Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pomysły na wakacje w Stavanger - Norwegia

Czytali temat:
(516 niezalogowanych)
2 Posty
Tomek Podolak
(tomepodolak11)
Wiking
Witam. Jestem studentem filologii angielskiej i najbliższe wakacje planuję spędzić u rodziny w Stavanger. Chciałbym podjąć się jakiejkolwiek pracy. Mam Fce i Cae z angielskiego, od 7 miesięcy uczę się intensywnie niemieckiego- jestem w stanie bez problemu dogadać się w tym języku. Poza tym od dwóch miesięcy uczę się w lokalnym warsztacie spawać tigiem 141, do wakacji planuję zrobić uprawnienia. Moje pytania są następujące: czy mogę liczyć na zatrudnienie w zawodzie spawacza na okres 3 miesięcy bez formalnego doświadczenia? Jak zabrać się do szukania pracy jak będę już w Norwegii? Czy sprzedawanie truskawek door-to-door jest legalne w Norwegii? Jeśli nic nie znajdę to myślałem o tym. Proszę o wskazówki Tomek
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-3  
Odpowiedz   Cytuj
128 Postów
Ola Kowalczyk
(ola22312)
Stały Bywalec
Witam.
A co z rodzina?
Czy nie mozesz liczyc na ich pomoc ?
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-2  
Odpowiedz   Cytuj
2 Posty
Tomek Podolak
(tomepodolak11)
Wiking
Witam. Czy rodzina jest mi w stanie pomóc? Najpierw pojechali do Londynu a potem do Norwegii. Byłem w Londynie i chętnie bym pojechał jeszcze raz gdybym miał do kogo, z tym że oni nawet angielskiego nie znają, przedszkole dla dziecka ja im oganiałem i w Londynie i w Stavanger. Więc gdyby byli mi w stanie pomóc to nie zakładał bym tego tematu na forum.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:2  
Odpowiedz   Cytuj
2235 Postów
Anders B
(AndersB)
Maniak
tomepodolak11 napisał: