Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

5
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

Czytali temat:
Łukasz Brzeziński Dominika S Krzysztof Piwinski ON Tamten (1754 niezalogowanych)
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
kingakulesza napisał:
Jestem studentką trzeciego roku na Uniwersytecie Warszawskim
Chcę wiedzieć czemu Polacy w tak ogromnym stopniu wyjeżdżają z Polski.
Jest to dla mnie bardzo ważne.

a ja chcę wiedzieć
czemu najlepsza z polskich uczelni wyższych
w postaci UW
jest plasowana w okolicach pięćsetnego miejsca na świecie?
Zgłoś wpis
Oceń wpis: -1  
Odpowiedz   Cytuj
159 Postów

(pluto20)
Stały Bywalec
Prosze
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
8929 Postów
Maniak
jasta102 napisał:
a ja chcę wiedzieć
czemu najlepsza z polskich uczelni wyższych
w postaci UW
jest plasowana w okolicach pięćsetnego miejsca na świecie?

ŻADEN problem ,wejdź na tą stronę z ankietą i tam jest taka zakładka do rejestracji Ankiet .
Załóż sobie Konto , stwórz własne pytania i puść w obieg .
---
Jeżeli ta ankietę , ogłosisz w Odpowiednim Środowisku , to odpowiedzi mogą być wiarygodne i całkiem zadowalające ...
Zgłoś wpis
Oceń wpis: 1  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
Gabriel napisał:
jasta102 napisał:
a ja chcę wiedzieć
czemu najlepsza z polskich uczelni wyższych
w postaci UW
jest plasowana w okolicach pięćsetnego miejsca na świecie?

ŻADEN problem ,wejdź na tą stronę z ankietą i tam jest taka zakładka do rejestracji Ankiet .
Załóż sobie Konto , stwórz własne pytania i puść w obieg .
---
Jeżeli ta ankietę , ogłosisz w Odpowiednim Środowisku , to odpowiedzi mogą być wiarygodne i całkiem zadowalające ...

a to ło to czemuś łominoł
kingakulesza napisał:
Jestem studentką trzeciego roku na Uniwersytecie Warszawskim