Aktualności
Historia pudełka na śniadanie: podnoszący na duchu norweski spot reklamowy hitem internetu

The Lunchbox to spot reklamowy, który wzruszył miliony internautów. kitchen.no/youtube.com/screenshot
23 maja norweska agencja reklamowa The Kitchen opublikowała nagranie przygotowane na zlecenie Norweskiego Departamentu do spraw Dzieci, Młodzieży i Rodzin (Budfir). Ma ono pomóc znaleźć więcej rodzin zastępczych w Norwegii.
Chwytający za serca spot reklamowy The Lunchbox w ciągu tygodnia odnotował 120 milionów wyświetleń. We współpracy z Budfir agencja chce udowodnić, że siła drzemie w szczególnie w dziecięcej społeczności. Oceńcie sami!
„Prosta i piękna”
Spot zaczyna się w scenerii popularnej w branży reklamowej: dzieci jedzą lunch podczas przerwy w szkole. Pudełko na prowiant jednego z uczniów okazuje się jednak puste, więc dla zabicia czasu chłopiec opuszcza salę lekcyjną i snuje się po korytarzu.
Po powrocie orientuje się, że jego pojemnik na lunch zapełnił się jedzeniem. Rozglądając się po klasie, zauważa, że taką niespodziankę zrobili mu koledzy i koleżanki z sąsiednich ławek, którzy po kryjomu podzielili się własnym posiłkiem.
Po powrocie orientuje się, że jego pojemnik na lunch zapełnił się jedzeniem. Rozglądając się po klasie, zauważa, że taką niespodziankę zrobili mu koledzy i koleżanki z sąsiednich ławek, którzy po kryjomu podzielili się własnym posiłkiem.
Nagranie ma zachęcić do adopcji
Spot norweskiej agencji The Kitchen – będącej wspólnym przedsięwzięciem Leo Burnett (międzynarodowej agencji z siedzibą także w Polsce) i Publicis – to element większej kampanii zainicjowanej przez Norweski Departament do spraw Dzieci, Młodzieży i Rodzin. Ma on za zadanie propagować tworzenie rodzin zastępczych dla dzieci z norweskich domów dziecka i zachęcać do adopcji. Przede wszystkim pokazuje jednak, że siła drzemie w społeczeństwie.
Nagranie spotkało się do tej pory z pozytywnym odzewem ze strony milionów internautów. W komentarzach na łamach portali społecznościowych powtarzały się pochwały i emocjonalne reakcje wzruszonych odbiorców.
Teraz pozostaje tylko czekać na efekty.
Teraz pozostaje tylko czekać na efekty.
Źródła: kitchen.no, bufdir.no, adweek.com

Reklama
To może Cię zainteresować
13