Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Chetnie zaopiekuje sie Twoje pociecha! Rogaland - Norwegia

Czytali temat:
Roksana Misiowiec Orzechos (819 niezalogowanych)
9 Postów
Roksana Misiowiec
(RoksanaMisiowiec)
Wiking
Witam, Mam 23 lata, jestem po studiach dwóch kierunków. Przyjechałam wraz z rocznym synkiem do męża który ma w Norwegii pracę stałą. Chętnie zaopiekuję się Waszą pociechą bądź pociechami Mieszkamy w Kåsen- Bryne. Jestem osobą dyspozycyjną, cały tydzień, weekendy również. Jeśli chciałbyś/ łabyś poznać i porozmawiać osobiście odnośnie kwestii opieki nad Waszymi dziećmi, proszę o kontakt. roksana.misiowiec@wp.pl na bierząco sprawdzam pocztę. W Anglii posiadałam własną działalość Babysitter przez okres 3 lat. Pozdrawiam serdecznie
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
476 Postów
zdzi ra
(zdzira)
Wyjadacz
Osz kurwa!
Troche mi zaiponowalas!!

23 lata:

- dwa kierunki studiow
- wlasna (trzyletnia!) dzialalnosc w jukej
- dyspozycyjna przez 24/7 pomino rocznego dziecka

...cyborg?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
9 Postów
Roksana Misiowiec
(RoksanaMisiowiec)
Wiking
Witam, zazwyczaj nie odpowiadam na tak inteligentne posty, ale postanowilam, rozwiac Twoja ciekawosc