Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Nowa usługa sukcesem Polferries

21 kwietnia 2009 roku Polferries wprowadziło nową  usługę dla swoich klientów. Polski armator umożliwia  dokonywanie zakupu biletów promowych w systemie on-line(pod adresem: www.polferries.pl ). Pierwsze wyniki pokazują, iż ta forma sprzedaży spotkała sie z pozytywnym odbiorem przez klientów Polferries.  Najwyższe zainteresowanie  odnotowano wśród klientów  szwedzkich, co nie budzi zaskoczenia, gdyż forma zakupów przez Internet jest bardzo popularna w tym kraju. Usługa równie przychylnie została przyjęta na rynku polskim oraz duńskim.

Prezes Polskiej Żeglugi Bałtyckiej SA Jan Warchoł uważa, "iż w takiej sytuacji można spodziewać się znacznie szybszego zwrotu z nakładów poniesionych na wprowadzenie nowego systemu sprzedaży on- line, zakładając, że  sprzedaż będzie utrzymywała się na podobnym poziomie".

Polferries eksploatuje cztery promy:  Pomerania, Wawel, Scandinavia oraz Baltivia obsługujące połączenia ze Skandynawią  na liniach, ze Świnoujścia do Ystad i Kopenhagi oraz sezonowo  do Rønne,  a także z Gdańska do Nynäshamn.

Renata Gałan, www.polferries.pl
Reklama
Gość
Wyślij


Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok