Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Rozlicz podatek za 2023

młoda studentka szuka pracy :) - Norwegia

Czytali temat:
Krzysztof Suwada (854 niezalogowanych)
6 Postów
Anna bbbbb
(Fiura)
Wiking
Cześć
Jestem studentka 2 roku Farmacji w Krakowie i bardzo poszukuje pracy na wakacje . Mogę zajmować się zarówno dziećmi jak i osobami starszymi ze względu na to ze posiadam wykształcenie medyczne (ukończyłam kurs pierwszej pomocy) , znam język Angielski w stopniu komunikatywnym wiec mogę pracować w restauracji czy hotelu . Sprzątam, gotuje wszystko co niezbędne jestem w stanie robić . Jestem wolna od lipca do połowy września wiec jeżeli ktoś z was albo z waszego otoczenie słyszałby o jakiejś ofercie pracy to byłabym wdzięczna o poinformowanie i jakieś dodatkowe informacje ! Dodatkowym ułatwieniem powinno być to że w Norwegii mieszka mój tata wiec w łatwiejszy sposób rozwiązałabym problem z zakwaterowaniem .

proszę o kontakt przez e-mail i bardzo serdecznie dziękuje i proszę o pomoc

Pozdrawiam
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 2  
Odpowiedz   Cytuj
4104 Posty
Yatsek :)
(Yatsek)
Maniak
Fiura napisał:
znam język Angielski w stopniu komunikatywnym wiec mogę pracować w restauracji czy hotelu
komunikatywnie??? Kali chcec, Kali jesc??
do knajpy??? i tak na slowo honoru bez fotki kiedy to tyle fajnych Szwedek z ojczystym skandynawskim jezykiem do Norwegii przyjezdza???? hmmmm

zejdz na ziemie....
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
98 Postów
Kasia M
(Kasia M)
Początkujący
Witaj,

Nie wiem, czy Ci tym pomogę, ale zawsze warto przejrzeć:
www.finn.no/finn/job/parttime/result

Może znajdziesz coś dla siebie.
Jeśli nie znasz norweskiego, możesz skorzystać z tłumacza:
translate.google.pl/

Powodzenia!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
26 Postów
Piotr ptyś
(okap.pl)
Wiking