Basileus W., (35 l.)

  • Miejscowość
    w Polsce
    Łódź
  • Miejscowość
    w Norwegii
    Oslo
  • Znajomi 7
  • Odsłony profilu 4916
  • Posty 5

Zdjęcia (3)

  • :)
  • ;)
  • B)
  • :lol:
  • :laugh:
  • :cheer:
  • :kiss:
  • :silly:
  • :ohmy:
  • :woohoo:
  • :whistle:
  • :(
  • :angry:
  • :blink:
  • :sick:
  • :unsure:
  • :dry:
  • :huh:
  • :pinch:
  • :side:
  • :evil:
  • :blush:
  • :S
  • :P
wyślij
  • Majkel.majk  (Majkel.majk)
    Majkel.majk 2 lata temu
    Siemanko szukam pracy i mieszkania , moje biuro wali w chuja jak sie da ziomek jestes w stanie pomóc?
  • Natalia Dolewska (Natalia90)
    Natalia Dolewska 5 lat temu
    fajny profil pozdrawiam:*
    ;)
0
Basileus W. (Oslo, Łódź) - dodał(a) zdjęcie
01-09-2019 00:29
Basileus W.
0.0
Wyślij
Basileus W. (Oslo, Łódź) - ma nowego znajomego
06-09-2018 20:08
Bozena Szwed
Oslo, Radymno
Znajomi: 28
Posty: 0
Z nami od: 22-10-2015
Basileus W. (Oslo, Łódź) - dodał(a) zdjęcie
15-08-2018 08:22
Basileus W.
4.2 (5 głosów)
Wyślij
Basileus W. (Oslo, Łódź) - dodał(a) post do tematu
05-07-2018 22:15

Siatkówka plażowa/koszykówka

Hej! Szukamy z chłopakiem chętnych osób do grania w siatkę lub kosza! Najlepiej wieczorami. Mamy piłki, boiska wiemy że są np. w Høvik skole. Pzdr

7597
21
Basileus W.
05-07-2018 22:14

Hej. Spróbuję odświeżyć temat. Ma ktoś ochotę pograć w siatkówkę plażową np. w Sande? Tylko 15 minut pociągiem od Drammen. Jestem otwarty również na inne lokalizacje w rozsądnej odległości

Jakub Olczak
20-06-2017 14:39

Aaaa dobra , 11 m-cy temu

Jakub Olczak
20-06-2017 14:39

No hej , jestem z Drammen , mieszkam tu ok.3 miesięcy , jak macie jakas ekipe do gry to można się przylaczyc ? ;>

Zobacz więcej komentarzy
Basileus W. (Oslo, Łódź) - skomentował(a) wydarzenie
19-12-2016 11:05
2016-12-15
Oslo

Kochani szukamy dawcy szpiku dla naszego kochanego Daniela!!!
Daniel ma 19 lat i jest naszym rodakiem. Jest mega sympatyczny i potrzebuje drugiego przeszczepu...
Niestety szpik rodzinny się nie przyjął i należy zrobić drugi przeszczep. W związku z tym szukamy ...

11
oldddddddddddddddd
31-12-2016 04:20

jan od boga, aron jasnowidz, anna mikulska, barbara zalewska

Zobacz więcej komentarzy
Basileus W. (Oslo, Łódź) - dodał(a) zdjęcie
20-08-2016 02:11
Basileus W.
5.0 (9 głosów)
1
Amalie Helene Berg
20-03-2018 13:55

B)

Wyślij
Basileus W. (Oslo, Łódź) - dodał(a) post do tematu
03-08-2016 13:05

Siatkówka plażowa/koszykówka

Hej! Szukamy z chłopakiem chętnych osób do grania w siatkę lub kosza! Najlepiej wieczorami. Mamy piłki, boiska wiemy że są np. w Høvik skole. Pzdr

7597
21
Basileus W.
05-07-2018 22:14

Hej. Spróbuję odświeżyć temat. Ma ktoś ochotę pograć w siatkówkę plażową np. w Sande? Tylko 15 minut pociągiem od Drammen. Jestem otwarty również na inne lokalizacje w rozsądnej odległości

Jakub Olczak
20-06-2017 14:39

Aaaa dobra , 11 m-cy temu

Jakub Olczak
20-06-2017 14:39

No hej , jestem z Drammen , mieszkam tu ok.3 miesięcy , jak macie jakas ekipe do gry to można się przylaczyc ? ;>

Zobacz więcej komentarzy
Basileus W. (Oslo, Łódź) - dodał(a) post do tematu
02-08-2016 18:22

Siatkówka plażowa/koszykówka

Hej! Szukamy z chłopakiem chętnych osób do grania w siatkę lub kosza! Najlepiej wieczorami. Mamy piłki, boiska wiemy że są np. w Høvik skole. Pzdr

7597
21
Basileus W.
05-07-2018 22:14

Hej. Spróbuję odświeżyć temat. Ma ktoś ochotę pograć w siatkówkę plażową np. w Sande? Tylko 15 minut pociągiem od Drammen. Jestem otwarty również na inne lokalizacje w rozsądnej odległości

Jakub Olczak
20-06-2017 14:39

Aaaa dobra , 11 m-cy temu

Jakub Olczak
20-06-2017 14:39

No hej , jestem z Drammen , mieszkam tu ok.3 miesięcy , jak macie jakas ekipe do gry to można się przylaczyc ? ;>

Zobacz więcej komentarzy
Basileus W. (Oslo, Łódź) - ma nowego znajomego
12-03-2016 11:49
FRYZJERSTWO PAULINA Bojar
Drammen, Siedlce
Znajomi: 242
Posty: 1
Z nami od: 29-07-2015

Bliżej nas