Artykuł sponsorowany
Szukasz zleceń pracy? Nowe technologie przyjdą Ci z pomocą
5

Usługi na platformie yobi.no yobi.no
Wiele osób szuka zleceń pracy poprzez finn.no lub podobnego rodzaju portale. Ma to jednak swoje minusy: abonamenty lub wysokie opłaty za umieszczenie ogłoszenia i wyszukiwanie zleceń, brak gwarancji otrzymania zlecenia czy licytacja cenowa pomiędzy potencjalnymi wykonawcami.
– Zazwyczaj kończy się tak, iż zlecenie otrzymuje osoba, która proponuje najniższą stawkę – tłumaczy Remi Stremilowski, założyciel nowej platformy YOBI, która łączy zleceniodawców usług z ich wykonawcami. – W YOBI nie ma tego problemu – zapewnia.
Klienci YOBI mogą zamawiać różnego rodzaju usługi, takie jak sprzątanie, “złota rączka” czy transport towarowy, bez tych ograniczeń.
Klienci YOBI mogą zamawiać różnego rodzaju usługi, takie jak sprzątanie, “złota rączka” czy transport towarowy, bez tych ograniczeń.
Dlaczego powstało YOBI?
Do zamieszczania i zamawiania usług służy aplikacja mobilna i strona internetowa.
– Chcemy ułatwić życie obu stronom platformy – Stremilowski wyjaśnia ideę YOBI – Z jednej strony oferujemy klientom aplikację, dzięki której w ciągu minuty mogą zamówić wysokiej jakości usługę, której w danym momencie potrzebują. Z drugiej strony chcemy ułatwić partnerom pozyskiwanie zleceń i uwolnić ich od wielu problemów, które się z tym wiążą, czyli poszukiwania klientów, reklamy, negocjacji, telefonów, papierkowej roboty czy ściągania niezapłaconych należności.
Zarejestrowanie się na YOBI nic nie kosztuje, nie ma żadnych abonamentów z tym związanych, a także żadnego rodzaju zobowiązań. Jedyna opłata jaką pobiera platforma to 15-20 proc. prowizji od wykonanego zlecenia w zależności od branży.
– Wykonawca usługi ma pełną wolność jeżeli chodzi o czas pracy – mówi Stremilowski – może ustawić status jako “dostępny” w czasie, kiedy może przyjmować zlecenia, lub jako “niedostępny”, kiedy nie ma czasu na pracę. Stawki w danej branży są takie same dla wszystkich, więc nie ma wyścigu, kto da mniej – dodaje.
– Chcemy ułatwić życie obu stronom platformy – Stremilowski wyjaśnia ideę YOBI – Z jednej strony oferujemy klientom aplikację, dzięki której w ciągu minuty mogą zamówić wysokiej jakości usługę, której w danym momencie potrzebują. Z drugiej strony chcemy ułatwić partnerom pozyskiwanie zleceń i uwolnić ich od wielu problemów, które się z tym wiążą, czyli poszukiwania klientów, reklamy, negocjacji, telefonów, papierkowej roboty czy ściągania niezapłaconych należności.
Zarejestrowanie się na YOBI nic nie kosztuje, nie ma żadnych abonamentów z tym związanych, a także żadnego rodzaju zobowiązań. Jedyna opłata jaką pobiera platforma to 15-20 proc. prowizji od wykonanego zlecenia w zależności od branży.
– Wykonawca usługi ma pełną wolność jeżeli chodzi o czas pracy – mówi Stremilowski – może ustawić status jako “dostępny” w czasie, kiedy może przyjmować zlecenia, lub jako “niedostępny”, kiedy nie ma czasu na pracę. Stawki w danej branży są takie same dla wszystkich, więc nie ma wyścigu, kto da mniej – dodaje.
yobi.no
Jak to działa?
Aplikacja lokalizuje najbliższego partnera, który jest w danym momencie dostępny i może przyjąć zlecenie, które złożył klient. Płatność jest ściągana z karty klienta bezpośrednio po ukończonej pracy. Po odjęciu opłaty dla YOBI płatność trafia na konto wykonawcy usługi.
– Jesteśmy po testach platformy, które przeprowadziliśmy w grudniu. Wszystko poszło zgodnie z planem, dlatego w tym momencie poszukujemy partnerów, którzy chcą oferować swoje usługi poprzez YOBI. Zaczynamy w lutym w Oslo od trzech usług: sprzątania, popularnie zwanej “złotej rączki”, czyli drobnych napraw i domowych prac remontowych, oraz “man&van”, czyli transportu towarów – mówi Stremilowski.
Do YOBI można dołączyć jako osoba prywatna lub firma. Rejestracja zajmuje tylko parę minut. Po rejestracji on-line jest przeprowadzana rozmowa, na podstawie której partner jest przyjmowany do platformy. Od usługodawców wymagane jest doświadczenie w danej branży, znajomość norweskiego lub angielskiego, a także posiadanie norweskiego konta bankowego oraz smartphone’a z systemem Android lub iPhone 4s (lub nowszego).
Dodatkowo, dla każdego kto dołączy do YOBI do końca lutego, przez pierwsze 3 miesiące pracy platforma oferuje bonus 150 NOK za każde wykonane zlecenie ocenione przez klienta na 5 gwiazdek.
Jeżeli jesteś zainteresowana/y dołączeniem do platform, możesz to zrobić pod tym linkiem: https://yobi.no/nb/partners/registrer-deg
– Jesteśmy po testach platformy, które przeprowadziliśmy w grudniu. Wszystko poszło zgodnie z planem, dlatego w tym momencie poszukujemy partnerów, którzy chcą oferować swoje usługi poprzez YOBI. Zaczynamy w lutym w Oslo od trzech usług: sprzątania, popularnie zwanej “złotej rączki”, czyli drobnych napraw i domowych prac remontowych, oraz “man&van”, czyli transportu towarów – mówi Stremilowski.
Do YOBI można dołączyć jako osoba prywatna lub firma. Rejestracja zajmuje tylko parę minut. Po rejestracji on-line jest przeprowadzana rozmowa, na podstawie której partner jest przyjmowany do platformy. Od usługodawców wymagane jest doświadczenie w danej branży, znajomość norweskiego lub angielskiego, a także posiadanie norweskiego konta bankowego oraz smartphone’a z systemem Android lub iPhone 4s (lub nowszego).
Dodatkowo, dla każdego kto dołączy do YOBI do końca lutego, przez pierwsze 3 miesiące pracy platforma oferuje bonus 150 NOK za każde wykonane zlecenie ocenione przez klienta na 5 gwiazdek.
Jeżeli jesteś zainteresowana/y dołączeniem do platform, możesz to zrobić pod tym linkiem: https://yobi.no/nb/partners/registrer-deg
YOBI - Bestill renhold på under 60 sekunder!
yobi.no
W razie pytań możesz też pisać na recruitment@yobi.no
To może Cię zainteresować
5
26-01-2023 23:15
0
-1
Zgłoś
26-01-2023 21:44
1
0
Zgłoś
25-01-2023 19:25
2
0
Zgłoś
20-01-2023 18:44
0
0
Zgłoś
19-01-2023 23:56
0
-1
Zgłoś