Warto było wspomnieć o nowych przepisach wchodzących od kwietnia. Jest to ważne dla klientów czekających na autko które właśnie przechodzi Eu. Teraz klient czeka ok godzinke, później dla niektórych może się to przeciagnac nawet do 3-4 godzin.
EU kontroll powinno się wykonywać wyłącznie w NAFie. Wystrzegać się należy jak ognia Snapdrivów, czy innych warsztatów kuszących niską ceną badania. Takie warsztaty żyją ze znajdowania błędów, których nie ma i naciągania na wymianę dobrych części na dobre. Zajeżdżając do takiego warsztatu mamy jak w banku błąd kategorii 2 z opisem: niebezpieczna rdza na tarczach hamulcowych.
milka_milka napisał: MN wy sie zastanowcie kto pisze te artykuly!! najpierw piszecie
"Po tym, jak pojazd skończy 4 lata, należy wykonywać kontrolę co roku"
a chwile nizej
"- później samochód powinien mieć przeprowadzane kontrole co 2 lata"
nie wiem co za szkoly skonczyliscie ale wypadaloby miec chociaz gimnazjum!!!!
to sie staje zalosne!! nie da sie tego czytac!!
wprowadzacie ludzi w blad nie zastanawiajac sie nad logika tego co ktos nagryzdal!!!
chlam i jeszcze raz chlam!!!
do roboty a nie google tlumacz!! jezyka sie uczyc - w szczegolnosci polskiego!!
Oni to robia specjallnie!!!! Lubia wkurwiac ludzi po to zeby potem pisac na forum... kasa kasa kasa .. innego wytlumaczenia nie widze... bo jesli jedna osoba popelnia blad mozna to zrozumiec, no ale chyba kilka osob pracuje w tej redakcji, i NIKT nie potrafi ogarnac prostych artykulow ????
Prawda, ze rdza na tarczach hamulcowych to standart, ile razy bylem w serwisie na EU to wiecznie byly tarcze do wymiany bo rdza na kantach. Za pierwszym razem zainwestowalem w lepszej jakosci i firmowe tarcze, zuzycie wedlug mnie niewielkie, ale..... rdza !!! smiechu warte. A w NAFie jeszcze nie robilem kontroli. Faktycznie tak jest, ze w miare rozsadnie przeoprowadzaja kontrole ??
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.