Pierwsze wyniki pokazują, iż ta forma sprzedaży spotkała sie z pozytywnym odbiorem przez klientów Polferries. Najwyższe zainteresowanie odnotowano wśród klientów szwedzkich, co nie budzi zaskoczenia, gdyż forma zakupów przez Internet jest bardzo popularna w tym kraju. Usługa równie przychylnie została przyjęta na rynku polskim oraz duńskim.
Prezes Polskiej Żeglugi Bałtyckiej SA Jan Warchoł uważa, "iż w takiej sytuacji można spodziewać się znacznie szybszego zwrotu z nakładów poniesionych na wprowadzenie nowego systemu sprzedaży on- line, zakładając, że sprzedaż będzie utrzymywała się na podobnym poziomie".
Polferries eksploatuje cztery promy: Pomerania, Wawel, Scandinavia oraz Baltivia obsługujące połączenia ze Skandynawią na liniach, ze Świnoujścia do Ystad i Kopenhagi oraz sezonowo do Rønne, a także z Gdańska do Nynäshamn.
Renata Gałan, www.polferries.pl
reklama | kup tutaj »
Raport Norwegia
Twoje centrum aktualności i najnowszych wiadomości z Norwegii. Publikujemy dziesiątki informacji dziennie, abyś był zawsze na bieżąco. W jednym miejscu znajdziesz kluczowe informacje: od alertów pogodowych i sytuacji na drogach, przez doniesienia z rynku pracy, po najważniejsze wydarzenia z Oslo, Bergen, Stavanger i wszystkich regionów Norwegii.