Gabriela.zet , (28 l.)

  • Miejscowość
    w Polsce
    -
  • Miejscowość
    w Norwegii
    Fjellhamar
  • Znajomi 0
  • Odsłony profilu 1049
  • Posty 8

Wpisy na forum (8)

Zdjęcia (1)

  • :)
  • ;)
  • B)
  • :lol:
  • :laugh:
  • :cheer:
  • :kiss:
  • :silly:
  • :ohmy:
  • :woohoo:
  • :whistle:
  • :(
  • :angry:
  • :blink:
  • :sick:
  • :unsure:
  • :dry:
  • :huh:
  • :pinch:
  • :side:
  • :evil:
  • :blush:
  • :S
  • :P
wyślij
0
Gabriela.zet (Fjellhamar) - dodał(a) post do tematu
19-11-2016 22:30

Paczka ludzików :)

Hej hej!
Wiem,że jest mnóstwo takich wątków ale zwykle nic nie wychodzi ze spotkań( przynajmniej jeśli chodzi o moje doświadczenia )
Pomyślałam,że czas to zmienić Fajnieby było stworzyć jakąś fajną paczkę znajomych,żeby razem wyskoczyć na miasto,do parku czy na rowery a nawet wzajemnie zgłębiać tajniki języka norweskiego
Ktoś się pisze?

26964
309
Lores1978 P L
21-05-2017 12:46

Jakby co jestem otwarty na ludzi I chetnie poznam ciekawych znajomych. Jestem w Oslo od miesiaca I nie mam jeszcze chocby roweru ale to chyba nie bedzie naj wiekszy problem. Pozdrawiam

Radoslaw Chilinski
21-05-2017 12:39

Być moze że 2020 r dojdzie do skutku spotkanie rowerowe albo i nie.

Radoslaw Chilinski
21-05-2017 12:37

Jakos trudno ludziom sie zebrac.

Zobacz więcej komentarzy
Gabriela.zet (Fjellhamar) - dodał(a) post do tematu
19-11-2016 21:26

Paczka ludzików :)

Hej hej!
Wiem,że jest mnóstwo takich wątków ale zwykle nic nie wychodzi ze spotkań( przynajmniej jeśli chodzi o moje doświadczenia )
Pomyślałam,że czas to zmienić Fajnieby było stworzyć jakąś fajną paczkę znajomych,żeby razem wyskoczyć na miasto,do parku czy na rowery a nawet wzajemnie zgłębiać tajniki języka norweskiego
Ktoś się pisze?

26964
309
Lores1978 P L
21-05-2017 12:46

Jakby co jestem otwarty na ludzi I chetnie poznam ciekawych znajomych. Jestem w Oslo od miesiaca I nie mam jeszcze chocby roweru ale to chyba nie bedzie naj wiekszy problem. Pozdrawiam

Radoslaw Chilinski
21-05-2017 12:39

Być moze że 2020 r dojdzie do skutku spotkanie rowerowe albo i nie.

Radoslaw Chilinski
21-05-2017 12:37

Jakos trudno ludziom sie zebrac.

Zobacz więcej komentarzy
Gabriela.zet (Fjellhamar) - dodał(a) post do tematu
19-11-2016 21:19

Szukam koleżanki

Poszukuje koleżanki z która mogła bym pogadać, pożartować, wyjsć na miasto na kawkę lub na piwko co kto lubi ;p

11324
40
Mariusz Kuliński
20-01-2019 19:27

Spotkajmy się

Jacas
29-06-2017 23:37

nie faceta? szukam faceta zeby wyjsc pogadac ...na piwerko taaakietam

mateusz Dzej
11-06-2017 05:48

Na oczy Witolda Hahaha. Az milo sie czyta takie rozmowy Trwaj Chwilo .

Zobacz więcej komentarzy
Gabriela.zet (Fjellhamar) - dodał(a) post do tematu
19-11-2016 21:17

Koleżanka szuka koleżanek :D Oslo

Hejka ! Dziewczyny ! Chciałabym poznać koleżankę / kumpelę która miałąby ochotę wyskoczyć czasem razem na zakupy , pogaduchy, piwko , spacer czy cokolwiek, poznać się trochę , nawiązać nowe znajomości, tak jak ja Jeśli któraś z Was ma ochotę proszę napisz . Oslo

4455
35
kuba75
12-01-2017 10:07

mikalka napisał:
Serial pod tytułem desperacja tomso ciąg dalszy.....

Oj przycisnęło chłopa... haha. Nowy profil, żadnych głupich komentarzy do profili, artykułów, a nóż jakaś koleżanka się nabierze na takie miłe usposobienie

Zobacz więcej komentarzy
Gabriela.zet (Fjellhamar) - dodał(a) post do tematu
19-11-2016 21:16

:*

szukam kobiety do spotkan agnieszka 24l

Gabriela.zet
19-11-2016 21:15

Hej,możemy się poznać mam 25 lat i jestem z okolic oslo. Pozdrawiam

Gabriela.zet (Fjellhamar) - dodał(a) post do tematu
19-11-2016 21:13

Lorenskog Norwegia Polonia Grupa

Witam. Zapraszam wszystkich z Lorenskog do dołącznia do grupy na FB: Lorenskog Norwegia Polonia. Mam nadzieję, że grupa się rozrośnie i będzie łatwiej nam się poznać i umówić na wspólne spędzanie czasu Pozdrawiam
www.facebook.com/groups/1814582835497983/


www.mojanorwegia.pl
Mateusz R
25-11-2016 07:18

Grupa już jest otwarta oraz sprawdziłem z innego konta na fb i da się ją wyszukać. Serdecznie zapraszam

Zorro Zorro
22-11-2016 01:38

Jestem zainteresowany Tomasz toms14@wp.pl

Mateusz R
21-11-2016 23:19

www.facebook.com/groups/1814582835497983/
Podaje bezpośredni link. Nie wiem dlaczego nie można odnaleźć grupy na fb. Zdziwiony byłem ze nikt nie dołącza proszę o info czy z linku idzie pozdrawiam

Zobacz więcej komentarzy
Gabriela.zet (Fjellhamar) - dodał(a) post do tematu
19-11-2016 21:06

Czesc

Siemanko, jestem tu nowa na forum i w Norwegi, szukam nowych znajomości pozdrowionka

Dominik Sobków
20-11-2016 03:14

Sam chętnie poznam kogoś ciekawego

Gabriela.zet
19-11-2016 21:05

Hej mam 25 lat i mieszkam w okolicy Oslo ,możemy się zapoznać pozdrawiam

Gabriela.zet (Fjellhamar) - dodał(a) post do tematu
19-11-2016 20:49
Gabriela.zet
19-11-2016 20:48

Jestem chętna ! Kiedy i gdzie się widzimy ???

artur.k
09-11-2016 14:26

centrum Pragi?

Zobacz więcej komentarzy
Gabriela.zet (Fjellhamar) - dodał(a) zdjęcie
19-11-2016 20:46
Gabriela.zet
5.0 (15 głosów)
3
Robert K
19-11-2016 22:25

odezwijsi.........e, ;)"

Radoslaw Chilinski
19-11-2016 21:55

Czesc,wobec tego ja skomentuje jako pierwszy.Witam Cie blond ynko.

Wyślij

Bliżej nas