Aktualności
Produkowane w Norwegii i w pełni wegetariańskie: nowe nuggetsy mogą podbić Europę
9

W ubiegłym miesiącu sieć lokali McDonald’s w Norwegii rozpoczęła sprzedaż długo wyczekiwanego produktu skierowanego do osób unikających mięsa – wegetariańskie nuggetsy, których recepturę opracowano w norweskiej fabryce w Larvik, stały się hitem nie tylko nad fiordami. O produkcie rozpisują się największe zagraniczne gazety, a sieci fastfoodów z całej Europy chcą umieścić warzywne kąski w swoim menu.
Panierowane nuggetsy z kurczaka to jeden z klasycznych produktów z oferty sieci McDonald’s na całym świecie, dlatego zainteresowanie warzywną wersją przysmaku nie powinno dziwić – w ostatnich latach coraz więcej restauracji rozszerza swoją ofertę o bezmięsne wersje ulubionych potraw, aby zaspokoić potrzeby jak największej grupy klientów.
Warzywa zamiast kurczaka
W niektórych krajach w restauracjach McDonald’s już od dawna można zjeść wegetariańskie burgery, które zamiast wołowiny oferują warzywnego kotleta. Norweskie wegetariańskie nuggetsy, które zastępują kurczaka, to jednak zupełna nowość – w składzie kąsków, który opracowano w firmie produkcyjnej Findus w Larvik, znajdują się m.in.: ziemniaki, ciecierzyca, marchewka, kalafior, brokuł, kukurydza i cebula – wszystko usmażone w ryżowej panierce. Produkt ma rozszerzyć wciąż dość ograniczoną ofertę bezmięsnych produktów w jednym z najpopularniejszych fastfoodów nad fiordami.
Zainteresowanie przerosło oczekiwania
Producenci z firmy Findus nad stworzeniem idealnych warzywnych nuggetsów pracowali już od lat, a około rok temu rozpoczęli współpracę z norweską siecią McDonald’s. Zgodnie z planem w ciągu roku w fabryce w Larvik na krajowy rynek powstać mają 3 miliony sztuk nowego przysmaku – może się jednak okazać, że produkcja będzie musiała znacznie przyśpieszyć. Już w pierwszych dniach od pojawienia się nuggetsów w sprzedaży w Norwegii sieci McDonald’s z innych krajów zaczęły zgłaszać się po próbki produktu. Chęć wprowadzenia warzywnych kąsków do menu wyraziły już m.in. lokale z większości krajów nordyckich, a nawet Anglii – jeśli produkt zasmakuje klientom, może się okazać, że norweska receptura stanie się nowym międzynarodowym „klasykiem” w popularnej sieci barów szybkiej obsługi.
Reklama
To może Cię zainteresować
6
09-04-2019 23:19
0
-2
Zgłoś
09-04-2019 22:20
2
0
Zgłoś
09-04-2019 07:41
0
-2
Zgłoś
08-04-2019 16:51
0
-5
Zgłoś
07-04-2019 12:30
0
-3
Zgłoś
07-04-2019 11:26
12
0
Zgłoś