Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
8
UWAGA! KONKURS FOTOGRAFICZNY pt.: „Życie Polonii w Norwegii...”

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym pt.: „Życie Polonii w Norwegii...”, organizowany przez portal Moja Norwegia, Klub Zdobywców, studio fotograficzne Kvadrat Fotografene oraz agencji fotograficznej 33.3 Factory.

Zachęcamy Rodaków do przesyłania nam zdjęć, na których uchwycili ważną chwilę, moment, zdarzenie, ludzi czy miejsca związane z życiem Polaków w Norwegii.

Fotografie oceniać będzie jury, w skład którego wejdą profesjonaliści:KLUBU ZDOBYWCÓW, agencji fotograficznej 33.3 FACTORY, studia fotograficznego KVADRAT FOTOGRFANE oraz profesjonalnych fotografów z światowej agencji fotograficznej SCANPIX.

Nagrodą dla zwycięzców konkursu fotograficznego będzie prezentacja najciekawszych zdjęć na wystawie, zorganizowanej podczas Dni Kultury Polskiej w Oslo. Zwycięzca otrzyma rowniez nagrodę niespodziankę!!

UWAGA!!! Termin nadsyłania fotografii konkursowych mija 20 kwietnia 2010 roku.

Uczestnicy mogą przesyłać swoje prace (zdjęcia z dokładnym uzasadnieniem ich wyboru) w formie zapisu cyfrowego na CD\DVD albo e-mailem na adres: konkurs@mojanorwegia.pl


Regulamin oraz zasady konkursu „Życie Polonii w Norwegii..

1.W konkursie mogą wziąć udział tylko Polacy mieszkający na stałe w Norwegii .

2.Tematyka prac powinna być związana z tytułem konkursu "Życie Polonii w Norwegii".

3.Na konkurs będą przyjmowane tylko zgodnie z tematem

4.Każdy uczestnik może nadesłać maksymalnie do trzech zdjęć pojedynczych

oraz jednego reportażu (reportaż może składać się maksymalnie z ośmiu zdjęć).

5.Prace na konkurs będą przyjmowane w postaci zapisu cyfrowego na płytach CD lub DVD. Zdjęcia w formie cyfrowej muszą być w rozdzielczości 300 dpi, długość dłuższego boku 21 cm, RGB lub grayscale, dopuszczalne formaty: TIF z kompresją LZW lub JPG z maksymalną jakością (bez kompresji).

6.Nazwa pliku powinna zawierać imię i nazwisko autora, jednocyfrowy numer fotografii (w przypadku reportaży numer zdjęcia w cyklu) oraz tytuł wg wzoru:

Prace pojedyncze: imię_nazwisko_numerfotografii_tytuł.jpg;

Reportaże: imię_nazwisko_reportaż_numerfotografii_w_reportażu_tytuł.jpg.

7.Nadesłane prace fotograficzne opatrzone imiem autora powinny mieć dołączony plik tekstowy zawierający dane autora: imię, nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, telefon kontaktowy.

8.Każdy uczestnik konkursu powinien dołączyć: oświadczenie, że przysługują mu wszelkie prawa autorskie do nadesłanych prac,oświadczenie woli o bezpłatnym przeniesieniu praw autorskich majątkowych do nadesłanych prac na polach eksploatacji wskazanych przez organizatorów konkursu i związanych wyłącznie z konkursem.

Powyższe oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem (przysyłamy skan dokumentu podpisanego).

9.Nadesłane prace konkursowe niezgodne z powyższymi warunkami regulaminowymi nie będą rozpatrywane.

10.Nadesłane na konkurs prace organizatorzy nie zwracają.


PRAWA ORGANIZATORÓW

Organizatorom będą przysługiwały autorskie prawa majątkowe do nadesłanych prac w ramach niniejszego konkursu prac fotograficznych, które zostały nagrodzone, wyróżnione bądź nominowane do wystawy pokonkursowej, w zakresie umożliwiającym mu ich wystawienie oraz publikacje (m.in. katalog wystawy, publikacje w mediach) mające na celu promocję niniejszego konkursu.

Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych


BiZi Z Wlochaczewa

29-03-2010 01:08

dzieki za interpretacje

Dariusz M

24-03-2010 14:30

to ze redaktor portalu wspomni o nas piszac relacje.
Korzysci dla zwyciezcy sa zgola wieksze bo i bedzie o nim pisane, moze zostanie zaproszony do wywiadu, a przedewszystkim wystawi swoje zdjecie. My jako organizzatorzy dolozymy z wlasnej kieszeni do wydruku i wystawienia zdjecia zwyciezcy.

Chcielibysmy tym sposobem pokazac ze Polacy potrafia sie wspolnie bawic, a takze ze maja ciekawe hobby podparte dobrymi umiejetnosciami.

Dariusz M

24-03-2010 14:27

Chcialbym sprostowac wypowiedz uzytkownika BiZi. Twoja interpretacja jest bledna. Po pierwsze, prawa autorskie o ktorych jest mowa dzialaja cytuje "w zakresie umożliwiającym ich wystawienie oraz publikacje". Taki zapis jest potrzebny w ramach ochrony prawnej organizatorow przed mozliwoscia ciagania sie po sadach z uczestnikiem, ktoremu nagle zabawa przestanie sie podobac. Chodzi o to ze tworzac broszure bedziemy mogli uzyc zdjec nadeslanych do promocji tego konkursu w przyszlosci, mimo ze autor nie wygra. Organizatorzy nie maja prawa do sprzedazy, czy pobierania innych korzysci majatkowych z tego tytulu poniewaz nie zostaje spisany zaden dokument typu umowa, na to zezwalajacy. Po ostatnie nikt na tym nie zarabia. Poprostu skrzyknelismy sie w kilka osob, lubiacych fotografie, podzwonilismy do roznych instytucji z zapytaniem o wlaczenie do zabawy \. Jedyna korzysc jaka z tego tytulu wyniesiemy to dobra zabawa i wzmianka o nas na lamach tego portalu, co jest i tak mniejsza kazyscia niz wystawa zdjecia zwyciezcy. Dodam jeszcze ze nawet dokladamy do interesu, bo koszt profesjonalnego wydruku w miare duzej skali obciazy nasze kieszenie.
Zachecam wszystkich do wspolnej zabawy, chcocby po to by pokazac ,ze Polacy robia cos wiecej i maja zainteresowania podparte dobrymi umiejetnosciami.

BiZi Z Wlochaczewa

22-03-2010 20:56

moja interpretacja jest troche inna, skoncentruj sie na prawach organizatora, ale moze sie myle...

Marcin :)

21-03-2010 20:09

BiZi jakbyś nie zauważył to tam jest napisane że przekazanie praw jest tylko do celów konkursowych... ty możesz określić do jakich celów zezwalać wykorzystywać twoje fotografie.

BiZi Z Wlochaczewa

18-03-2010 19:40

a pozatym to dyskryminacja....

BiZi Z Wlochaczewa

18-03-2010 19:40

wcale nie szkoda..prawa majatkowe przechodza na organizatorow a Ty oddajesz za free, wiec jezeli Twoja fotka bedzie "cudna" i oni zarobia na niej kase, Ty nie dostaniesz ani ore .
Powinno byc, ze masz udzial w ewentualnych profitach.

Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok