Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

  • Oslo, Oslo, Norwegia
  • Bergen, Vestland, Norwegia
  • Jessheim, Akershus, Norwegia
  • Stavanger, Rogaland, Norwegia
  • Kristiansand, Agder, Norwegia
  • Ålesund, Møre og Romsdal, Norwegia
  • Trondheim, Trøndelag, Norwegia
  • Brønnøysund, Nordland, Norwegia
  • Mo i Rana, Nordland, Norwegia
  • Bodø, Nordland, Norwegia
  • Sandnes, Rogaland, Norwegia
  • Fredrikstad, Østfold, Norwegia
  • Drammen, Buskerud, Norwegia

1 NOK

Aktualności

Historia pudełka na śniadanie: podnoszący na duchu norweski spot reklamowy hitem internetu

Monika Pianowska

11 czerwca 2017 16:02

Kopiuj link
Historia pudełka na śniadanie: podnoszący na duchu norweski spot reklamowy hitem internetu

The Lunchbox to spot reklamowy, który wzruszył miliony internautów. kitchen.no/youtube.com/screenshot

23 maja norweska agencja reklamowa The Kitchen opublikowała nagranie przygotowane na zlecenie Norweskiego Departamentu do spraw Dzieci, Młodzieży i Rodzin (Budfir). Ma ono pomóc znaleźć więcej rodzin zastępczych w Norwegii.
Chwytający za serca spot reklamowy The Lunchbox w ciągu tygodnia odnotował 120 milionów wyświetleń. We współpracy z Budfir agencja chce udowodnić, że siła drzemie w szczególnie w dziecięcej społeczności. Oceńcie sami!

„Prosta i piękna”

Spot zaczyna się w scenerii popularnej w branży reklamowej: dzieci jedzą lunch podczas przerwy w szkole. Pudełko na prowiant jednego z uczniów okazuje się jednak puste, więc dla zabicia czasu chłopiec opuszcza salę lekcyjną i snuje się po korytarzu.

Po powrocie orientuje się, że jego pojemnik na lunch zapełnił się jedzeniem. Rozglądając się po klasie, zauważa, że taką niespodziankę zrobili mu koledzy i koleżanki z sąsiednich ławek, którzy po kryjomu podzielili się własnym posiłkiem.

Nagranie ma zachęcić do adopcji

Spot norweskiej agencji The Kitchen – będącej wspólnym przedsięwzięciem Leo Burnett (międzynarodowej agencji z siedzibą także w Polsce) i Publicis – to element większej kampanii zainicjowanej przez Norweski Departament do spraw Dzieci, Młodzieży i Rodzin. Ma on za zadanie propagować tworzenie rodzin zastępczych dla dzieci z norweskich domów dziecka i zachęcać do adopcji. Przede wszystkim pokazuje jednak, że siła drzemie w społeczeństwie.
Nagranie spotkało się do tej pory z pozytywnym odzewem ze strony milionów internautów. W komentarzach na łamach portali społecznościowych powtarzały się pochwały i emocjonalne reakcje wzruszonych odbiorców. 

Teraz pozostaje tylko czekać na efekty.
Źródła: kitchen.no, bufdir.no, adweek.com
❤️ 0
😂 0
😢 0
😠 0
😮 0
Gość
Wyślij


Raport Norwegia

Twoje centrum aktualności i najnowszych wiadomości z Norwegii. Publikujemy dziesiątki informacji dziennie, abyś był zawsze na bieżąco. W jednym miejscu znajdziesz kluczowe informacje: od alertów pogodowych i sytuacji na drogach, przez doniesienia z rynku pracy, po najważniejsze wydarzenia z Oslo, Bergen, Stavanger i wszystkich regionów Norwegii.

Facebook Messenger YouTube Instagram TikTok