Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

• Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Pilnie potrzebuję pracy w Stavanger. - Norwegia

Czytali temat:
Grzegorz knapowicz Madziaxxx (1783 niezalogowanych)
18 Postów
Marta Szarek
(martaszar66)
Wiking
Poszukuję pracy w Stavanger. Nie znam języka norweskiego ale płynie mówię po angielsku gdyż jestem nauczycielem angielskiego. Poszukuję w zasadzie jakiejkolwiek pracy. Mogę opiekować się dziećmi, uczyć, opiekować się osobami starszymi (jestem również fizjoterapeutką), mogę pracować w różnych branżach. Piszę trochę wcześniej gdyż szukam pracy od końca stycznia ale wiem że znalezienie pracy bez norweskiego praktycznie graniczy z cudem.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:8  
Odpowiedz   Cytuj
512 Posty
ania s
(ania_s)
Wyjadacz
mozesz isc do adecco
www.adecco.no/OmAdecco/Pages/BranchLocator.aspx
praca na kantynach, przedszkolach, sprzatania - nie jest to praca marzen ale na poczatek moze byc

szkola miedzynarodowa, moze potrzebuja nauczycieli angielskiego
www.isstavanger.no/about/employment.htm

sa tez przedszkola miedzynarodowe, jak jestes nauczycielem angielskiego to mysle ze da rade

moze w szpitalu przy fizykoterapii?
powodzenia
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-7  
Odpowiedz   Cytuj
55 Postów
Nowicjusz
2 w 1 ?? fizoterapia i nauczycielka angielskiego ?? czyli skoczylas 2 kierunki studiow ??
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
401 Postów

(gama28)
Wyjadacz