Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytelnia

Oto jak Telenor odpowiedział swojemu klientowi na prośbę o pomoc...

agnieszka.kujawa@mojanorwegia.pl

18 stycznia 2014 07:21

Udostępnij
na Facebooku
4
Oto jak Telenor odpowiedział swojemu klientowi na prośbę o pomoc...


Espen Erikstad z Bodø, skontaktował się z Telenor Norge przez ich profil na portalu społecznościowym ponieważ chciał uzyskać kilka kopii rachunków za telefon z 2013 roku. Internetowa rozmowa przekształciła się w dość osobliwy dialog.






Cała historia zaczęła się w pewien piątkowy wieczór, kiedy to zdenerwowany klient napisał post na Facebook'u Telenoru, gdzie opisywał swoje trudności z kontaktem telefonicznym z konsultantami tej firmy. Po kilku minutach dołączył do swojego postu jeszcze wykonany na komputerze rysunek płaczącego człowieka.

Wieczorem uzyskał odpowiedź, że przedstawiciele nie mieli okazji oddzwonić, ale oczywiście pomogą Erikstadowi w uzyskaniu kopi rachunków przez internet. Poprosili o dane osobowe oraz o informacje dotyczące rodzaju abonamentu użytkownika.

- To wszystko zaczęło się dosyć oschle. Wtedy zacząłem widzieć, że inni ludzie reagują na swoje problemy z jeszcze większą frustracją. Chciałem podejść do sytuacji z humorem - mówi Espen Erikstad.

Erikstad znalazł w internecie stronę z generatorem obrazków, na której można stworzyć własne tytuły na znanych internautom obrazkach (tzw. memach). Wybrał popularną postać z amerykańskiego serialu animowanego „Futurama", po czym dodał podpis, który brzmiał : „no to teraz czekanie..."

rozmowa z Telenor


Telenor podchwycił zabawę i odpowiedział tym samym memem z napisem: „Nie jestem pewien czy jest niecierpliwy czy tylko żartuje".

rozmowa z Telenor


- Bardzo mnie to rozbawiło, nie spodziewałem się takiej reakcji ze strony Telenoru - mówi Espen Erikstad.

Klient odpowiedział obrazkiem z nowym tekstem: „Nie jestem pewien czy znowu powinienem odpowiedzieć obrazkiem, czy po prostu sobie odpuścić."

Na co Telenor: „Nie jestem pewien czy powinienem odpowiedzieć nowym obrazkiem, czy pracować dalej."

Natomiast Erikstad wkleił wtedy obrazek przedstawiający Morfeusza, bohatera filmu Matrix: A co jeśli bym Ci powiedział, że właśnie po to jest Facebook?"


rozmowa z Telenor


Wyraźnie zadowolony z odpowiedzi klienta, Telenor zalączył obrazek z napisem: „Moja praca jest wspaniała".

Link z dialogiem między Erikstadem i Telenorem rozszedł się po sieci błyskawicznie.



Źródło: nordlys.no
źródło zdjęć: Facebook Telenor Norge





Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych


Kuba Buba

19-01-2014 13:32

Chłodna historia, brat

55555555 55555555

19-01-2014 07:52

Hardi napisał:
podoba mi się spokój i luzactwo u Norwegów, ale zaczyna to być wyjątkowo irytujące gdy chce się coś załatwić, fajne, że mają głęboko gdzieś jak kto się ubiera itd. ale już nie fajnie, że zazwyczaj mają również głęboko gdzieś petenta i klienta

"Największą zaletą Norwegów jest ze mają wszystko gdzieś... największą wadą Norwegów jest ze wszystko mają gdzieś"
Ale nadal servis w Norge jest lepszy niż w Polsce.

Brudny Harry

18-01-2014 23:44

podoba mi się spokój i luzactwo u Norwegów, ale zaczyna to być wyjątkowo irytujące gdy chce się coś załatwić, fajne, że mają głęboko gdzieś jak kto się ubiera itd. ale już nie fajnie, że zazwyczaj mają również głęboko gdzieś petenta i klienta

Przemek Przemko

18-01-2014 20:49

Znająć życie do tej pory czeka na te kopie rachunków,po prostu dostał kilka miłych obrazków i nr do konsultanta
Pozdrawiam

Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok