AngelikaAngelika Nnn, (27 l.)

  • Miejscowość
    w Polsce
    Szczecin
  • Miejscowość
    w Norwegii
    Oslo
  • Znajomi 4
  • Odsłony profilu 2671
  • Posty 9

Wpisy na forum (9)

Pokaż więcej wpisów

Zdjęcia (2)

  • :)
  • ;)
  • B)
  • :lol:
  • :laugh:
  • :cheer:
  • :kiss:
  • :silly:
  • :ohmy:
  • :woohoo:
  • :whistle:
  • :(
  • :angry:
  • :blink:
  • :sick:
  • :unsure:
  • :dry:
  • :huh:
  • :pinch:
  • :side:
  • :evil:
  • :blush:
  • :S
  • :P
wyślij
0
AngelikaAngelika Nnn (Oslo, Szczecin) - dodał(a) post do tematu
21-02-2019 09:05

szukam znajomych Oslo i Bærum

cześć! ktoś chętny na kawę , spacer w Oslo lub okolicach ? trochę o mnie : zwariowana 30latka , lubię sport , historię , jestem fanką czytania książek i biegania. jeśli masz podobne zainteresowania to czemu by się nie spotkać i nie porozmawiać ?

3731
17
Damian Pabin
02-06-2019 03:59

Hej. 32 lata poznam i pogadam w weekendy. Nie czytam książek ale to nie znaczy ze nie można sje dogadać. Jeżeli ogłoszenie nie aktualne, napisz. Zdjęcie priv

Grzesiek 21
21-02-2019 22:51

Hej bardzo chętnie sie spotkam

AngelikaAngelika Nnn
21-02-2019 09:04

Hei. Mieszkam na jar z checia bym gdzies wyszla odezwij sie jak bedziesz miala ochote

Zobacz więcej komentarzy
AngelikaAngelika Nnn (Oslo, Szczecin) - dodał(a) post do tematu
21-02-2019 09:03

Szukam kolezanki

Hej
Mieszkam w Oslo.Mam 33 lata.Szukam kolezanki w podobnym wieku Nudzi mi sie w weekendy samej.Fajnie by było razem wyskoczyc gdzies na piwko lub tance.Mój email wieczorekbeata@onet.pl

1095
5
jacek1972
25-04-2019 17:43

Zawsze 46387633
Pisz nie dzwoń

AngelikaAngelika Nnn
21-02-2019 09:02

Hei. Mialabys ochote sie spotkac?

BEATA WIECZOREK
06-12-2018 08:55

Hej

Zobacz więcej komentarzy
AngelikaAngelika Nnn (Oslo, Szczecin) - ma nowego znajomego
10-01-2019 12:10
Justyna_florek
Oslo, Zgorzelec
Znajomi: 4
Posty: 0
Z nami od: 21-11-2018
AngelikaAngelika Nnn (Oslo, Szczecin) - dodał(a) nowy wątek
04-12-2018 11:59

Znajomosc oslo

Hei jest tu jakas normalna kobitka z ktora mozna by bylo wyjsc na kawe, zakupy, porozmawiac itp. Cos o mnie mam 27 lat, troche szalona i otwarta na znajomosci i ludzi

AngelikaAngelika Nnn (Oslo, Szczecin) - dodał(a) post do tematu
09-11-2018 19:31

Hej

Czesc szukam kolezanki okolice Sandvika Oslo na kawe, pogaduchy, zakupy itp.

Marcin 09.08.83
24-11-2018 12:11

Jestem zsinteresowany wspólnym wyjściem

AngelikaAngelika Nnn
09-11-2018 19:30

Hei jak mialabys ochote sie spotkac pogadac to czemu nie. Jak cos pisz

AngelikaAngelika Nnn (Oslo, Szczecin) - dodał(a) post do tematu
09-11-2018 19:27

szukam znajomych Oslo i Bærum

cześć! ktoś chętny na kawę , spacer w Oslo lub okolicach ? trochę o mnie : zwariowana 30latka , lubię sport , historię , jestem fanką czytania książek i biegania. jeśli masz podobne zainteresowania to czemu by się nie spotkać i nie porozmawiać ?

3731
17
Damian Pabin
02-06-2019 03:59

Hej. 32 lata poznam i pogadam w weekendy. Nie czytam książek ale to nie znaczy ze nie można sje dogadać. Jeżeli ogłoszenie nie aktualne, napisz. Zdjęcie priv

Grzesiek 21
21-02-2019 22:51

Hej bardzo chętnie sie spotkam

AngelikaAngelika Nnn
21-02-2019 09:04

Hei. Mieszkam na jar z checia bym gdzies wyszla odezwij sie jak bedziesz miala ochote

Zobacz więcej komentarzy
AngelikaAngelika Nnn (Oslo, Szczecin) - dodał(a) nowy wątek
14-10-2017 08:33

:D

Hej wszystkim szukam kolezanki z ktora bym mogla wyjsc na kawe, spacer, zakupy i ploty oslo i okolice.... jakby byla jakas z was chetna to zapraszam do napisania wiadomosci milego weekendu i pozdrawiam

AngelikaAngelika Nnn (Oslo, Szczecin) - dodał(a) post do tematu
28-09-2017 07:44

Asker i okolice

Witam, nazywam sie Magda, mieszkam w Asker od nie dawna. Nie znam tutaj nikogo, dlatego chetnie zawarla bym jakies nowe znajomosci Jakas kawka, zakupy, silownia ?
Pozdrawiam

3285
12
AngelikaAngelika Nnn
28-09-2017 07:43

Hei jezeli mialsbys ochote mozemy gdzies wyskoczyc

Dorota Skawa
27-09-2017 21:27

Witam.Pewnie dziwisz się ,że piszę do Ciebie.Zwróciłam na Ciebie uwagę dlatego że mieszkasz w okolicach Oslo i w Polsce w Krakowie.Mam syna ,który niedawno przyjechał do Norwegii ,pracuje tutaj i kończy studia w Krakowie .Nudzi się i myślę ze chciałby kogoś poznać ale nie może się zmobilizować. Nie poznaję go bo w Krakowie był wieczny problem z nadmiaru towarzystwa i dlatego pozwoliłam sobie do Ciebie napisać. Czy nie chciała byś się poznać z nim ,Uwierz mi nie będziesz rozczarowana. Jeżeli się zgodzisz to coś wymyślimy ,żeby się nie dowiedział że maczałam w tym palce.Jak będziesz chciała to Ci prześlę zdjęci ,ale myślę ,ze to fajna przygoda Spotkanie w ciemno.Nie ma żadnego przymusu kontynuowania znajomości jak nie będziesz ,chciała .Pozdrawiam Dorota

Jarek jaroszczecin
06-11-2015 19:25

super fotki Pozdrawiam

Zobacz więcej komentarzy
AngelikaAngelika Nnn (Oslo, Szczecin) - ma nowego znajomego
21-02-2017 11:01
Zbigniew Bigos
brak, Jasło
Znajomi: 190
Posty: 9
Z nami od: 23-06-2011
AngelikaAngelika Nnn (Oslo, Szczecin) - ma nowego znajomego
21-02-2017 11:01
Gniewomir S
Oslo, K-Koźle
Znajomi: 4
Posty: 20
Z nami od: 12-08-2016
AngelikaAngelika Nnn (Oslo, Szczecin) - ma nowego znajomego
21-02-2017 11:01
Janusz iXXXXX
Oslo, Szczecin
Znajomi: 4
Posty: 0
Z nami od: 07-06-2014
AngelikaAngelika Nnn (Oslo, Szczecin) - dodał(a) post do tematu
26-01-2017 11:04

:)

Hej wszystkim szukam kolezanki z ktora bym mogla wyjsc na kawe, spacer, zakupy i ploty oslo i okolice.... jakby byla jakas z was chetna to zapraszam do napisania wiadomosci milego weekendu i pozdrawiam

Jacas
26-01-2017 11:09

Miłego spędzania czasu ...

AngelikaAngelika Nnn
26-01-2017 11:03

Ksieciunio juz dawno jest

Jacas
26-01-2017 10:58

.... sami faceci i żadnego ksieciunia pech...

AngelikaAngelika Nnn (Oslo, Szczecin) - dodał(a) nowy wątek
25-01-2017 22:08

:)

Hej wszystkim szukam kolezanki z ktora bym mogla wyjsc na kawe, spacer, zakupy i ploty oslo i okolice.... jakby byla jakas z was chetna to zapraszam do napisania wiadomosci milego weekendu i pozdrawiam

Jacas
26-01-2017 11:09

Miłego spędzania czasu ...

AngelikaAngelika Nnn
26-01-2017 11:03

Ksieciunio juz dawno jest

Jacas
26-01-2017 10:58

.... sami faceci i żadnego ksieciunia pech...

AngelikaAngelika Nnn (Oslo, Szczecin) - dodał(a) zdjęcie
15-08-2016 20:54
AngelikaAngelika Nnn
5.0 (22 głosy)
Wyślij
AngelikaAngelika Nnn (Oslo, Szczecin) - dodał(a) zdjęcie
31-07-2016 14:42
AngelikaAngelika Nnn
4.9 (36 głosów)
4
Brycu30
02-06-2019 14:55

super kobitka :)

firestarter flint
01-10-2016 12:17

Oczy prześliczne

kaczor1 Hhhh
20-08-2016 09:31

rewelacja ....

Zobacz więcej komentarzy
Wyślij

Bliżej nas