Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Czytelnia

Reklama dźwignią... tolerancji

zosia@mojanorwegia.pl/ZosiaMN

26 stycznia 2014 07:48

Udostępnij
na Facebooku
Reklama dźwignią... tolerancji


Związek Osób Niewidomych i Niedowidzących cieszy się międzynarodowym zainteresowaniem po wyemitowaniu swojego filmu reklamowego „Mogło być gorzej".




Reklama, która została przygotowana z okazji międzynarodowego dnia psa-przewodnika w kwietniu zeszłego roku, została opublikowania na wielu zagranicznych stronach internetowych i obejrzało ją ponad 300 000 osób na Youtube.

- Otrzymaliśmy wiele pytań od kolegów z organizacji w innych krajach i także prośby o wysłanie reklamy na niemieckie kanały telewizyjne, opowiada szef informacji Norweskiego Związku Osób Niewidomych, Kristin Ruud.

W Norwegii film reklamowy, który jest dziełem współpracy między Związkiem Osób Niewidomych i biurem reklamowym Try, został wyemitowany w TV2.




Zaskakujący sukces


- Byliśmy zaskoczeni, kiedy zaczęło napływać tyle wiadomości. Uważamy, że to cudowne i bardzo się z tego cieszymy, mówi Ruud.

Wideo zostało nakręcone, po tym jak Związek Osób Niewidomych zaczął otrzymywać wiadomości od posiadaczy psów-przewodników, że często odmawiano im wejścia z psem do restauracji, sklepów, centrów handlowych, hoteli i taksówek.

Aby wypromować ważne przesłanie na wideo, użyto środka, który powinien przypaść do gustu wszystkim - humoru.

- Często czujemy, że poruszamy się po bardzo grząskim gruncie, ale osobiście uważamy, że udało nam się pozostać po „dobrej stronie". Wskazują na to reakcje. Filmy, takie jak ten, dobrze komunikują się z ludźmi, i dają nam zupełnie inną możliwość komunikacji z publicznością.

Wspaniale jest widzieć jak ważne tematy interesują ludzi. A ciężko taki efekt przewidzieć.


It could have been worse
youtube.com



Poważny temat


Celem reklamy jest ukazanie, że psa-przewodnika nie dotyczą przepisy higieny i dlatego ma prawo iść wszędzie tam, gdzie klient zechce wejść.

- To temat poważny i ważny. Po tym wideo odezwali się do nas właściciele psów-przewodników i mówili, że sytuacja się polepszyła, chociaż nadal nie jest dość dobra. Psy-przewodniki są dobrze wytresowane, zachowują się spokojnie i prawie ich nie zauważasz. Więc to nie powinno być problemem - mówi Ruud.


Ruud pochwały kieruje do biura reklamowego za pomysł realizacji filmu i nie wyklucza takich akcji reklamowych w przyszłości.




Źródło: dagbladet.no




Reklama
Gość
Wyślij


Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok