaca podatek drogowy. Podatek drogowy trzeba opłacić do 21 marca

jan paweł
09-03-2017 15:48

Siadasz przy necie i kupujesz najpierw ubezpieczenie.Po kilku godzinach powinno byc w systemie statens vegvesen.Idziesz do nich potem z kontraktem kupna i rejestrujesz.Poprzedni wlasciciel zaraz po sprzedazy powinien byl wyslac do urzedu druga czesc dowodu rejestracyjnego.Jezeli ona tam dotarla,to rejestrujesz auto.Oplata rej. To ok 1500 nok.Podatek drogowy tez mozesz zaplacic w vegvesen-o ile urzednik jest skory do pomocy.Ja tak kiedys zrobilem.

grzesiek55 Tentyp
09-03-2017 15:11

ok

Zobacz więcej komentarzy
grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) nowy wątek
09-03-2017 14:38

Przerejstrowanie samochodu

Witam, gdzie musze sie udac zeby przerejstrowac kupiony samochod i jakie dokumenty potrzebuje ?
Czy moge wykupic ubezpieczenie przez internet ?
Jak mam oplacic podatek drogowy i do kiedy ?

Dima Dima
10-03-2017 21:13

Co do podatku drogowego jeżeli samochód kupiłeś po pierwszym stycznia to w trakcie podpisywania umowy kupna - sprzedaży zaznacza się kto opłaca podatek drogowy. Podatek drogowy trzeba opłacić do 21 marca

jan paweł
09-03-2017 15:48

Siadasz przy necie i kupujesz najpierw ubezpieczenie.Po kilku godzinach powinno byc w systemie statens vegvesen.Idziesz do nich potem z kontraktem kupna i rejestrujesz.Poprzedni wlasciciel zaraz po sprzedazy powinien byl wyslac do urzedu druga czesc dowodu rejestracyjnego.Jezeli ona tam dotarla,to rejestrujesz auto.Oplata rej. To ok 1500 nok.Podatek drogowy tez mozesz zaplacic w vegvesen-o ile urzednik jest skory do pomocy.Ja tak kiedys zrobilem.

grzesiek55 Tentyp
09-03-2017 15:11

ok

Zobacz więcej komentarzy
grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) nowy wątek
01-03-2017 19:29

Transport do Oslo

Witam, wyjezdzam w czwartek lub piatek do Oslo busem o wymiarach 5 m dlugosc, 2.45 szerokosc i 2,5m wysokosc ladownosc do 1000kg. Potrzebujecie cos przewiesc piszcie .
pozdrawiam.

grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) post do tematu
01-02-2017 16:22

Zasiłek chorobowy w trakcie DAGPENGER

Witam
Od dwóch miesięcy przebywam na zasiłku dla bezrobotnych DAGPENGER . I tak się złożyło ze od wczoraj zachorowałem i jestem na chorobowym . Moje pytanie . Skoro byłem na zasiłku dla bezrobotnych i w trakcie zasiłku choruje to jak będzie naliczane chorobowe ? Czy będzie naliczane z zasiłku DAGPENGER . Pierwszy raz jestem na zasiłku i chorobowym i ogólnie nie orientuje się w temacie . Z góry dziękuje za odpowiedz .

Jarek Czapsik
11-02-2017 10:53

Witam.Mam pytanie.Od roku jestem na zasiłku dagpenger.W międzyczasie pracowałem u starego pracodawcy na co mam umowy.Staż pracy był ponad 4 miesiące łącznie bo z przerwami.W listopadzie miałem wypadek w pracy.Czy pracodawca powinien wystawić mi kwitki na to ile zarabialem czy z navu z zasiłku będzie brana kwota

grzesiek55 Tentyp
01-02-2017 16:21

Podlacze sie do tematu. Zachorowalem 10 stycznia i dalej mam zwolnienia lekarskie . Po16 dniach zglosilem chorobowe do Nav. Mniej wiecej w tym samym czsie dostalem pismo od szefa ze wysylaja mnie na permittering od 9 lutego. Jak NAV to potraktuje . Bede otzrymywal te 100% czy dostane 62 % > Wie ktos cos na taki temat ?

Zenek Brzezinski
01-02-2017 10:06

Tak dostaniesz ten zasilek sle od tej samej keoty co pobierasz teraz na bezrobotnym.tylko teraz pierwsze pieniadze dostaniesz po miesiacu.z tego co psmietam po 25 kazdego miesiaca.sle musisz tego pilnowac bo nav czasami zapomina o tych terminach i potrafi nie wyplacac w terminie

grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) post do tematu
29-01-2017 12:28

Skoki narciarskie 10 - 12 Marzec, Oslo/ Hollmenkollen

Witam, w tym roku zapowiada się wielka zimowa impreza z naszym większym udziałem Kto się wybiera ?

grzesiek55 Tentyp
29-01-2017 12:27

ticketmaster.no

grzesiek55 Tentyp
29-01-2017 12:26

ok

IwonaMroz67
29-01-2017 12:26

tego samego dnia też , to wejściówka ale czy tego dnia bedziesz miał siedzące to nie zapewnie

Zobacz więcej komentarzy
grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) post do tematu
28-01-2017 11:59

Gdzie kupie ryby?

Witam , zna ktos jakis sklep rybny lub miejsce w Oslo gdzie moge kupic rozne ryby? Nie chodzi mi o markety .
Pozdrawiam

grzesiek55 Tentyp
28-01-2017 11:58

Dzieki z odpowiedz

Panda xoxo
28-01-2017 11:49

szukaj też u chińczyka i turka, często mają rożne mrożone rybki

grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) nowy wątek
28-01-2017 10:48

Gdzie kupie ryby?

Witam , zna ktos jakis sklep rybny lub miejsce w Oslo gdzie moge kupic rozne ryby? Nie chodzi mi o markety .
Pozdrawiam

grzesiek55 Tentyp
28-01-2017 11:58

Dzieki z odpowiedz

Panda xoxo
28-01-2017 11:49

szukaj też u chińczyka i turka, często mają rożne mrożone rybki

grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) nowy wątek
04-10-2016 22:02

Uszczelnienie okien

Potrzebuje dobrze uszczelnic drewniane okna. Ktoś chętny. ?

grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) post do tematu
06-08-2016 22:01

Sklep, targ rybny w Oslo lub okolice.

Zna ktoś jakis dobry fajny sklep lub targ rybny w Oslo lub okolciach?

grzesiek55 Tentyp
06-08-2016 22:00

Wlasnie o taka rybke mi chodzilo. Tylko mozesz dokaldniej gdzie ? jestem dopiero 3 tygodnie w Oslo.

kat ko
06-08-2016 09:32

Świerzą rybę kupisz w porcie rano prosto z kutra.W zależności co nałapią to sprzedają.

grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) nowy wątek
23-07-2016 15:29

Sklep, targ rybny w Oslo lub okolice.

Zna ktoś jakis dobry fajny sklep lub targ rybny w Oslo lub okolciach?

grzesiek55 Tentyp
06-08-2016 22:00

Wlasnie o taka rybke mi chodzilo. Tylko mozesz dokaldniej gdzie ? jestem dopiero 3 tygodnie w Oslo.

kat ko
06-08-2016 09:32

Świerzą rybę kupisz w porcie rano prosto z kutra.W zależności co nałapią to sprzedają.

grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) nowy wątek
14-07-2016 23:14

Bank

Jaki bank wybrać?

grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) post do tematu
12-07-2016 12:07

nc plus

Witam. Potrzebuje ustawic antene nc plus. Czy ktos jest w stanie podac mi jakies namiary na jakiegos serwisanta (najchetniej polskiego)?

grzesiek55 Tentyp
12-07-2016 12:06

jak cos prosze o kontakt 0047 912 96 326

grzesiek55 Tentyp
12-07-2016 12:05

witam jesli to okolice Oslo to serwisant moze byc nawet dzis Polak oczywiscie

Kasia K
12-07-2016 08:35

pablodabek napisał:
Witam. Potrzebuje ustawic antene nc plus. Czy ktos jest w stanie podac mi jakies namiary na jakiegos serwisanta (najchetniej polskiego)?

Proszę : www.mojanorwegia.pl/ogloszenia/uslugi/komputery_+rtv_+elektronika_+tv+sat

Zobacz więcej komentarzy
grzesiek55 Tentyp (Oslo, Glo) - dodał(a) post do tematu
09-07-2016 13:26

Stacje LPG Oslo aktualne

Witam. Zna ktoś adres stacji LPG w Oslo lub okolicach.?

Dariusz G.
30-04-2017 19:31

www.gjelstenli.no/lpg/FyllestasjonerNorge.htm
aktualne - luty 2017
zawsze można zadzwonić i się dopytać, czy aby na pewno i jaką mają końcówkę .

Zobacz więcej komentarzy
Polecane profile

Facebook Messenger YouTube Instagram