Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

11
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Czytali temat:
MonikaM2 (2029 niezalogowanych)
76 Postów
Dan M
(DaM86)
Początkujący
Do szukania pracy polecam zalozyc profil na linkedin ,mi sie udalo moze i wam sie uda...
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
81 Postów
Kamila ...
(kamila00)
Początkujący
jestem technikiem agrobiznesu. ale po za sprzataniem czy opieka nad dziećmi to nie licze zebym tutaj cos innego dostała bez jezyka teraz zaczełam sie uczyc norweskiego ale nawet ciężko o sprzatanie
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
81 Postów
Kamila ...
(kamila00)
Początkujący
tępa to ty jesteś jak nie potrafisz pomagac to sie nie udzielaj jak nie masz nic konkretnego do powiedzenia
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post
Marcin Troczyński
(MarcinTroczynski)
Wiking
Witam. Mam takie pytanie gdzie trzeba się zgłosić aby dostać tą upragnioną pracę w Norwegii Narazie pracuje w naszej nieszczesnej Polsce i ledwo wiarze koniec z koncem... Polecicie jakies strony moga byc po norwesku czy angielsku . ( Kierowca C+E ,przewóz rzeczy,karta kierowcy -bez doświadczenia,uprawnienia na wozki widłowe z certyfikatem miedzy narodowym, doświadczenie w pracy na produkcji, angielski komunikatywny)|
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
11 Postów
Sławek K
(slawek1978)
Wiking
Zgodzę sie z początkiem wątku odnośnie ISS.

Faktycznie potrzebny jest norweski ale tylko w stopniu "KALI BYC" , "KALI MIEC"
A dlaczego potrzebny jest norweski.
To bardzo proste .... musisz umieć porozumiewać się ze współpracownikami oraz przełożonymi ..

...
...
...

he he ... no właśnie, a tutaj angielski tobie nie pomoże bo co 3 osoba nie mowi
w jezyku angielskim bo to Irańczyk, Irakijczyk, Albańczyk itd., który dostał azyl