Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

6
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Szukam Pracy w Hedmark - Norwegia

Czytali temat:
(517 niezalogowanych)
6 Postów
Dawid Szczepanik
(DawidSzczepanik)
Wiking
Witam serdecznie mam na imię Dawid mam 23 lata, mieszkam w Norwegii w Elverum, z wykształcenia jestem: Kelnerem, pracowałem także jako Barman w Polskich hotelach i restauracjach. Teraz szukam jakiejkolwiek pracy w Hedemark bądź Oslo i okolicach. Nie boje się pracy fizycznej, posiadam uprawnienia na wózki widłowe; elektryczne, spalinowe i wysokiego składowania. Posiadam prawo jazdy kat. A i B, mam doświadczenie w kierowaniu autami dostawczymi np: Opel Vivaro, Fiat Ducato. Będę wdzięczny za każda pomoc. Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
6 Postów
Dawid Szczepanik
(DawidSzczepanik)
Wiking
E-MAIL : dawid.elverum23@wp.pl
tel: 96858320
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
DawidSzczepanik napisał:
... z wykształcenia jestem: Kelnerem, pracowałem także jako Barman w Polskich hotelach i restauracjach. Teraz szukam jakiejkolwiek pracy w Hedemark bądź Oslo i okolicach. Nie boje się pracy fizycznej, posiadam uprawnienia na wózki widłowe; elektryczne, spalinowe i wysokiego składowania. Posiadam prawo jazdy kat. A i B, mam doświadczenie w kierowaniu autami dostawczymi np: Opel Vivaro, Fiat Ducato. Będę wdzięczny za każda pomoc. Pozdrawiam
A do czego Kelnerowi i Barmanowi potrzebne są uprawnienia na Wózki widłowe , takie jakie posiadasz !? .
---
Czyżby teraz klientowi , dania trzeba było dostarczać ciągnikiem do stołu ? .
---
Gdybyś napisał iż jako Kelner i Barman , poza zwykła szkołą zawodową ,masz Inne Kursy Kwalifikacyjne , podnoszące twój poziom perfekcji zawodowej , to było by super ...!!! .
---