3

Siedziba główna Telenor w Fornebu, Foto: wikipedia |
- Dobry zasięg i stabilność sieci na terenie całego kraju są kluczowe dla naszej firmy. Jeżeli zdarza się tak ogromny błąd, należy się rekompensata. Żaden z naszych klientów, prywatnych lub biznesowych, nie zapłaci za korzystanie z naszych usług w czasie weekendu zielonoświątkowego – mówił Ragnar Kårhus z Telenor Norge.
Powodem do puszczania reklam zawierających przeprosiny dla klientów Telenoru jest piątkowa niedostępność sieci, w dniu kiedy w dodatku powódź dotknęła Østlandet. - Dlatego chcemy przeprosić. Przepraszamy każdego z osobna. Ciężko pracujemy nad tym, by nic podobnego nie zdarzyło się w przyszłości – dodawał dyrektor.
Świąteczny gratis
Rekompensatą dla użytkowników sieci jest brak opłat za usługi telekomunikacyjne w okresie od piątku, 10. czerwca, godziny 00:01 do poniedziałku, 13. czerwca godziny 23:59. Dotyczy to wszystkich połączeń krajowych i zagranicznych, sms-ów i mms-ów, innych usług telefonicznych oferowanych przez Telenor, jak i korzystania z internetu.
- Zawsze istnieje ryzyko, że coś będzie nie tak jak trzeba, ale to był największy błąd sieci od momentu jej założenia w 1993 roku. Za to właśnie przepraszamy najmocniej – mówił Kårhus.
Minister żąda wyjaśnień
Błąd Telenoru zaniepokoił przedstawicieli władz państwowych. Minister Sprawiedliwości Knut Storberger chce jeszcze w tym tygodniu otrzymać odpowiedzi i zapowiedź działań zapobiegawczych od firmy.
Telenor ma w czwartek dostarczyć raport na temat przyczyn błędów oraz środków zapobiegawczych na przyszłość do Post- og teletilsynet oraz Ministerstwa Transportu i Komunikacji (Samferdselsdepartementet).
Źródło: dagsavisen.no
Reklama
To może Cię zainteresować
17-06-2011 17:21
1
0
Zgłoś
14-06-2011 20:54
1
0
Zgłoś
14-06-2011 20:52
1
0
Zgłoś