Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

5
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Transport i komunikacja

Lotnisko Gardermoen: czas darmowego parkowania może się wydłużyć

Natalia Szitenhelm-Smeja

13 sierpnia 2022 14:00

Udostępnij
na Facebooku
Lotnisko Gardermoen: czas darmowego parkowania może się wydłużyć

Trwają konsultacje nad wydłużeniem okresu darmowego postoju na parkingu Kiss and Fly /zdjęcie poglądowe, Oslo Gardermoen Robson90 - stock.adobe.com/standardowa/Tylko do użytku redakcyjnego

Zarządcy lotniska Oslo Gardermoen rozważają możliwość wydłużenia czasu bezpłatnego parkowania w strefie Kiss&Fly. Obecnie za darmo można się tam zatrzymać na kilka minut.
7 minut - dokładnie na tyle można bezpłatnie zaparkować w strefie Kiss and Fly przy hali odlotów na stołecznym lotnisku. Przekroczenie tego czasu oznacza opłatę 70 NOK za każde rozpoczęte 20 minut, informuje Avinor.

Dłuższe darmowe parkowanie?

Kierownik ds. komunikacji na lotnisku w Oslo, Harald Nygaard Kvam, w rozmowie z Eidsvoll Ullensaker Blad przyznał, że trwają konsultacje nad wydłużeniem czasu darmowego postoju na parkingu Kiss and Fly. Zmiany rozważa się, aby skończyć z chaosem i niebezpiecznymi sytuacjami na E16 obok lotniska, ponieważ wiele osób, które odbierały bliskich z hali lotów, by uniknąć zapłaty za parking, zatrzymywało się między innymi na drodze. - Zastanawiamy się nad możliwością wydłużenia darmowego parkowania, aby osoby, które potrzebują więcej czasu, mogły skorzystać ze strefy - mówi Kvam rozmowie z serwisem.

Przekroczenie 7-minutowego darmowego parkowania skutkuje naliczeniem opłaty którą trzeba uiścić na lotnisku w parkometrze, na autopay.io w ciągu 48 godzin lub opłacić fakturę online (z dopłatą za jej wystawienie).

Koniec z zawyżaniem cen za kurs

Pod koniec kwietnia tego roku lotnisko wprowadziło inne ułatwienie dla pasażerów. Chodzi o nowe maszyny, które umożliwią zamówienie taksówek, dzięki czemu łatwiej będzie poznać cenę przejazdu jeszcze przed wyborem korporacji przewozowej. Avinor chce w ten sposób ograniczyć swobodę działania nieuczciwych taksówkarzy, którzy znacznie zawyżali cenę za kurs.
Pasażer od razu jest poinformowany o szczegółach przejazdu.

Pasażer od razu jest poinformowany o szczegółach przejazdu. Źródło: Zdjęcie: Rubynor Flytaxien

 Eidsvoll Ullensaker Blad, Avinor, MojaNorwegia
Reklama
Gość
Wyślij


Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok