„Reporter dobrych wiadomości”. Linie lotnicze poszukują chętnych do darmowych podróży w nietypowym celu
Reporter dobrych wiadomości to nietypowa akcja marketingowa holenderskich linii KLM fotolia.com - royalty free
90 dni podniebnych podróży
Tematyka newsów dotyczyłaby przede wszystkim kultury danych krajów, a także osobistych historii prezentowanych przez osoby napotkane na drodze „reportera dobrych wiadomości”.
– Chcemy pokazać, że podróże to nie tylko wyjazd z rodzinnego domu, ale także poznawanie czegoś nowego: kultur, krajów, a przede wszystkim ludzi – mówią przedstawiciele holenderskich linii.
Szansa dla obywateli Skandynawii
Warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w rekrutacji są: dobra znajomość angielskiego, prawo jazdy, doświadczenie związane z fotografią lub filmem oraz ukończony 18. rok życia.
Zgłoszenia można wysyłać do 13 sierpnia. Cały materiał: filmy, zdjęcia i artykuły autorstwa wybranych przez KLM podróżników, ma być wyemitowany na kanałach medialnych holenderskiego przewoźnika w okolicach listopada.
To może Cię zainteresować