Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Zwrot pieniędzy za taksówkę w wypadku nagłych problemów z transportem

Od 1 lutego na terenie Oslo i Akershus firma Ruter wprowadziła nowe zasady i gwarancje dla osób podróżujących ich środkami transportu. Od wczoraj klienci dostają zwrot pieniędzy wydanych na taksówki, jeśli ich autobus ma więcej niż 20 minut spóźnienia.

Od wczoraj obowiązują nowe gwarancje firmy Ruter. Zwroty pieniędzy za taksówkę obowiązują również na terenie Akershus. Dotyczy to problemów w funkcjonowaniu wszystkich pojazdów ze znakiem Rutera, to jest autobusów, tramwajów, łodzi, promów oraz metra. Gwarancje dla podróżnych nie dotyczą funkcjonowania Norweskich Kolei Państwowych (NSB).

Jeśli któryś z wyżej wymienionych pojazdów spóźnił się więcej niż 20 minut i z tego powodu klient postanowił skorzystać z taksówki, Ruter pokryje jego rachunek. Nie może on jednak wynosić więcej niż 500 koron.

Zwrotów kosztów można się domagać w następujących wypadkach:

  1. Jeśli nastąpiło opóźnienie lub zmiana nie zapowiedziane wcześniej w rozkładzie
  2. Pojawił się problem, o którym podróżni nie byli wcześniej poinformowani
  3. Kiedy winę za zmiany i opóźnienia ponosi Ruter.
Gość
Wyślij


Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok