„Wojna słodyczowa” i sezon grillowy: norweskie sieciówki obniżają ceny

Norweskie supermarkety prześcigają się w sezonowych obniżkach cen. Zaczęły od słodyczy. Kateryna Lukina
Kto zrobi pierwszy krok?
Harald Kristiansen, menedżer do spraw komunikacji Coop, twierdzi, że to żadna wojna, tylko regularna kampania związana z rozpoczęciem się okresu przedświątecznego. Potwierdził jednak, że jeśli konkurenci postanowią wprowadzać kolejne promocje, Coop pójdzie w ich ślady.
W zeszłym roku w wyniku „wojny słodyczowej” ceny słodyczy doszły do zaledwie 2,9 koron za 100 gram.

Wrzuć na ruszt… coś taniego
Szef sieci Coop Extra Christian Hoel na łamach Nettavisen poinformował, że sklep wywiąże się z obietnicy danej klientom i dołoży wszelkich starań, aby ceny wszystkich produktów były korzystne, zatem w związku z nadchodzącymi świętami i inauguracją sezonu grillowego wystartują specjalne kampanie – nie tylko na mięso, lecz także cały wachlarz zdrowych produktów.

Źródła: siste.no, abcnyheter.no

Raport Norwegia
Twoje centrum aktualności i najnowszych wiadomości z Norwegii. Publikujemy dziesiątki informacji dziennie, abyś był zawsze na bieżąco. W jednym miejscu znajdziesz kluczowe informacje: od alertów pogodowych i sytuacji na drogach, przez doniesienia z rynku pracy, po najważniejsze wydarzenia z Oslo, Bergen, Stavanger i wszystkich regionów Norwegii.