Czytelnia
Oto jak Telenor odpowiedział swojemu klientowi na prośbę o pomoc...
4

Espen Erikstad z Bodø, skontaktował się z Telenor Norge przez ich profil na portalu społecznościowym ponieważ chciał uzyskać kilka kopii rachunków za telefon z 2013 roku. Internetowa rozmowa przekształciła się w dość osobliwy dialog.
Cała historia zaczęła się w pewien piątkowy wieczór, kiedy to zdenerwowany klient napisał post na Facebook'u Telenoru, gdzie opisywał swoje trudności z kontaktem telefonicznym z konsultantami tej firmy. Po kilku minutach dołączył do swojego postu jeszcze wykonany na komputerze rysunek płaczącego człowieka.
Wieczorem uzyskał odpowiedź, że przedstawiciele nie mieli okazji oddzwonić, ale oczywiście pomogą Erikstadowi w uzyskaniu kopi rachunków przez internet. Poprosili o dane osobowe oraz o informacje dotyczące rodzaju abonamentu użytkownika.
- To wszystko zaczęło się dosyć oschle. Wtedy zacząłem widzieć, że inni ludzie reagują na swoje problemy z jeszcze większą frustracją. Chciałem podejść do sytuacji z humorem - mówi Espen Erikstad.
Erikstad znalazł w internecie stronę z generatorem obrazków, na której można stworzyć własne tytuły na znanych internautom obrazkach (tzw. memach). Wybrał popularną postać z amerykańskiego serialu animowanego „Futurama", po czym dodał podpis, który brzmiał : „no to teraz czekanie..."

Telenor podchwycił zabawę i odpowiedział tym samym memem z napisem: „Nie jestem pewien czy jest niecierpliwy czy tylko żartuje".

- Bardzo mnie to rozbawiło, nie spodziewałem się takiej reakcji ze strony Telenoru - mówi Espen Erikstad.
Klient odpowiedział obrazkiem z nowym tekstem: „Nie jestem pewien czy znowu powinienem odpowiedzieć obrazkiem, czy po prostu sobie odpuścić."
Na co Telenor: „Nie jestem pewien czy powinienem odpowiedzieć nowym obrazkiem, czy pracować dalej."
Natomiast Erikstad wkleił wtedy obrazek przedstawiający Morfeusza, bohatera filmu Matrix: „A co jeśli bym Ci powiedział, że właśnie po to jest Facebook?"

Wyraźnie zadowolony z odpowiedzi klienta, Telenor zalączył obrazek z napisem: „Moja praca jest wspaniała".
Link z dialogiem między Erikstadem i Telenorem rozszedł się po sieci błyskawicznie.
Źródło: nordlys.no
źródło zdjęć: Facebook Telenor Norge
Reklama
To może Cię zainteresować
6
19-01-2014 13:32
2
0
Zgłoś
19-01-2014 07:52
0
-1
Zgłoś
18-01-2014 23:44
0
-2
Zgłoś
18-01-2014 20:49
0
0
Zgłoś