Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
3
Klienci Telenoru dzwonili za darmo w miniony weekend

 
Siedziba główna Telenor w Fornebu,
Foto: wikipedia
Dziś w wielu spotach reklamowych firma telekomunikacyjna Telenor przeprasza swoich klientów za to, że w piątek sieć nie działała przez wiele godzin. Jednocześnie dyrektor administracyjny zapowiada, że wszelkie usługi komunikacyjne w zielonoświątkowy weekend były darmowe.

- Dobry zasięg i stabilność sieci na terenie całego kraju są kluczowe dla naszej firmy. Jeżeli zdarza się tak ogromny błąd, należy się rekompensata. Żaden z naszych klientów, prywatnych lub biznesowych, nie zapłaci za korzystanie z naszych usług w czasie weekendu zielonoświątkowego
– mówił Ragnar Kårhus z Telenor Norge.

Powodem do puszczania reklam zawierających przeprosiny dla klientów Telenoru jest piątkowa niedostępność sieci, w dniu kiedy w dodatku powódź dotknęła Østlandet. - Dlatego chcemy przeprosić. Przepraszamy każdego z osobna. Ciężko pracujemy nad tym, by nic podobnego nie zdarzyło się w przyszłości – dodawał dyrektor.

Świąteczny gratis

Rekompensatą dla użytkowników sieci jest brak opłat za usługi telekomunikacyjne w okresie od piątku, 10. czerwca, godziny 00:01 do poniedziałku, 13. czerwca godziny 23:59. Dotyczy to wszystkich połączeń krajowych i zagranicznych, sms-ów i mms-ów, innych usług telefonicznych oferowanych przez Telenor, jak i korzystania z internetu.

- Zawsze istnieje ryzyko, że coś będzie nie tak jak trzeba, ale to był największy błąd sieci od momentu jej założenia w 1993 roku. Za to właśnie przepraszamy najmocniej – mówił Kårhus.

Minister żąda wyjaśnień

Błąd Telenoru zaniepokoił przedstawicieli władz państwowych. Minister Sprawiedliwości Knut Storberger chce jeszcze w tym tygodniu otrzymać odpowiedzi i zapowiedź działań zapobiegawczych od firmy.

Telenor ma w czwartek dostarczyć raport na temat przyczyn błędów oraz środków zapobiegawczych na przyszłość do Post- og teletilsynet oraz Ministerstwa Transportu i Komunikacji (Samferdselsdepartementet).


Źródło: dagsavisen.no

Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych


magdalena szopinska

17-06-2011 17:21

swietnie bo dzisiaj lebara juz sie znowu wylaczyla

brzy dal

14-06-2011 20:54

...a

propos

czy moze masz cos gratis do zaproponowania - anusia ?

chetnie skorzystam (nawet dojade)

Anna Janiszewska

14-06-2011 20:52

Lebara też nie działała i nikt nic gratis nie proponuje!!!!!

Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok