
94% dyrektorów i szefów firm życzyłoby sobie, by wszystkie publiczne formularze były dostępne w formie elektronicznej w Altinnie.
Podczas dorocznej ankiety wśród 2 000 dyrektorów administracyjnych – użytkowników portalu Altinn.no, 75% zadeklarowało, że problemy z systemem nie miały dla nich większego znaczenia. 65% oświadczyło, że nie straciło z tego powodu zaufania do Altinna, podczas gdy 29% przyznało, iż owszem, wpadki w zakresie ochrony danych sprawiły, że ich zaufanie do rozwiązania spadło.
- Oczywiście cieszymy się, że Altinn wciąż cieszy się dużym zaufaniem wśród przedsiębiorców, ale nie znaczy to, że nie widzimy własnych niedoskonałości i wyzwań, które przed nami stoją. Badania pokazały w końcu też, że nasza opinia nieco się pogorszyła – mówi szefowa Altinna, Kjersti Lauritzen, i zapewnia: - Tej jesieni cały system przejdzie solidny upgrade. Musimy pokazać, że również w przyszłości będziemy godni zaufania.
Osoby biorące udział w ankiecie faktycznie okazały mniejszy entuzjazm dla rozwiązania, niż to miało miejsce rok, czy dwa lata temu, zarówno jak chodzi o kwestie ogólne, jak i o stabilność systemu, bezpieczeństwo i łatwość w obsłudze. 83% liderów biznesu przyznało, że dzięki korzystaniu z portalu Altinn ich firmy oszczędzają czas, ale ilość tego oszczędzonego czasu jest praktycznie jednakowa już od trzech lat.
GARŚĆ FAKTÓW O SYSTEMIE ALTINN |
|
Źródło: Brønnøysundregistrene

To może Cię zainteresować