Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
Arni -------- (893 niezalogowanych)
8 Postów
Dawid Niklas
(poszkodowany2012)
Wiking
Ja tutaj nie pytam kto ma winę a kto nie ma winy, fakt jest taki że wielu polaków w Norwegii jest nieświadomych za co można stracić tutaj prawo jazdy, i tylko i wyłącznie w całej Europie to za nieoskrobane szyby biorą chyba tutaj. Nie jestem kierowcą zawodowym, a po norwegii zamierzam jeździć na polskim prawku a nie norweskim, nie będę głupi i się podstawiał że jak przekroczę prędkość to wezmą mi prawko na 3 lata, a tak jak wezmą polskie prawko, to w polsce mi wydadzą nowe, jak wyjaśnię za co zostało zatrzymane, bo w polsce takie restrykcje nie obowiązują, a gdybym miał norweskie i oddał polskie to dupa blada jak to mówią.

A ja się tutaj nie pytam was o to czemu ja nie oskrobałem szyby bo nie jesteście nic lepsi w tym co robicie, a osądzać od razu po tym kto ma jakie kategorie i jakie rzeczy robi to do was nie należy.
Pozatym zrobiłem błąd wcześniej, wzięli mi prawko za nieoskrobanie całej przedniej szyby (chodziło mi o to że szyba było oskrobana, ale tak w 25 % (kwadrat wielkości 20x20 cm) co jak dla mnie zapewniało dostateczną widoczność, pozatym reszta by odtajała po 3 minutach). Ale oni mają jako jedyni pojebane prawo i ukarali mnie mandatem 3000 NOK i zawieszone prawko na 3 miechy.