Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

4
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Transport i komunikacja

Nowe połączenie między Polską a Norwegią. Z Warszawy polecimy prosto na Gardermoen

Monika Pianowska

09 października 2017 13:00

Udostępnij
na Facebooku
6
Nowe połączenie między Polską a Norwegią. Z Warszawy polecimy prosto na Gardermoen

Dzięki nowemu połączeniu LOT z Oslo będzie można wrócić do Warszawy jeszcze tego samego dnia. pixabay.com/ fot. Krakowianin/ CC0

Polskie Linie Lotnicze LOT poinformowały w komunikacie prasowym z 9 października o otwarciu nowego połączenia z Warszawy do Oslo. Od 25 marca 2018 roku pasażerowie LOT będą mogli przemieszczać się bez przesiadek między Lotniskiem Chopina a norweskim Gardermoen.
Od wiosny przyszłego roku Embraer E195 będzie latał między stolicami Polski i Norwegii dwa razy dziennie, w godzinach porannych i popołudniowo-wieczornych. Jedynie w soboty trasa będzie obsługiwana tylko rano. W nowej ofercie znajduje się zatem 13 rejsów tygodniowo. Sprzedaż biletów wystartowała dzisiaj.

Będzie można wrócić jeszcze tego samego dnia

Według harmonogramu starty z Lotniska Chopina będą następowały najpierw o 8:00 rano, a potem po południu: o godz. 16:50. Trasy powrotne z Norwegii do Polski zostały zaplanowane na godz. 10:40 i 19.40. Podróż między Warszawą a norweskim Gardermoen ma potrwać 2 godziny.
Przykładowe loty z Warszawy do Oslo oferowane przez PLL LOT .
Przykładowe loty z Warszawy do Oslo oferowane przez PLL LOT . book.lot.com/screenshot

Drożej, ale wygodniej?

Chociaż ceny biletów oferowanych przez LOT z pewnością nie zawsze będą dla klientów tak atrakcyjne co u budżetowej konkurencji, jak np. Wizzair czy Ryanair, docelowy port lotniczy proponowany przez polskie linie można uznać za atut.

Tańsi przewoźnicy w przeciwieństwie do LOT nie zapewniają bowiem bezpośredniego połączenia ze stolicą Norwegii, tylko z lotniskiem Torp Sandefjord. Ponadto Ryanair startuje z podwarszawskiego Modlina, a nie z Lotniska Chopina.
Przykładowe loty z Oslo do Warszawy oferowane przez PLL LOT .
Przykładowe loty z Oslo do Warszawy oferowane przez PLL LOT . book.lot.com/screenshot
Ten moduł wyświetla się tylko na wersji dla telefonów
Reklama
Połączenie jest skierowane zarówno do pasażerów podróżujących w celach biznesowych, jak i turystycznych. Jako niewątpliwą zaletę rzecznik prasowy PLL LOT w oficjalnym komunikacie dla mediów wymienia możliwość przylotu do Oslo rano i powrotu tego samego dnia, co sprawdza się jednak szczególnie w służbowych delegacjach.
Trasa została ponadto tak wpasowana w siatkę lotów polskich linii, że umożliwia szybkie przesiadki w wielu kierunkach.

Źródło: materiały prasowe PLL LOT
Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych


Jas3

10-10-2017 10:31

I tu niestety masz racje,ale to jest kwestia pokolenia,niestety osoby zarzadzajace wiekszoscia panstwowych spolek to ludzie ktorzy spedzili wiekszosc zycia w innym systemie i nie potrafia(a raczej nie chca) sie przestawic.slyszalem o tym ze gatewick obsluguje mnostwo pasazerow,a samoloty startuja tam co kilka minut.da sie?da sie,tylko tam gdzie sa panstwowe pieniazki to sie nie trzeba starac i myslec.gdyby to byla spolka prywatna to pewne osobniki bylyby zwolnione za niegospodarnosc i niewydajnosc w pracy...

Jan Kowalski

10-10-2017 10:08

Moze radzic LOTowwi ile chcecie. Oni nie sa w stanie wyzbyc sie schematow. Jka maja polaczenie to musi latac codziennie bo inaczej mieliby balagan. To przerasta ich mozliwosci, zeby dostosowac plan lotow do rzeczywistych potrzeb klienta.
Okecie, ktore wyrzuca przewoznikow z Warszawy, ma infrastructure podobna do londynskiego Gatewick. Mogloby spokojnie przyjac conajmniej 2 razy wiecej pasazerow, gdyby bylo madrze zarzadzane. Lepiej budowac nowy port lotniczy - pewno po to, zeby odciazyc lotnicko w Radomiu.

Jas3

10-10-2017 09:04

A gdyby lot zrobil polaczenie z oslo do ktakowa w czwartek i piatek o godzinie np 21, i powrot w niedziele o tej samej godzinie,i polaczenie to byloby w rozsadnej canie yo ja osobiscie,a znam jeszcze przynajmniej 20 innych osob,wykupujemy abonament na caly rok z gory.plus liczac norwegow ktorzy chetnie lataj do krakowa na weekend sie zabawic,to mysle ze byloby to bardzo dochodowe polaczenie.co do cen w ryanair i norwegian sie zgadzam,ceny ostatnio sa ciut za wysokie.

Jas3

10-10-2017 08:46

Brawo,proponuje jeszcze zeby ktos w Lot pomyslal i zrobil podobne polaczenie z Oslo do Krakowa,najlepiej o 7,albo 6 rano i kolo 20,lub 21 wieczorem.jestem przekonany ze oblozenie lotow byloby pelne,poniewaz cala poludniowo-wschodnia polska,a takze mnostwo slowakow lata z tego lotniska,a poniewaz ryanair i norewgian,szczegolnie w zimie maja loty w srodku dnia i to o tej samej godzinie,to jestem przekonany ze mozna na tej trasie sporo zarobic.latam do pracy w oslo 2 razy w tygodniu od 8lat wiec wydaje mi sie ze cos moge na ten temat napisac.mam nadzieje ze ktos kto pracuje w Lot to przeczyta i przemysli.pozdrawiam

Damian Korpowski

09-10-2017 19:50

LOT Later Or Tomorrow... i wszystko w temacie

Jan Kowalski

09-10-2017 16:32

Zamiast 13 polaczen tygodniowo Oslo - Warszawa. Powinnin zrobic 2 polaczenia tygodniowo do Stavangeru, w do Bergen, 2 do Trondheim i 6 do Oslo.,
" razy dziennie nikt nie bedzie latal z Oslo do W-wy. Przez rok polataja na pusto, a potem stwierdza, ze polacznie sie nie oplacalo.
Niech z ta tanioscia Wizza i Norwegiana nie przesadzaja, czesto SAS bywa tanszy od nich. Obecnie firmy tez licza pieniadze i nie beda placily za watpliwy prestiz latania Lotem.

Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok