Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

projektowanie konstrukcji/ MOSTY - Norwegia

Czytali temat:
M Zygmunt Odin Paweł Jurkiewicz (2274 niezalogowanych)
3 Posty
Wojciech Wieczorek
(BridgeEngineer)
Wiking
Witam wszystkich serdecznie!
Mam nadzieję, ze nie powtarzam tematu, starałem, sie przejrzec forum Jestem studentem 5 roku budownictwa w języku angielskim i od zawsze marzyła mi się praca w Norwegii w zawodzie. Jako, że jezyk angielski znam biegle (razem z jezykiem technicznym), mam nadzieję, że znalezienie pracy bedzie ciut łatwiejsze. Od prawie roku pracuję jako projektant mostowy, wiec do czau wyjazdu, ktory planuję na przyszle wakacje (bede już wtedy Master of Science )), bede mial juz jakies "wstepne" doswiadczenie. Czy ktoś bylby w stanie doradzić mi w jaki konkretny sposób powinienem zaczac poszukiwania pracy? Moge zajmowac sie PROJEKTOWANIEM, oraz WYKONAWSTWEM w branży MOSTOWEJ, lecz jezeli bedzie taka mozliwosc chetnie zajme się też zwykłymi konstrukcjami. Slyszalem, ze ze wzgledu na duza ilosc mostow w Norwegii zawod inzyniera mostowego jest wysoko ceniony i poszukiwany.
PRAWDA TO, CZY KTOŚ MNIE ZROBIŁ W KONIA ?
Ostatnie pytanie i już więcej nie męcze- czy na chama mam się uczyć norweskiego, czy biegly ang mi wystarczy?
Mam nadzieję, że opisałem wszystko w miare jasno, z góry dzięki za odpowiedz!
Pozdrawiam, Wojtek.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
360 Postów

(KonkoN)
Stały Bywalec
zadaj sobie pytanie: w jakim języku mówi się w Norwegii ? mam nadzieję że odpowiedz nasuwa się sama, co do samej pracy przekonasz się na miejscu albo poszukaj jakiś większych firm które się tym zajmują w Norwegii i tam zadzwoń lub wyślij maila i konkretnie opisz co umiesz co możesz zaoferować a jakie są oczekiwania
Zgłoś wpis
Odpowiedz   Cytuj
883 Posty
full casco
(fullcasco)
Maniak