Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

18
Ciężarówka z Polski zablokowała drogę krajową 7

 
 foto: nrk.no
Ciężarówka z Polski zablokowała drogę krajową 7 na wysokości Eidfjord. Jest to obecnie główna arteria komunikacyjna między Oslo i Bergen. Pojazd zatrzymał się na barierce na skraju jezdni.


-Droga jest całkowicie zamknięta. Nie wiemy na jak długo – powiedziała osoba z dystryktu policyjnego Hordaland przed godziną siódmą.

Kierowca ciężarówki odniósł niewielkie obrażenia. Ciężarówka zderzyła się ze ścianą skalną, skręciła i zatrzymała się na barierce po drugiej stronie ulicy. O godzinie ósmej Idar Sangholt z Centrali Ruchu Drogowego meldował, że kolumna samochodów oczekujących na przejazd powiększa się na obu pasach:

-Droga jest obecnie zamknięta całkowicie, staramy się wyciągnąć ciężarówkę. Pojazd zatrzymał się na zakręcie, nie wiemy ile czasu zajmie usunięcie go z jezdni. Mamy nadzieję, że nie trzeba będzie przeładowywać całej zawartości przyczepy.

Sangholt poleca objazd przez Haukeli, obecnie policja kieruje ruchem na miejscu zdarzenia.

eidfjord.jpg
Eidfjord, riksvei 7, GoogleMaps

ciarwka_w_barierce.jpg


Źródło: nettavisen.no, nrk.no



Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych


marcin pawlak

31-08-2013 08:41

www.bt.no/nyheter/trafikk/Slik-gar-det-n...44.html#.UiGPHj8u3lx

bardzo ciekawy artykul tym razem norweg zawinil , a nie jeden z naszych. Stalem wczoraj w korku ponad 2 godz. aby dojechac do urzedu skarbowego .

aol aolczak

31-08-2013 01:28

W Norwegii normalny zestaw może ważyć do 52 ton, o co ci chodzi z tym przelatywaniem ? Nie bardzo rozumiem.

aol aolczak

31-08-2013 01:20

aol aolczak

31-08-2013 00:55

Akurat ci kierowcy w tej firmie to maja płacone od kilometra. No i takie są efekty. Siedzi taki kierowca sześć tygodni w aucie i tylko liczy, aby jak najwiecej kilometrów w tym czasie przejechać. Pomijając fakt, ze pracuje u Szweda na własnej działalności.
Żałosne.

aol aolczak

31-08-2013 00:54

Drogi w Norwegii bardzo mocno różnią się od dróg w pozostałej części Europy. Uważam ze dlatego rajdowcy z autostrad niemieckich itp. zle się tu czuja. Niestety Norwegia uczy pokory, bez znaczenia, czy zima, czy latem. Takie są reguły gry w tym państwie, a komu się nie podoba, to może jeździć na Hiszpanie. Proste.
Pozdrowienia dla wszystkich niezadowolonych !!!

Kuba Gras

29-08-2013 19:58

ZoDe piszesz ze kierowca powinien dostosowac predkosc do warunkow.. moze i masz racje ale przy jakosci norweskich drog trzebaby bylo jechac 40 km/h i wtedy kazdy by go wyzywal ze jedzie za wolno... pamietaj ze ciezarowka nie wazy 1500 kg a 40 ton wiec bardziej odczowa sie dziury jakdac wolno niz z predkoscia 80 km/h - wtedy przelatujesz nad nia i nie czujesz .... druga sprawa taka ze trzeba miec wyobraznie ...

Kuba Gras

29-08-2013 19:58

ZoDe piszesz ze kierowca powinien dostosowac predkosc do warunkow.. moze i masz racje ale przy jakosci norweskich drog trzebaby bylo jechac 40 km/h i wtedy kazdy by go wyzywal ze jedzie za wolno... pamietaj ze ciezarowka nie wazy 1500 kg a 40 ton wiec bardziej odczowa sie dziury jakdac wolno niz z predkoscia 80 km/h - wtedy przelatujesz nad nia i nie czujesz .... druga sprawa taka ze trzeba miec wyobraznie ...

Jacek Zabek

29-08-2013 11:45

Zawód jak każdy inny który niesie ryzyko dla otoczenia. Sam jestem kierowcą ciężarówki. Ruch uliczny czy ludzie w szpitalu czy inne tego typu zawody. Zakaz wykonywania zawodu na minimum 10 lat to podstawa dla pijanych w pracy. Tyle na temat pijaństwa w pracy z innymi ludźmi. Drogi tu zależą w dużej mierze od terenu i inne nie będą jak są. Co do nieuważnych kierowców, to jest ich może jak myślę około 20 procent. Niestety niektórzy ludzie nie tolerują spokojnej jazdy. Do tego stopnia że od początku jak zrobili prawko na osobówkę, to wciskali gaż do dechy i już nigdy nie przestali obojętne czym jeżdżą. Nikt nie robi żadnych badań psychologicznych, aby wykluczyć takich ludzi jako przyszłych kierowców na drogach publicznych. Powinni jeździć tylko na torach wyścigowych jak ich stać, bo inni kierowcy nie mogą przewidzieć ich wybryków na drodze i z tąd też bierze się wiele wypadków.

Jacek Zabek

29-08-2013 11:44

Zawód jak każdy inny który niesie ryzyko dla otoczenia. Sam jestem kierowcą ciężarówki. Ruch uliczny czy ludzie w szpitalu czy inne tego typu zawody. Zakaz wykonywania zawodu na minimum 10 lat to podstawa dla pijanych w pracy. Tyle na temat pijaństwa w pracy z innymi ludźmi. Drogi tu zależą w dużej mierze od terenu i inne nie będą jak są. Co do nieuważnych kierowców, to jest ich może jak myślę około 20 procent. Niestety niektórzy ludzie nie tolerują spokojnej jazdy. Do tego stopnia że od początku jak zrobili prawko na osobówkę, to wciskali gaż do dechy i już nigdy nie przestali obojętne czym jeżdżą. Nikt nie robi żadnych badań psychologicznych, aby wykluczyć takich ludzi jako przyszłych kierowców na drogach publicznych. Powinni jeździć tylko na torach wyścigowych jak ich stać, bo inni kierowcy nie mogą przewidzieć ich wybryków na drodze i z tąd też bierze się wiele wypadków.

Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok