Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Inżynier konstruktor CAD - praca w Praca w Norwegi - Norwegia

Czytali temat:
Mariusz Sztelmach Grzegorz Madej Marcin _ Karol Pawlikowski (8541 niezalogowanych)
4 Posty
Mariusz M
(ooomuniekooo)
Wiking
Witam serdecznie.

W najbliższych miesiącach planuję przeprowadzkę do Norwegii na stałe.
Obecnie od dwóch lat pracuję jako konstruktor technolog - głownie projektowanie 3D.(Solidworks)
Czy ktoś pracuje na podobnym stanowisku i mógłby coś doradzić w jaki sposób znaleźć pracę w zawodzie w Norwegii ??

W internecie można znaleźć sporo takich ofert pracy ale nie wiem czy warto dalej wysyłać CV skoro mieszkam w Polsce, czy lepiej zorganizować jakąś pracę żeby się zahaczyć i przeżyć a na miejscu próbować chodzić na rozmowy?

Będę wdzięczny za jakiekolwiek porady lub kontakt w tym temacie.

Łukasz.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
68 Postów

(Unnskyld)
Początkujący
Jesli jakas firma bedzie toba zainteresowana to poprosi cie na interview i oplaci twoj przelot i pobyt w Norge.
Tak tutaj jest jesli jestes specjalista.

Do wielu firm nie dostaniesz sie po prostu ze wzgledu na recepcje, ktora jest poinformowana o spotkaniach. Na recepcji tez musisz podac dane osoby kontaktowej (czesto rejestracja wejscia na touch-panelu) i ta osoba odbiera cie z recepcji. Jesli nie znasz nikogo to nie wejdziesz do firmy.

Do malych firm drucik mozesz probowac wejsc i rozmawiac jednakze inzynierowie zazwyczaj wysylaja CV, ewentualnie potem dzwonia i oczekuja na interview.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:1  
Odpowiedz   Cytuj
670 Postów
Dorota K..
(Jasna)
Wyjadacz