Aktualności
NAV idzie z duchem czasu. Wprowadza ułatwienia na swojej stronie
2

Nowe zakładki na stronie NAV-u mają ułatwić życie interesantom screenshot NAV
Szykują się spore ułatwienia na stronie internetowej NAV-u. Od 2 listopada zalogowani interesanci będą mogli korzystać z dodatkowych opcji, które mają uczynić korzystanie z usług urzędu „bardziej intuicyjnym” i prostszym – także przy pomocy telefonów komórkowych.
NAV wciela w życie kolejne innowacyjne rozwiązania. Na stronie urzędu pojawią się nowe, ulepszone zakładki, które mają umożliwić internautom szybsze i bardziej efektywne korzystanie z usług urzędu na platformie online. Urząd chce w ten sposób ułatwić życie zalogowanym użytkownikom i zachęcić większą liczbę obywateli do korzystania z usług online.
„Moje płatności”
Ułatwienia na stronie internetowej NAV-u będą obejmować m.in. poszerzoną zakładkę „moje płatności”. Od 2 listopada będziemy mogli znaleźć w niej historię wpłat obejmującą operacje sięgające aż do 3 lat wstecz.
NAV zapewnia też przegląd szczegółów płatności. System przedstawi nam kwoty w wersji, która nas interesuje: netto lub brutto, z uwzględnieniem opodatkowania lub odliczeń. Takie ułatwienie z pewnością oszczędzi wszystkim zainteresowanym niepotrzebnego sprawdzania różnic pomiędzy oficjalnymi a rzeczywistymi przychodami.
NAV zapewnia też przegląd szczegółów płatności. System przedstawi nam kwoty w wersji, która nas interesuje: netto lub brutto, z uwzględnieniem opodatkowania lub odliczeń. Takie ułatwienie z pewnością oszczędzi wszystkim zainteresowanym niepotrzebnego sprawdzania różnic pomiędzy oficjalnymi a rzeczywistymi przychodami.
Wersja mobilna i bezproblemowe wydruki
Nowa wersja platformy online pozwoli na wydrukowanie interesujących nas potwierdzeń płatności w wymaganej w urzędach wersji – z logo NAV, naszym nazwiskiem, datą operacji i numerem ubezpieczenia społecznego.
Urząd zapewnia, że tym razem interesanci będą mogli korzystać z w pełni responsywnej strony na telefonach komórkowych. Wspomniane opcje dotyczące płatności także powinny działać bez zarzutu w wersji mobilnej.
Urząd zapewnia, że tym razem interesanci będą mogli korzystać z w pełni responsywnej strony na telefonach komórkowych. Wspomniane opcje dotyczące płatności także powinny działać bez zarzutu w wersji mobilnej.
Zaloguj się numerem personalnym
Dzięki zmianom internauci będą mogli zalogować się w systemie przy pomocy numeru personalnego (fødselsnummeret). W ten sposób NAV będzie w stanie chronić prywatność interesantów. Przykładowo, rodzice dzieci, które otrzymują środki finansowe od państwa, nie będą mieli wglądu w ich przychody. Historia wpłat dla danego nieletniego będzie widoczna jedynie na koncie, na które zalogujemy się numerem personalnym danego dziecka.
Wyjątkiem jest oczywiście sytuacja, w której z góry ustalono, że zasiłek nie trafia na osobne konto dziecka, lecz konto rodzica lub opiekuna – wtedy dorosły będzie mógł sprawdzić to w swojej historii płatności.
Wyjątkiem jest oczywiście sytuacja, w której z góry ustalono, że zasiłek nie trafia na osobne konto dziecka, lecz konto rodzica lub opiekuna – wtedy dorosły będzie mógł sprawdzić to w swojej historii płatności.
Reklama
To może Cię zainteresować
1
03-11-2017 22:06
3
0
Zgłoś
03-11-2017 21:34
6
0
Zgłoś