Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Aktualności

Widerøe idzie śladami Burger Kinga: „latajcie z naszą konkurencją”

Emil Bogumił

07 listopada 2020 10:00

Udostępnij
na Facebooku
Widerøe idzie śladami Burger Kinga: „latajcie z naszą konkurencją”

Chwytem PR-owym Burger Kinga zainspirowały się marki znane na całym świecie. Fot. Aeroprints.com (CC BY-SA 3.0), via Wikimedia Commons

Linie lotnicze Widerøe wykorzystały chwyt PR-owy Burger Kinga i zachęciły do korzystania z oferty połączeń konkurencyjnych przewoźników. W zaproszeniu do skorzystania z usług czytamy, że warto zdecydować się na przelot samolotami SAS, Norwegian, Lufthansa oraz KLM. Przedstawiciele Widerøe dodają, że wszystkie linie lotnicze są w czasie pandemii jedną wielką rodziną.
Widerøe wystosował komunikat do podróżujących we wtorek, 3 listopada. Prosi w nim dotychczasowych klientów, by korzystali z oferty wszystkich linii lotniczych, które znajdują się obecnie w trudnej sytuacji finansowej. Zainspirowani twórczością Burger Kinga, zwrócili uwagę przede wszystkim na problemy narodowego norweskiego przewoźnika - Norwegiana.

Poniżej: Komunikat Widerøe inspirowany materiałami udostępnionymi przez Burger Kinga.
– Wszyscy walczą o przetrwanie w sytuacji, w której się znaleźliśmy. Jesteśmy nie tylko konkurentami, ale współpracujemy ze sobą i stanowimy jedną wielką rodzinę. [...] Jak zwykle, od wielu lat mamy dobre kontakty z liniami SAS. Podobnie jest z Norwegianem i doszliśmy do wniosku, że to tego przewoźnika warto wyróżnić w naszym komunikacie. Bardzo mocno nam za to podziękowali – tłumaczy w rozmowie z E24 Catharina Solli, odpowiadająca w Widerøe za komunikację z mediami. Przyznała też, że obecna akcja jest w stu procentach inspirowana komunikatem opublikowanym przez Burger Kinga.

Nadzwyczajne środki w nadzwyczajnych czasach

W poniedziałek, 2 listopada, Burger King opublikował komunikat, w którym zachęca do korzystania z oferty McDonald’s oraz innych sieci typu fast-food. Restauracja zwróciła uwagę, że w okresie kryzysu wsparcie należy się wszystkim przedstawicielom branży. Komunikat pojawił się również w polskiej wersji językowej.
Reklama
Gość
Wyślij


Reklama
Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok