Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

• Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Polskie auto po roku pracy - Norwegia

Czytali temat:
Grzybek96 (1027 niezalogowanych)
33 Posty
Łukasz Gąbka
(U.B.I.)
Nowicjusz
Witam! Jestem nowicjuszem w norwegi chciałbym sie dowiedzieć czegoś wiecej na temat możliwości jazdy autem na polskich tablicach rejestracyjnych po upływie roku pracy. Słyszałem rózne wersje które nie maja reguły na to czy ktoś jest stanu wolnego lub posiada rodzinę w pl. Jest może ktoś kto uzyskal takie pozwolenie i może mnie nakierować jak wejść w posiadanie takiego pozwolenia??
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
33 Posty
Łukasz Gąbka
(U.B.I.)
Nowicjusz
Dzięki
Zapoznawałem się wcześniej z tymi informacjami, jednak zastanawia mnie dlaczego po złożeniu wniosku są tak różne odpowiedzi, często nie określające konkretnie czy można czy nie. Mimo określonych reguł mimo identycznych sytuacji jedni dostają inni nie...
Będę próbował może się uda
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2929 Postów
markus d
(Andre ved mark)
Maniak
napewno będziesz wielki i toll niech się wali ( wielu tak robi nawet przaz kilka lat ) ..... w razie porażki będziesz miał tylko trochę żalu za kasiurą no i do tych co nie powiedziali ..NIE JEDŻ !
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
1444 Posty

(Anna82)
Maniak