Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

Pozostało jeszcze:

3
DNI

do zakończenia rozliczeń podatkowych w Norwegii

Rozlicz podatek

7
 Wizzair szaleje !

Od 21 maja 2009 r. Wizz Air wprowadza istotne zmiany zasad dotyczących bagażu:Łączny limit wagi wszystkich sztuk bagażu rejestrowanego zostaje zmniejszony z 20 kg do 15 kg dla wszystkich nowych rezerwacji.




Opłata za wagę nadbagażu pobierana na lotnisku od wszystkich klientów wzrośnie z 10 do 15 EUR za dodatkowy kilogram bagażu rejestrowanego.

Dla klientów, którzy dokonali rezerwacji przed 21 maja, limit wagi wynoszący 20 kg pozostanie niezmieniony.
Opłata za bagaż wynosi nadal 10 EUR za sztukę, jeżeli dokonywana jest na stronie wizzair.com lub telefonicznie, oraz 20 EUR za sztukę, jeżeli dokonywana jest na lotnisku.

Nowa opcja Wizz Air, tzw. „usługi dodatkowe”, umożliwia dodanie dodatkowych sztuk bagażu rejestrowanego oraz opłat za nadbagaż na stronie internetowej wizzair.com do dokonanej wcześniej rezerwacji. Opcja ta dostępna jest również telefonicznie. Można również dodać dodatkowe usługi związane z dokonaną wcześniej rezerwacją takie jak pierwszeństwo na pokładzie lub miejsce z dodatkową przestrzenią na nogi w cenie niższej niż na lotnisku. Do strony „usług dodatkowych” można uzyskać dostęp korzystając z opcji „zmień rezerwację” na stronie wizzair.com.

Wizz Air będzie również egzekwować bardziej rygorystyczne zasady dotyczące bagażu podręcznego na lotnisku.

Dzięki udostępnieniu przez Wizz Air nowej opcji „usługi dodatkowe” kupowanie dodatkowych usług związanych z wcześniejszą rezerwacją jest nie tylko łatwiejsze, ale także znacznie tańsze niż przy zakupie na lotnisku!
 

Źródło: Informacja prasowa

Foto:Wizzair.com

Reklama
Gość
Wyślij
Komentarze:
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najnowszych


Caroline Hmm

31-05-2009 21:24

grr.. great:/ No teraz czym.. bedziemy smigac??

Marek Domagala

24-05-2009 00:19

numerze z ich strony,ale przy następnym planowaniu wyjazdu,przeliczywszy cenę lotu i dojazdu ,znowu musiałem schować honor do kieszeni,zagryźć zęby i wybrać tych samych.......by nie płacić wielokrotności ceny w praktyce za to samo...oczywiście SAS to zupełnie inna klasa zachowania obsługi,ale cena przytłacza ...takie jest życie...jak już to powiedział pewien mądry,a wyklęty ideolog..."byt określa świadomość"......jedyne co pociesza to to ,że ich blaszaki póki co nie sprawiają specjalnych niespodzianek.......

Marek Domagala

24-05-2009 00:15

no i co z tego burczenia i złorzeczenia skoro i tak ten gówniany wizzair ma ceny bijące na łeb na szyję każdego innego przewoźnika na trasie w kierunku polskim.....jakby nie kombinować to pomimo gównianej organizacji,bezczelności obsługi,ciągłych spóźnień i takich prezentów jak ten teraz ,jest to kilkakrotnie niższy koszt przelotu ,nawet wliczywszy dojazd i tu i tam .....przykładów chyba nie trzeba......wystarczy odwiedzić stronę tych pajaców i Norwegiana czy też SASa........gdy lot wizzairem kosztuje 1000kr w obie strony ten sam lot wyjdzie 3-4 tys kr w Norwegianie ,a jeszcze ze 2 tys więcej w Sasie......owszem ,szlag człowieka trafia na chamstwo i impertynencję tej firmy,ale ceny stanowią potężną przeciwwagę dla honoru i podniesionego nosa.......sam wielokrotnie oszczędziłem sobie wyroku dożywocia tylko dzięki niemożności wzięcia w objęcia kogoś z tej firmy po kolejnym numerze z ich strony,ale przy następnym planowaniu wyjazdu,przeliczywszy cenę lotu i dojazdu ,znowu musiałem schować honor do kieszeni,zagryźć zęby i wybrać tych samych.......

Slawomir Miazga

22-05-2009 22:55

Nawet najpodlejszy przewoźnik chce poczuć sie ważny.

Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok