Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

50% zwrotu kosztów podróży, gdy spóźni się pociąg

Od wczoraj można otrzymać zwrot 50% ceny biletu, jeśli nasz pociąg ma ponad pół godziny opóźnienia lub więcej. Program ten nie obejmuje wszystkich połączeń – poinformowały w poniedziałek, Norweskie Koleje Państwowe (Norges Statsbaner) NSB.

Wyjątkiem są trasy: Oslo-Bergen, Kristiansand, Stavanger, Trondheim i Trondheim - Bodø, gdzie klienci dostaną 50% zwrotu ceny biletu, w przypadku opóźnień przekraczających godzinę

Jest to reakcja na oferowaną w zeszłym tygodniu przez NSB, ośmio - koronową rekompensatę za opóźnienia pociągów, od jednej do dwóch godzin. Niestety nikt nie zgodził się na tak mało zadowalającą propozycję.

Myślę, że dla każdego z nas 8 koron nie byłoby satysfakcjonującym odszkodowaniem. Wysłuchaliśmy klientów i zapytaliśmy NSB o przemyślenie sprawy jeszcze raz, "powiedziała dyrektor wydziału, Rzecznika Praw Konsumentów w Norwegii - Gry Nergård. „Sądzę, że otrzymaliśmy satysfakcjonującą odpowiedź„– dodaje Nergård

W poniedziałkowym oświadczeniu NSB poinformowało, że od 1 lutego klienci, których pociąg będzie miał 30 – minutowe opóźnienie lub więcej, otrzymają 50 % ceny biletu z powrotem.

"Dla nas ważne jest, by pociągi jeździły, tak jak powinny. Nie chcemy słuchać klientów, którzy skarżą się, że nieotrzymali tego, za co płacą. Dlatego jesteśmy zadowoleni z wprowadzenia tego systemu, który jest o wiele lepszy niż proponuje UE, "- powiedział prezes zarządu w NSB, Einar Enger.

Powinieneś wiedzieć o nowych zasadach zwrotu kosztów:

Na wszystkich trasach (poza wymienionymi powyżej) możesz ubiegać się o 50 procent odszkodowania, jeżeli pociągi mają więcej niż 30 minut opóźnienia.

Jeśli masz bilet okresowy należy ci się również rekompensata, wypłacana na podstawie tego samego przepisu ale dzieli się przez liczbę dni, w czasie ważności biletu.

Aby uzyskać rekompensatę musisz skontaktować się z NSB's ServiceCenter.

 NSBNorweskie Koleje Państwowe (Norges Statsbaner) enter

❤️ 0
😂 0
😢 0
😠 0
😮 0
Gość
Wyślij


Raport Norwegia

Twoje centrum aktualności i najnowszych wiadomości z Norwegii. Publikujemy dziesiątki informacji dziennie, abyś był zawsze na bieżąco. W jednym miejscu znajdziesz kluczowe informacje: od alertów pogodowych i sytuacji na drogach, przez doniesienia z rynku pracy, po najważniejsze wydarzenia z Oslo, Bergen, Stavanger i wszystkich regionów Norwegii.

Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok